31 Mayıs 2017

Mayıs Bitenler #41

Herkese günaydınlar

Bu ayın bitenleri Nisan Bitenler'den sonra çok cılız geldi bana:) Ama yine de idare ediyoruz napalım hiç yoktan iyidir:P Çöpe giden ürünler bu ay biraz fazla oldu gibi. Fazlalık ürün istemiyorum hayatımdaaaa




Fresh Line Aegean Sea Breeze Duş Jeli : Hediyeydi. İçeriği güzel. Kokusu da biberiyeli deniz yosunla. Epey maskülen geldi bana. Unisex de kullanılabilir elbet ama benim kendi tercih edeceğim bir koku değil. Köpürme ve temizlemesi de güzeldi.

Nivea Good-bye Cellulite Gel Cream : Ferah temiz bir kokusu, çok hafif bir nemlendirmesi olan jelcağız. Selülit üzerine çok bi etkisini görmedim. Spor yaparken kullandım o zaman zaten azalıyor.

HC Hair Care Complex : Birara çok modaydı, firması sağolsun her bloggera göndermiş çoğu baya beğenmişti. Bana da bir etkinlikte verilmişti, 1 yıldır kullanıp kullanıp bırakıyordum. Herkes bu kadar sevdiğine göre vardır bir hikmeti dedim. Sabredip 1 buçuk ay kullanabildim. En fazla! Çünkü saçlarımı acayip döktü!:(( Tam tersi etki bekliyordum oysa:( Acayip moralimi bozan bi ürün olduğu için daha fazla devam edemiciim. Bu markanın yine çok övülen Ovex saç maskesinden de pek memnun kalmamıştım o da saçlarımı dökmüştü. I ıh benimla diyılsın Hc Hair Care.




Vichy Ideal Soleil Spf 50 Micro Fluid Face : Yoğun alkol içeriğinden dolayı bir daha asla diyorum! Cildimde hassasiyet yarattı. Detaylı yorumlarımı başlığa tıklayarak okuyabilirsiniz.

ZO Skin Health Offects Exfoliating Cleanser : Bu 40 ml seyahat boyuydu ama tam boyunu da kullanıp çok sevmiştim. Şimdi başka bir türüne geçiyorum. Detaylı yorumlarımı başlığa tıklayarak okuyabilirsiniz.

Vichy Aqualia Thermal Nemlendirici : Seyahat boyuydu. Kokusu tertemiz, nemlendirmesi fena değil, emilimi güzel ama üstüne sürülen güneş koruyucularla genelde geçinemeyip soyuluyor. Tam boyunu almam.

Neutrogena Nordic Berry Dudak Nemlendiricisi : Ekşimtrak, frambuazımsı değişik bir kokusu var. Norveç böğürtleni bu olsa gerek:P Nemlendirmesi başarılıydı sonbahar, kış boyunca kullandım tamamen bitti.




Kiko 713 Ruj: Yıllar önce İtalya'dan almıştım. Rahat 4 yıl olmuştur. Kaç defa sürdün dersen 2:/ Bunu alırken nasıl bi kafadaydım acaba? Bu ton bende yok değişiklik olsun mu dedim ki? Çok canlı çok iddalı bir fuşya. I ıh ben süremem böyle şeyler. Çöp

Watsons Magic Lipbalm : Markayla ilişkilerimi sıfırladım ya gözümden düştü bu ürün de. Verdiği pembeliği sevmez oldum. Yarısından fazlasını kullanmışım ama. 

Etude House Oh M'eye Line Eyeliner : Koyu kahverengi, ince uçlu güzel bi eyelinerdı. Ama kullanımı anca 8-10 defa. Sonrasında bitmiş gibi çizgi çizgi oldu:( 

Golden Rose 03 Mat Ruj : Birara epey modaydı bu da. Uyduk aldık:) Pürüzsüz ten makyajıyla kendime yakıştırıyor, normal makyajsız halime iğrenç duruyordu. Kabı kırıldı nasıl olduysa bir de aşırı tebeşirleşmiş. Çöp

China Glaze V Oje: Ojelerimi ayıklarken gördüm ama çıkarınca şok oldum çünkü bitmiş nerdeyse! Fakat ben 2-3 defadan fazla kullanmadım kendisini. Dökülmüş olmalı o zaman ama etraf tertemiz.. Kafamda deli sorular..




PCO Yüz ve Göz Maskeleri : Bitenlerimin demirbaşları

Dax Roots Bergamot Butter : Saçlarmı çok ağırlaştı çok yoğun yapılı. Her türlü kullanımını denedim ama zerre sevemedim.

Mac In Extreme Dimension 3D Black Lash Maskara : Kirpiklerimi tek tek ayırdı, epey beğendim, tam boyunu alırım biara=)



Bu ayki bitenlerim bu kadarcık. Yorum ve önerilerinizi bekliyoruum=)


14 yorum :

  1. HC care'in bakım yağı ile kalın telli saçları olanlar çok iyi anlaşıyorlar ovex de aynı şekilde bana hiç ve kesinlikle uymuyor ikisi de hepsini arkadaşlarıma verdim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa demek o yüzden ben de hiç anlaşamadım:( Kardeşimin saçı kalın telli o maskeyi baya sevmişti ama serumu kimseye vermeye cesaret edemedim:(

      Sil
  2. güneş kremi muhakkak bitmiştir diyordum ki bitmiş. HC Hair Care ürünleri hakkındaki yorumun biraz şaşırttı çünkü düzenli aralıklarla kullanılması gereken bir ürün ki kullanma talimatında da öyle söylüyor. Başlarda o şekilde dökülme olması zayıf ve güçsüz saçlarda ama sonrasında saçları acayip güçlendirip gürleştiriyor. 2 senedir düzenli kullanıyorum bittikçe alırım. başlarda benim de öyle olmuştu ama sonra düzeldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe tabisi bitti iyi tanımışsın beni=)
      Düzenli kullanılması gerektiğini biliyorum ama ancak 1 buçuk ay düzenli kullanabildim çünkü zaten az olan saçlarım acayip azaldı:( Daha fazla riske atamazdım. Yukarda İrem abla kalın telli saçlara iyi geldiğini yazmış muhtemelen ben saç tipimden dolayı hiç sevemedim:/ Senin fayda görmene sevindim ama^^

      Sil
  3. Nivea Selülit kremini severek kullanıyorum hatta yazısını yazmıştım bloğumda çok ürün bitirmişsin canım gelsin şimdi yeniler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet senden görüp almıştım ben^^ Çok belirgin fayda sağlamadı bende ama:( teşekkür ederiiiim

      Sil
  4. gitsin eski ürünler gelsin yeni ürünler o zaman ! :)

    YanıtlaSil
  5. Nıvea daıma basarısız bence selulıt sıkılaştırma konusunda cok hafıf kalıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok bi faydasını göremedim ne yazık ki:(

      Sil
  6. hc benim saçlarımı çok güzel uzatıyor. Senin memnun kalmayışına üzüldüm tatlım. Ayy sanırım bana da şu pco maskelerden aldıracaksın en sonunda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman senin saçların da kalın telli? yorumlardan anladığım kadarıyla benim gibi ince zayıf saçlar memnun kalmamış kalın saçlar memnun kalmış:) heheh pco maskenin müdavimiyiz annemle:))

      Sil
  7. Vichy Aqualia Thermal 'in aynı boyu bende de var canım ve silikon bazlı bir ürün olduğu için her kullandığımda kızıyorum kendime. Magic lipbalm benim de eskiden sevdiğim bir üründü, artık hiç elim gitmiyor aynı durumdan dolayı. China Glaze 'e çok şaşırdım, acaba neden öyle olmuş... Yine de güzel bir bitenler olmuş bence :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gereksiz bi nemlendirici biraz:) china glaze gizemi hala çözülmedi..:D teşekkürler tatlışım

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose