1 Haziran 2017

Roma Gezi Rehberi #2

Merhaba kankitellalarıııım

Ben yeni ufuklara doğru yel açarken taa geçen yıldan bir gezi yazısı gelsin dedim:P 2 hafta yokum özleyin beni:P

Bu yazı 1. Roma gezimizin devamında oldu. Kimi Roma'da kaldı kimimiz de işte bu tura katıldık.

Otibisle önce Papa'nın yazlık sarayının olduğu Castel Gandolfo'ya gittik. Albano Gölü'nü çepeçevre gören şahane bir yer. 

Albano Gölü




Burada sadece fotoğraf çekilmek için mola verip Nemi'ye doğru yola çıktık.

Nemi de Nemi gölünü gören minicik, şahane bir kasaba! Dağ çilekleriyle ünlü. Burada bize 2 saat kadar bi süre verildi biz 1 saatte bitiriverdik Nemi'yi=)





Önde gördükleriniz Nemi'nin meşhur dağ çileği. Doğru söylemek gerekirse biz arkadaki normal çileklerin tadını daha çok beğendik:p 



Sokakları dar, Arnavut kaldırımlı ve o kadar şirin ki!


Nemi Gölü





Evet çilekli bira denedik. Tadı eh işte. Arayacağım bir lezzet değil. Neyseki:)
Ama o çilekli turta yok mu! Aaah ah! Giden yemeden sakın dönmesin!

Aşıklar terasından Nemi Gölü



Çilekli likörü de meşhumuş ondan da aldık ama haaaala deneyemedik


Balkonlar bile çilekli :) Bir de nüfusun genelinin yaşlı oluşu dikkatimi çok çekti. Burada çoook huzur buldum!


Sizin en sevdiğiniz, dingin bulduğunuz mekan, şehir neresi?



2 yorum :

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose