20 Nisan 2017

Vichy Ideal Soleil Spf 50 Micro Fluid Face

Günaydın herkese

Gün geçmiyor ki size bir güneş kremi tanıtmayayım:D Bugünkü konuğumuz Vichy Ideal Soleil Spf 50 Micro Fluid Face.



Bu sefer bitmeye yakın tanıtmıyorum. İlişkimiz daha çok yeni, 2 haftadır birlikteyiz=)



  • Gerçekten ultra akışkan, süt gibi bir yapısı var.
  • Ambalajından dolayı çantada her yere çok kolay sığıyor.
  • Cildimi nemlendirdiğini söyleyemem hatta aksine hassas olan kısımları kuruttu(içerik kaynaklı). Kesinlikle hassas ciltlilere önermem.
  • Parlama yapmadı, mat bir duruşu da yok.
  • Beyazlık çok bırakmadı ama dikkatli bakınca belli oluyor saç diplerinde. Cilt kolay emiyor.
  • Sivilce yapmadı ama alnımda minik komedonların oluşmasına yol açtı.
  • Yüzüme sürdüğüm anda inanılmaz bir alkol kokusu çarpıyor, bu beni çok rahatsız etti:/ Cildim de hiç hoşlaşmadı.
  • Güneş koruması fena değil.
  • 40 ml olan bu ürünü mamacim dan epey uyguna almıştım, 30 civarıydı sanırım. Tekrar almam.


İçerik listesi


Yapısı


Bir sorum var!

Renkli güneş koruyucu kullanan arkadaşlarım : üstüne pudra vs geçiyor musunuz? Kıyafetlerinize bulaşıyor mu? Hangi ürünü kullanıyor, tavsiye ediyor musunuz? :)

Çok soru oldu:P

6 yorum :

  1. Post okumayı özellikle de seninkilerin okumayı çok özledim. Bir tek bioderna kullanmıştım renkli olarak yağlı cildim nefret etmişti. Yağlıysa önermem ama bu sorun çok ilgimi çekti. Bakalım ne yorumlar gelecek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seni özlediiiiim :-*
      Cildim yağlı değil ama yazın karmaya dönük oluyor ben de hoşlaşmayabilirim gibi:/ daha cevap yok:P

      Sil
  2. alkol olması çok fena ben avene ya da la roche kullanıyorum yaz aylarında ama bu sene geçen yazdığım SVR'yi kullanacağım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. la roche a bi şans daha versem mi diye düşünmüyor değilim:/ :P svr de epey ilgimi çekti ama işte sağa sola bulaşmıyor mu veya o sorun nasıl çözülüyor

      Sil
  3. Ben uzak durayım bu üründen desene. Şu an renksiz günlük bir güneş koruyucu buldum ama övmeden önce iyice emin olmak istiyorum sevdiğimden; çünkü biraz pahalı. Sorunun cevabını ben de merak ettim bak şimdi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen sana da yaramaz. Yaaaaa çok merak ettiiim! İnşallah spf 50dir:))

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose