5 Haziran 2017

Neostrata Bionic Face Serum ve Ultra Smoothing Lotion Yorum

Herkese günaydınlar

Cilt bakımımda kullandığım Zo Skin Health serumum bitinceo seriden önce alıp çekmeceye attığım Neostrataları piyasaya çıkardım:)

Ultra Smoothing Lotion 10 AHA'yı zaten yaklaşık 6-7 aydır ara sıra kullanıyordum. Serumu da her gün kullanmaya başladım.Yaklaşık 2 aydır kullanıyorum ve bitmek üzere. Eh bir yorumlayayım öyleyse:)


Ürünlerin açıklamalarını uzun uzun yapmayayım diye ambalaj üstündeki bilgilerini koyuyorum.


 Neostrata Ultra Smoothing Lotion AHA 10



          
  • İlk defa AHA(alfa hidroksi asit) içeren bir ürün kullanacaksanız eğer başlangıç için epey güzel bir ürün.
  • AHA'lardan %8 glikolik asit, %2 sitrik asit içeriyor.
  • İlk kullanmaya başladığım zamanlarda cildimde hafif batma, karıncalanma, kızarma, biraz yanma yaptı ama zamanla cildin toleransı azaldıkça o his geçti. Sadece cildimin hassas olduğu dönemlerde tekrarladı. Normaldir AHAdır yapar dedim. 
  • Losyon formunda olduğu için dağılımı emilimi çok kolay.
  • Cildime verdiği nemi sevdim. Tabiki cildimin kuruya döndüğü soğuk zamanlarda yetersiz kalıyor ama onun dışında bir losyon için fena değil nemlendirmesi.
  • Sivilcelerime ve komedonlarıma çok iyi geldiğini, azalttığını fark ettim.
  • İnce çizgilerimde bir düzelme olmadı.
  • Cildime aydınlık bir görünüm verdi.
  • İlk kullanmaya başladığımda günaşırı, sonraki hafta her akşama çevirdim. Ertesi gün her zamanki gibi güneş kremi sürmeyi ihmal etmedim. Yeni lekelere davetiye çıkartmamak lazım.
  • Sürdükten sonra bi 20 dk kadar yapış yapış gibi oluyor.
  • 200 ml ürünün satış fiyatı sanırım 240 tl ama ben mamacim dan indirimli almıştım. Uzun süre gidecek ve fiyatını hak eden bi ürün olduğunu düşünüyorum.
  • Bu bitince hazır cildim alışmışken AHA 15 e geçmeyi planlıyorum. Ama cildim kaldırabilir mi şüpheliyim


Neostrata Bionic Face Serum















  • Bu ürünün içeriğini oldukça beğenmiş, beklentimi epey yüksek tutmuştum.
  • İlk kullanımdan itibaren ne yanma ne batma hiçbir şey yaşamadım.
  • Başlarda birkaç tane ağrılı sivilceye neden oldu sonra hepsi geçti.
  • Nemlendirmesi başarılı.
  • İnce çizgiler üzerine de lekeler üzerine de hiç etkisini görmedim diyebilirim.
  • Ürünü her gece 3 pompa kadar alıp yüzüme tampon hareketlerle yedirdim.
  • Hafif kıvamlı sarı bir serum kendisi.
  • Sürdükten sonraki yapışkanlık hissi 1 buçuk saate ancak geçiyor.
  • Fark ettiğim tek artısı cildimin elastikiyetinin artıp sıkılaştığı ve aydınlık görünüm.
  • Parfüm ve renklendirici içermiyor, paraben mevcut.
  • 30 ml ürünün satış fiyatı sanırım 290 tl ama bunu da mamacim dan indirimli almıştım. Tekrar almam.





Siz Neostrata ürünlerini hiç denediniz mi? Önerdiğiniz ürünü var mı?

6 yorum :

  1. Ultra Smoothing Lotion'i ben de kullaniyorum, gercekten basarili bir urun. Neostrata'ya eksfoliasyon konusunda guveniyorum. Benim cildimi iyi aydinlatiyor ve cildim daha dolgun gorunuyor sanki. Bionic Serum'u asiri merak ediyorum, icerigi gercekten cok ilgi cekici gorunuyor. Etki gostermemesine uzuldum, insan icerigine bakinca nedense ise yarayacakmis gibi hissediyor. Ellerine saglik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eksfoliasyon konusunda gerçekten başarılı bir marka. Ultra Smoothing Lotion ününü hak ediyor:) Daha önce kullandığım temizleme köpüğünü de sevmiştim ama Bionic Face'den hiç belirgin etki alamadım ne yazık ki:( 2 saate yakın yapış yapış his de cabası:(
      Teşekkür ederim^^

      Sil
  2. bu makanın yüz temizleme jeli ve güneş kremini kullanmış ve beğenmiştim bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yüz temizleme köpüğünü sevmiştim ama güneş kremini hiç görmedim ülkemizde çok merak etiiiiim:)

      Sil
  3. Aha'lı ürünlere zaafım var ama bir türlü cesaret edip alamıyorum. Yorumlarına göre arada bir ürünmüş. Yapışkan hissinin bir süre geçmemesi de ortalıkta vıcık vıcık gezdirmesin sonra :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Roaccutane tedavin ve etkileri geçince bi şans verebilirsin tatlım:) Ultra Smoothing Lotion çok güzel ama Bionic Face'den pek verim alamadım:( :/

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose