28 Mayıs 2017

Ne Okudum #77

Herkese merhabalar

Blogu biraz ihmal ettim kabul. Temel nedeni internette problem olması, yan nedenleri çok yoğun ve meşgul olmam ile biraz hevesimi yitirmiş olmam sanırım:/ Umarım geçicidir:(

Pınar Kür epeydir merak ettiğim bir yazardı. Bu kitabını taa geçen yıl almıştım itiraf edeyim:(


Bitirmem biraz uzun sürdü çünkü bitmeyen aşk bitmeyen kitap oldu resmen!

Kitabın kalın oluşunun sorunu değil bu yo dostum yoo. Tiyatrocu Nilgün ile şair Sinan'ın yıllarca sünen, araya başkaları giren, trajik, dramatik ilişkisinin fazlasıyla baymasıydı nedeni:(

Ne yazık ki beğenemedim. Dil açısından hiçbir şey diyemem elbette ama kurgu, olaylar çok sıkıcı geldi ben böyle hastalıklı aşk sevmiyorum. Dolaysıyle puanım 6/10

Önerebileceğiniz Pınar Kür romanı var mııı?

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose