3 Mayıs 2017

Clinique Bottom Lash Mascara Yorum

Herkese merhabalar

Bugün sizlere zamanında Görkem Karman'ın çok sevip çok övdüğü bir üründen bahsedicem:) Türkiye'de yokken anneme aldırtmıştım yurtdışından. Çünkü benim de Görkem gibi rimellerin çoğu alt kirpik dibime akma yapardı:( Bu ürünü şart görmüştüm kendime:D


  • Minicik çok şirin zarif bir ambalajı var. Dışı gri, üstüne gümüş dallar çiçekler böcekler felan
  • Bendeki rengi siyah.
  • Fırçası da kendi gibi minnak. Çok iyi kaş rimeli fırçası olur aslında:)
  • Alt kirpikleri aşırı  belirginleştirme, simsiyah yapma, uzatma vs gibi bir şeyi yok. Doğal duruyor oldukça, hafif belirginleştiriyor. Kat kat sürülebiliyor ama ben tek kat sürüyorum.
  • Dökülme, akma gibi bir sorun yaşamadım.
  • Kirpik dibime siyah topakçık bırakıyo.
  • Özellikle Loreal ve Tarte'ın denediğim rimelleri bende baya akma, dökülme yaptı alt kirpiğe o yüzden o gibi rimellerle kullanmak için ideal. Üste onları, alta bunu
  • Ama dökülmeyen akmayan da oldukça güzel rimeller var. Maybelline'inkiler gibi <3 Onları direkt alt kirpiğe de sürüyorum buna gerek kalmıyor.
  • Artık ülkemizde de var bu ürün. Fiyatı pahalı da değil ama bence gereksiz. Tekrar almam



Üst kirpiklerimde Tarte Gifted , alt kirpiklerimde de bu ürün var.





Sonuç olarak rimeliniz akmıyor kokmuyor dökülmüyorsa bence merak bile etmeyin:)

2 yorum :

  1. Açtığım her maskarayı 3 sonra attığım için benim almam çok gereksiz olur tabi... Ambalajı hoşmuş ama :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için de çok gereksiz oldu:/ :(

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose