8 Mayıs 2017

Physician's Formula Super BB Kapatici

Herkese günaydınlar kankitellalarrr

Bugün size nicedir kullandığım bi kapatıcıdan bahsedicem:P

Spfli göz altı kapatıcısı ararken bunu ve bunun cc olanını, bir de Note'un kapatıcılarını önermiştiniz. Cc olanın kapatıcılığı çok azmış o yüzden bb olanı aldım. Note'unkini de aldım, o başka zamana:P


Böyle bir ambalajda geldi kendisi.

10 tane de vaadi var hanfendinin:)



Vaatleri yukardakiler :D İngilizce bilmeyen arkadaşımlarım için hemen açıklayayım. Diyor ki : pürüzsüzleştirme, kapatıcı, düzeltici, siyah halka karşıtı, şişlik karşıtı, çizgilerin görünümünü yumuşatıcı, aydınlatıcı, mükemmelleştici(!!:D), koruyucu, uzun süreli.

Vay vay vay dedim. Ama biraz fazla şişirme geldi:P Eğer hepsini yapıyorsa dünyanın en güzel ürünü olmalı!

  • Tek rengi var. Light/medium. Buğday tenli bana da, süt beyazı arkadaşıma da çok güzel uydu
  • Spf30 koruması var. Titanyum dioksit ve çinko dioksit etkiden sorumlu maddeler. Diğer etkin maddeler aşağıdaki resimde.
  • Çevirdikçe fırçadan geliyor ürün. Süngerli aplikatöre göre plastik kıllar daha hijyenik.
  • Yapısı incecik. Kapatıcı olacağını hiç düşünmemiştim o yüzden ama bence orta düzeyde bir kapatıcılığı var.
  • Gözaltında belirgin koyuluk, siyah halkalar, şişlikler olanlara etki edeceğini hiç sanmıyorum
  • Etkisi çoook kısa ne yazık ki göz altlarım 2 sa sonra kendi haline dönüyor. Sıkça tazeleme istiyor.
  • Göz altlarımı kurutmadı, nemlendirdi bile diyebilirim:) Çizgilere hiç dolmadı. Göz kapağıma sürdüğümde orda biraz toplanıyor ama.
  • Aydınlatıcı görevini de yapıyor sayılır ama diğer vaatlerini pek gerçekleştirdiğini söyleyemicem.
  • Bu ürünü mamacim dan indirimli 50küsüre almıştım. Bence ederi 20-25 civarı.






İlk kullanımda açılması için 5-6 defa filan çevirmek gerekiyor.



                        


Bendeki duruşu bu şekilde. Bu görüntüyü bi 6-7 saat sürdürse oldukça başarılı olduğunu söyleyebilirdim.


Önerebileceğiniz spf içeren başka gözaltı kapatıcısı var mı? =)




14 yorum :

  1. duruşu harika ama o kadar bereketsiz oluyor ki bu tarz ürünler hiç almıyorum artık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alttan fıttır fıttır çevirdikçe azalıyor hızla:(

      Sil
  2. Etkisi gerçekten çok hoş ve doğalmış, tabi senin kapatıcıya ihtiyacın da yok; o ayrı :* Ama dediğin gibi daha uzun süreli olsa mükemmel olurmuş. Note 'u da bekliyorum o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alışkanlık oldu her sabah sürüyorum artık o yzden sürmeyince çok ihtiyacım varmış gibi geliyo:( note hala test aşamasında:P

      Sil
  3. bence de tüm vaatlerini gerçekleştirmiyor, keşke bir tık daha kapatıcı olsaydı ama yine de spf içerdiği ve göz altlarını kurutmadığı için bitirdikçe aldığım bir ürün oldu. ben kullanmadım ama bildiğim kadarıyla jane irdale markasında spf içeren kapatıcı varmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa demek sen de kullanıyorsun bunu^^ aynen dediğin gibi fazla vaat vermişler:/ ah kalıcılığı daha yüksek olaydı diyorum ben de:( aa jane in en son yoktu benim bldiğim ama yeni çıktıysa ya da ben kaçırdıysam hemmen bakayım kapatıcı ve kalıcı olur onun ürünleri^^ çok teşekkürler

      Sil
  4. Garnierin vakti zamanında bloğumda da tanıttığım kapatıcısı bence çok iyi idi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. garnier bb olan değil mi? o da baya güzele benziyor ama spf yok :(

      Sil
  5. duruşunu sevdim aslında göz altlarında ama etkisi keşke daha uzun sürseymiş :(

    YanıtlaSil
  6. Yaa sende çok güzel durmuş ama tam uymuş.Keşke uzun süreli olsaymış ben yapısı,fırçasını falan Rimmel Match perfection kapatıcıya benzettim biraz :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de baya sevdim ah bir de kalıcı olaydı :( rimmel da hafif yapılı gibiymiş

      Sil
  7. Skinceuticals'ın 30 ve 50 spfli iki ürünü var göz çevresi için. Kapatıcı değil de renkli göz güneş kremi gibi- nasıl oluyorsa artık :)

    Tabi benim panda göz altlarıma kar etmez ama senin işine yarayabilir belki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet renkli göz altı güneş kremiymiş:)fazla lüks gibi:p hemen inceledim ama kapatıcılığı yok denecek kadar azmış:(

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose