1 Haziran 2017

Yeni : Bioderma Nude Touch Spf 50 Light - Natural

Herkese günaydın

Bugün geçtiğimiz ay ülkemizde çıkan Bioderma Nude Touch güneş kreminden detaylıca bahsedicem. Daha reklamları yapılmaya başlar başlamaz aşşşırı merak etmiştim:) Ama güneş kremlerinden genelde umduğumu bulamadığım için "bu ürünü de kesin çok şişiriyorlar ama denemekten zarar gelmez" diye düşünmüştüm.
Bakalım neymiş neciymiş=)

Bioderma Nude Touch Spf 50 Light - Natural


Ürün hakkında genel bilgiler:

  • Toplamda 3 rengi var : Natural, Light, Golden.
  • Ben recete.com'dan ilk light'ı sipariş ettim ama sankim 1 ton koyu kaldı. O yüzden bir de Natural olanı sipariş ettim.
  • Light olan bence Mac NC25-30'a denk. Orta-koyu buğdayların tenine uyacağını düşünüyorum.
  • Natural rengi Light'tan farklı olarak bariz sarı alt tonlu ve açık. Bu da benim orta buğday tenime 1-2 ton açık kaldı. İkisini karıştırıp kullanıyorum:)
  • Özellikle karma, yağlı, sivilceli ciltler için çıkartılmış bir ürün. Yağ dengesini kontrol edip, 8 saat parlamayı önlemeyi, cilt kusurlarını günden güne azaltıp düzeltmeyi, daha aydınlık bir cilde sahip olmayı vaat ediyor.
  • Ayrıca uzun süre kalıcı, pudralı mat bitiş, cilt tonunu eşitleme gibi özellikleri de varmış
  • Spf 50 ve UVA 25, Hücresel Bioprotection patentli güneş korumasına sahip.
  • Suya oldukça dayanıklı, gözenekleri tıkamayan, mükemmel bir cilt toleransına sahip olduğunu söylüyor.

Gelelim benim yorumlarıma:
  • İddialarını gerçekten ilk defa bu kadar yerine getiren bi güneş koruyucu kullanıyorum!
  • Sivilce-komedon yapmadı hatta salisilik asit içeriği epey iyi geldi cildime
  • Gözaltlarıma hatta üstüne dahi sürüyorum asla yanma yapmıyor
  • Cildi çok pürüzsüz ve güzel gösteriyor. İncecik yapılı bir fondöten gibi. İlk defa mimik çizgilerime dolmayan renkli bi ürün kullanmış oldum sayesinde! Gözaltı çizgilerime birazcık doluyor ama olsun:p
  • Kapatıcılığı bence 10 üzerinden 6. Benim için oldukça yeterli^^ Tabisi belirgin kırmızı sivilce lekelerim komple kapanmıyor o ayrı
  • Terlemeye dayanıklı, mat pudralı gibi duruşu, başarılı güneş koruması da bonus üstüne bonus.
  • Bir handikapı var. Baya güzel çalkalamak gerekiyor içindeki her şeyin karışması için yoksa fazlarına ayrışıyor ve elinize pütürlü pütürlü bir sıvı dökülüyor.
  • Bir de normalde ben 1 tatlı kaşığına yakın güneş koruyucu kullanırım yüzüme ama bunda o mümkün olmuyor. Yüzünüze sürebileceğiniz fondöten miktarı bellidir sonuçta onun gibi düşünün fazlası çok kötü duruyor mecbur süngerle alıyorum.
  • Boynuma kullanamıyorum çünkü kıyafetlere bulaşıyor:( Renkli güneş koruyucu kullananlar bi diyin ya bu soruna napmamız lazım??
  • Elle kullanımı ve ciltte duruşu oldukça doğal, güzel. Süngerle de iyi duruyor ama fazla ürün emiyor.
  • İlginç bir biçimde Caudalie temizleme yağı ile çıkmıyor resmen çözmüyor o yağ bile. 
  • Renk alternatifi en azından 6-7 tane olsaymış daha iyiymiş. Yazın light, kışın natural olanı kullanırım diye düşünüyorum. Light cildimde çok açık durmuyor çünkü, bütünleşiyor.
  • 40 ml ürünün fiyatı sanırım 100 civarı ama ben recete.com dan 75'e almıştım. Günde 2 defa yenilediğim için sıkça bitirecek gibiyim. 
  • Kesinlikle biter bitmez yine alırım!


Bioderma Nude Touch Spf 50 Light - Natural
İçeriği


Bioderma Nude Touch Spf 50 Light - Natural
Soldaki Natural, sağdaki Light rengi


Bioderma Nude Touch Spf 50 Light - Natural
Soldaki Natural, sağdaki Light

İkisini karıştırınca


Sizin favori renkli güneş koruyucunuz var mı?

18 yorum :

  1. ben de renksiz olanını kullanmaya başlamıştım, çok memnunum. renkli olarak heliocare'imi bitirince bioderma'nınkini almayı düşünüyordum, hep olumlu yorumlar duyuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biodermanın güneş ürünleri gerçekten güzel. Heliocare kompakt olanı sevmiştim baya ama jel olandan hiç memnun kalamadım:(

      Sil
  2. ilk defa sende okuyorum light rengini alıp deneyebilirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem abla ben sizi Mac nc20 ve altı diye düşünüyordum:) o yüzden natural daha iyi olur derdim ama buğdaysanız nc25 üstüyseniz kesinlikle light

      Sil
  3. güzel ürünler kapatıcılıkları da oldukça başarılı ama fiyatı biraz pahallı miktarına göre

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet miktarına göre pahalı ama vaatlerini yerine getiren epey güzel bi ürün^^

      Sil
  4. ben de light kullanıyorum ve çlok memnunum. dışarı çıkarken tekrar fondoten sürmek zorunda kalmamak en güzel artısı bence. bir de daha parlak gösteriyor teni, bu benim idealim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum. Fondötene hayır, Bioderma Nude Touch'a evet:) Parlak mı gösteriyor??:) Ürün ultra mat görünüm vaat ediyor ama:) altına aydınlık baz mı kullanıyorsun acaba? benim ne parlak ne aşırı mat doğal cilt gibi duruyor ama yarı mat gibi

      Sil
  5. Yapıları inceciik duruyor ne kadar hoş . Benim son zamanlarda ki favorim Darphin'in hassas ciltler için olan güneş kremi ama Cyrene 'de yeni çıkarcamş onu bekliyorm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett incecik yapısı <3 Darphin'inki renkli değildi dimi?? Cyrene'den hiç memnun kalmamıştım:(

      Sil
  6. Ayyy bu harika oldu benim için :) yorumları merak ediyordum alınmalıymışş :) teşekkürlerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindiim^^^Şahane bi ürün oldu benim için

      Sil
  7. Ohh, senin yerine ben sevindim güzel bir güneş kremi bulmana. Benim cildim kuruya dönük olduğu için benim için iyi olmayacaktır ama arkadaşlarıma kesinlikle öneririm yorumlarından sonra. Güzel günlerde kullan tatlım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim^^ evet sana uymayabilir pek renk olarak da en açığı da koyu kalabilir bir de:/

      Sil
  8. Ayy ne güzel bi ürünmüş hem fondöten hem güneş kremi hem pudra. Yağlı karma ciltler bayılır buna. Bende de Solante'nim renkli güneş kremi var ancak kapatıcılığı yok denecek kadar az. Bioderma kuru ciltlere de renkli güneş kremi çıkarsa negzel olur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet eminim sen de seversin^^ ama cildin kuru mu artık?? solanteden hiç memnun kalmamıştım:(

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose