26 Mayıs 2017

Gratis Body Fantasies Vücut Spreyleri

Herkese merhabalar

Geçen hafta Gratis'ten misler gibi bi paket aldım^^ Bakalım neler gelmiş düşüncelerim nelermiş:P



Açar açmaz bana Victoria's Secret'ın paketlerini ambalajlarını hatırlatan 3 tane şahane kokulu vücut spreyi! Gratislerde satılan Body Fantasies markası




Hemmen tabi 3ünü de denedim. Benim beğeni sırama göre dizilmişler adeta:P 

Twilight Mist : Kesinlikle favorim bu! Tam benim tarzım olan bir koku. Tatlı, odunsu ama baymayan, çekici çok şık bir koku!

Fresh White Musk : Temiz koku severleri buraya alayım:) Ben bunun çoook benzeri bi parfümü kesinlikle kullandım ama adını hatırlayamıyorum:( Ya küçük boy ya tester kullandığımdan eminim ama. Pudramsı, beyaz miskli çiçekli tertemiz bi koku!

Japanese Cherry Blossom : Üçü arasında bana en çiçeksi gelen bu. Japon kiraz çiçeği kokusu:) Ama birazcık şeker karıştırılmış gibi:p


  • Açıkçası vücut spreyi oldukları için kalıcılıklarının 1 saati bile geçmeyeceğini düşünüyordum ama inanılmaz şaşırttılar beni! Değme parfümlere taş çıkartırcasına 4-5 saat kalıcılar!!:-O
  • Kokuları epey yoğun olduğu için uçup gitmiyor. Normal vücut spreyleri gibi 7-8 fıs yapmayın aman boğulursunuz. 2-3 fıs fazlasıyla yeterli oluyor!
  • 50 ml olduğu için tam çantaya atıp çıkmalık. Fiyatı da sanıyorum 8-9 tl civarı, oldukça uygun.
  • Japanese Cherry Blossom'ı iş yerindeki çekmeceme aldım. Fresh White Musk'ı bu yaz kullanıp bitirmeyi hedefliyorum. Twilight Mist ise dışarı çıktığımız gecelerde ve sonbaharda kullanıcam^^

Siz bu spreyleri denediniz mi favoriniz hangisi?

2 yorum :

  1. ben de çok seviyorum bu spreyleri hatta yazısını da yazmıştım daha önce bloğumda :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose