12 Mayıs 2017

Derma E Soothing Eye Gel Göz Kremi

Günaydınlar herkesee

Bugünkü konuğumuz her cilt tipine uygun jel yapıda bir göz kremi:) Vaatleri neymiş, yapısı, içeriği, etkileri nasılmış gelin inceleyelim=)


Derma E Soothing Eye Gel

Derma E ülkemizde son yıllarda dermokozmetik sitelerde, eczanelerde satılmaya başlanan, içeriği oldukça güzel, doğal bir marka. Ülkemizde yokken vitacosttan alıp kullandığım Derma E Very Clear moisturizer ı da çok beğenmiştim. Bunu da burdaki bi eczanede görünce göz kremi ihtiyacım da varken alıverdim.

  • İçerisindeki "pycnogenol" benim fakültede farmakognozi derslerinden hatırladığım anti-aging, antioksidan etkili bitkisel bir içerik.
  • Görünür bir şekilde ince çizgileri, kırışıklıkları ve göz altındaki şişliği azaltmayı vaat ediyor.
  • Hassasiyet ve alerji testleri yapılmış. Göz altlarımı zerre irrite etmedi.
  • Kokusuz, gluten ve gdo içermiyor, cruelty-free(hayvanlar üzerinde test yapmıyor)
  • Pycnogenol ve yeşil çay içeriğiyle antioksidan, yaşlanma belirtilerine karşı savaş açıyormuş
  • Hamamelis(cadı fındığı) ve aloe içeriğiyle de göz altını ferahlatıp, yatıştırıp, şişliği azaltıyormuş.
  • Aşağıda da görebileceğiniz üzere içeriği yalın ve güzel.
  • Jel yapıda olduğundan uygulaması da emilimi de kolay, güzel, ağırlık hissi asla vermiyor
  • Gözaltı kapatıcılarımla gayet iyi anlaşıyor
  • Gözaltı şişliğim olmadığından o konu hakkında bir şey diyemicem ama nemlendirmesi güzel. Kırışıklıklarımın belirgin olmamasını buna mı borçluyum bilemiyorum:p
  • 25-30 yaş arası kullanım için uygun olduğunu düşünüyorum.
  • Fiyatı 97 tl idi ben alırken, 14 gram.
  • Yeni ürün deneme sevdamdan dolayı sanırım tekrar almam ama beğendiğim bi ürün oldu.



Derma E Soothing Eye Gel



Derma E Soothing Eye Gel
Sarı bir jel şeklinde yapısı




Sizin buara favori göz kreminiz hangisi?

8 yorum :

  1. jel kıvamında ise bana pek yaramaz ama başka çeşitlerine bakabilirim markanın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet jel yapıda abla. Krem formlu da mutlaka vardır=)

      Sil
  2. yaa bu krem de harika gözüküyor içerik açısından, bir türlü düzenli kullanmasam da göz çevresi bakım kremlerini şu aralar "esthederm" markasını kullanıyorum memnunum diyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten oldukça güzel içeriği^^ esthederm in de çok güzeldir eminim, iyi bir marka. düzenli kullaaaaaaaaan :))

      Sil
  3. Güzel bir ürüne benziyor canım. Ben de bakabilirim :)

    YanıtlaSil
  4. fiyatı oldukça pahallı bir ürün ama denenebilir diye düşünüyorum:)sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu içeriğe ve etkiye bence değer:) ama tabi kırışıklıklar yoğun ve belirginse yetersiz kalabilir

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose