19 Mayıs 2017

Ne İzledim #65

Herkese günaydınlarrrr

Bu haftaki film önerilerim farklı türlerde ve bence izlemeye değer, güzel filmler^^ Bakalım neler varmış=)


Fifty Shades Darker (Karanlığın Elli Tonu): İlkine göre daha çok beğendim. Daha çok aşk vardı çünkü. Sadece cinsellik üzerine kurulu olmayan daha gerçekçi duygular daha çok hoşuma gitti. Artık mürüvvetlerini de görelim:D Puanım 6.6/10





My Name is Khan (Benim Adım Khan) : En sevdiğim hint filmi oldu kendisi. Evet tabiki yine saçma ve abartı yerler vardı ama diğer hint filmlerine göre çooook azdı, hiç baymadı. Duygulandığım gözlerimin dolduğu hatta ağladığım yerler bile oldu. Verdiği mesajlar da çok güzeldi. İzlemeyen herkese tavsiye ederim. Puanım 8.6/10





We're Millers (Bu Nasıl Aile) : Bir uyuşturucu satıcısı, bir saftiri oğlan, bir striptizci bir kaçak emo kız biraya gelir de aile olursa nasıl olur acebaa? :)) 13 yaş üstü izlesin bence:) Oldukça eğlenceli bi romantik komediydi. Epeydir böyle bir şey izlemediğim için hoşuma gitti. Puanım 7.7/10





Confession of Murder (Ben Bir Katilim) : beyazperde'den konusunu aldım : "Zaman aşımı süresinin dolmasından sonra seri katil Lee Doo-Suk (Park Si Hoo), "Confession of Murder / Cinayetin İtirafı" kitabını yayımlar. Kitap kısa sürede en çok satanlar listesinde bir numaraya yükselir. Kitapta geçmişte işlediği suçlarını anlatmaktadır. Bu arada, Dedektif Choi Hyung-Goo (Jung Jae-Young), 15 yıl önce elinden kaçırdığı seri katili yakalamak için çalışır." Eleştirel yaklaşımlar vardı filmde. "Katilin" yakışıklı ve popüler olması, bir tv programında polisle katili bir araya getirmeleri, adamın elini kolunu sallayarak dolaşması vs. Tabi sonu çok değişik bağlanıyor, sürprüzlüü:) Gereksiz uzatılmış yerler olduğu için puanım 7.2/10






In Bruges : Brugge'e gitmeden izlememiz gerek diye düşündük, çok iyi etmişiz çok da güzel etmişiz:) 2 kiralık katil, patronları tarafından Brugge'e gönderiliyorlar "tatil" denilerek fakat patronun düşüncesi bambaşka..Filmdedram aksiyon aşk komedi her şey var:) Ve en güzeli Brugge var^^ Oldukça sürükleyiciydi. Puanım 8.5/10

2 yorum :

  1. We're Millers 'ı izleyeli baya oluyor net hatırlamıyorum ama eğlenceliydi. Diğerlerini ise ilk defa duyuyorum ama yazını kaydettim bir kenara :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük hitimal ben de unuturum giderim zihinlere kazıncak bi film değildi tabi:P :D ama my name is khan senin de hint önyargını yıkabilir, güzeldi. in bruges de tavsiye ederiim:-*

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose