29 Mayıs 2017

Narecza, Mac, Recete, Sephora, Tekin Acar, Nyx Alışverişim

Herkese günaydınlar efeniim

Haftanız çok güzel geçsin inşallah:) Ben haftaya (taslaklarda unuttuğum) bir alışveriş yazısıyla başlayayım dedim=) 2 aydır alışveriş yazısı yazmıyormuşum:-O Yazının başlığına bakınca hemen başlasam daha iyi olur diye düşünüyorum:)


İlk alışverişim geçen ayın başlarında sanırım, narecza dan. Mervecim sayesinde Match kozmetiğin konjac süngerlerini epey merak ediyordum. Yeşil olan karma yağlı ciltler için beyaz olan normal-hassas ciltler sanırım.
Humble Brushlar da aynı şekilde son ayların yükselen diş fırçalarından:) Renkli olsun isterdim:( Beyaz geldi. narecza da üçüne rastlayınca alıverdim. 3üne toplam 57 ödemişim. Hiç tester yoktu yalnız...




Mac den ilk alışverişe %15 miydi neydi indirim vardı, ben de kirpik kıvırıcı ve meşhur şeffaf kaş rimelini aldım. Yanında tester olarak çok merak ettiğim in extreme dimension 3D rimel, boş tester fondöten kutusu, kirpik kıvırıcıya ek lastik de gelmiş. Toplam 118 tl ödedim.





Üstteki alışverişlerim yine Merve'nin çok sevip önerdiği recete.com dan. 2 ayrı alışveriş yaptım 2 hafta içinde:P 
Soldaki alışverişte Bioderma'nın yeni çıkan Photoderm Nude Touch renkli güneş koruyucusundan light rengi ile Skincode spf 50 güneş koruyucuyu aldım. Alttaki testerlar geldi. 126 tl tutmuş.
Sağdaki  alışverişte Bioderma Nude Touch natural rengini ve La Roche Posay Effaclar K'yı sipariş ettim. 137 tl tutmuş.
Buna göre Effaclar K nın fiyatı nedir ahgdhafdah. Tamam sustum. Hepsini deneme sürecindeyim ve sevdiğimi söyleyebilirim=)




Ayy Tekin Acar, sen anneler gününde bi indirim yap bi indirim yap. 300 tl alışverişe 150 tl hediye! Tabi gözlerimden kalp fışkırdı hangi farfümü alsam diye sorular sorular:D Ben malumunuz baharatlı, tatlı kokuları sevdiğimden parfümlerim hep kışlık tarzda. O yüzden yazlık bir şeyler olsun dedim ve çıktığından beri beğendiğim Michael Kors Wonderlust'ı aldım. 50 ml parfüm 185 tl ye denk geldi. Evet orjinal fiyatı 335 idi:)  

Saçımın hacimsizliğine bi çözüm bulamadım bi türlü:( Önerisi olan? Bi umut Sephoradan Bumble and Bumble'ın Thickening Spray'ini aldım. Henüz kullanmadım. 50 ml ürünün fiyatı 30 tl. 




Bir de Nyx'den beklediğiniz ürün stoklara gelmiştir gibi bi mail alınca olanlar oldu.. Epeydir Nxy'in 
lipcream ve butterglosslarını merak ediyordum. Kaş kalemi ve makyaj sabitleme spreyi de radarımdaydı. Ürünlerin ambalajlanması çok hoşuma gitti^^ Fiyatlar aşağıdaki gibi 




Evetttt bitti bu kadar:) Geneli ihtiyaca yönelikti o yüzden içim rahat:)
Öneri ve yorumlarınızı bekliyoruuum^^

10 yorum :

  1. güle güle kullan hepsini.. konjacları çok iyi yapmışsın uygun gelmiş fiyatları ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet uygun oldu=) teşekkür ederim İrem ablaa

      Sil
  2. özellikle biodermanın güneş kremini merak ediyorum. kullandıktan sonra yorumlarınızı bekliyorum. hepsini güle güle kullanın:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazısını kısa süre içinde yazıcam inşallah:p çok teşekkürler^^

      Sil
  3. Blogumun sağ üst köşesine bir yazı mı eklesem acaba? "Aman Tanrım, bu blog insanları alışverişe yönlendiriyor!" diye :)
    Recete 'yi sevmişsin sen de benim gibi ^_^ Deneme boy ürünler de aldığın ürünlere göre gönderiliyor, bana gelenler hep hassas ciltlere özel örneğin.
    Ben Match Konjac 'ları kışın sadece sabahları tek başına kullanıyordum ama bu havalarda tek başına yeterli bulur musun bilmem, belki günlük temizleme jelinle birlikte deneyebilirsin.
    Mac kirpik kıvırıcı bende de var, bende de var! Çok seviyorum ben, özel günlerde üşenmeden kullanıyorum. Şeffaf kaş maskarası hakkındaki yorumlarını da bekliyor olacağım, yoksa Benefit 'i alacağım...
    Aldıklarının hepsini güle güle kullan bi'tanem :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bence de eklemelisin! :))
      Aynen aynen çok hoşuma gitti cilt tipine göre deneme boyu ürün göndermeleri, hızlı göndermeleri.. Bunda sonra tercih ederim yani^^ Hatta geçen hafta anneme bir iki şey sipariş ettim bu sefer de onun yaşına cildine göre tester koydular^^
      Konjacları tek başına kullanmıyorum ben. Günde 1 defa ya sabah ya akşam, nadiren 2 defa, jelle yüzümü ovalayıp ardından süngerle ovalıyorum:)
      Benefit'in renksizini alcaksan o kadar para verme kesinlikle Mac'i al derim çoook iyi=)
      Çok teşekkür ederim tatlışımm:-*

      Sil
  4. Tekin Acar'dan ben de parfüm aldım :)) Güzel günlerde kullan tatlm. Recete.com'a da bakacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaçmayacak bir fırsattı:p recete.com u çok sevdiiim^^

      Sil
  5. hepsi de harika güle güle kullan canım :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose