15 Mayıs 2017

Golden Rose Matte Lipstick 14,18 ve Waterproof Lipliner 51,57

Herkese günaydınlar

Mat ruju olmayanımız yok değil mi artık?:) Mat ruj çıkarmayan marka da yok sanırım:) Ülkemizde de oldukça başarılı bulduğum markalardan biri Golden Rose


Geçen yıl mat kalem rujlarından ve waterproof dudak kalemlerinden almıştım. Severek kullanıyorum.




En üstteki waterproof dudak kalemi 57, canlı koyu bir kırmızı
Onun bir altı waterproof dudak kalemi 51, pembe nude
Onun da bir altı mat kalem ruj 14, şeftali tonlarında nude
En alttaki mat kalem ruj 18, içinde şeftali de barındıran gül kurusu-pembe karışımı doğal bir ton



  • Pembe dudak kalemini kendime çok yakıştıramadım tek başına. Üstüne renkli parlatıcılarla veya farklı rujlarla kombinleyerek sevdim
  • Kırmızı dudak kalemi de pembe gibi 4-5 saat kalıcı, içlerden çıkmaya başlıyo, dış kenarlar olduğu gibi kalıyo:/
  • Kalem mat rujların sürümü çok güzel, kremsi hatta. Yapılarına da renklerine de bayıldım. Kalıcılıkları 5-6 saat kadar.
  • Kalem mat rujların tek kötü yanı dudak içinde birikme yapmaları:/
  • Fiyatlarını hatırlamıyorum ama uygunlardı epey.



mat kalem ruj 18


mat kalem ruj 14




7-8 saat kalıcı (dudağın içinden de dışından da silinmeyen veya aynı anda silinen:p) dudak kalemi önerilerinizi bekliyoruuuuum:)

4 yorum :

  1. Rujlar size yakışmış.Güle güle kullanın.Bende blogumda pastel ruj yorumumu paylaştım.Beklerim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Ilgın hemen bakayım

      Sil
  2. :) Aynen öyle bir kaleme bende bir türlü rastlayamadım :(

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose