28 Nisan 2017

Nisan Bitenler #40

Günaydın herkesee

Bence kocaman bi alkışı hak ettim bu ay:P Gelmiş geçmiş en fazla bitenlerim bu aykiler sanırım=)
Gurur tablom :P


Lafı uzatmadan hemen başlayayım yine




John Frieda Brilliant Brunette-Visibly Brighter  Şampuan ve Saç Kremi : Geçen yıllarda Amerika'dan getirtmiştim anneme. Ama birkaç aydır Gratislerde filan görüyorum bize de gelmiş. Saçlarıma çok güzel parlaklık, yumuşaklık verdi, ışıltılarını arttırdı. Kokusunu da çok beğeniyorum. Amma velakin inanılmaz döküldü saçlarım:( O yüzden bi süre almayı düşünmüyorum. Yazın tatile giderken olabilir.

Yves Rocher Dökülme Karşıtı Şampuan : Bu sanırım Yves Rocher'nin en övülen şampuanı, ben de meraktan almıştım üsttekilerle birlikte kullandım. Ama bunu haftada 1-2, onları daha sık.
Ne faydasını gördüm ne zararını:) Sadece bunu kullandığım zamanlar saçımı taramak biraz zor oluyordu. Ne saçımın dökülmesini önledi ne arttırdı. Etkisiz eleman:) Tekrar almam.





ZO Skin Health Kaş Kirpik Serumu : Baya faydasını gördüm. Kaşlarımdaki boşluklar tamamen olmasa da biraz doldu ama kirpiklerim epey dolgunlaşıp uzadı. Adını tıklayarak bunu ve alttakileri okuyabilirsiniz. 2. kullanmaya başladım bile.

ZO Skin Health Growth Factor Serum Plus : İnanılmaz güzel bir serumdu. Jel yapıda ama krem gibi yoğun, bitkisel gibi kokusu, nemlendirmesi, cildime verdiği elastikiyet şahaneydi. Sonbahar- kışın yine alırım gibi.

ZO Skin Health Oclipse Smart Tone Spf 50 : Bu güneş kremi bence yazlık çünkü renkli olduğu için kışlık kıyafetlerimin bazılarında bulaşma problemi yaşadım. Üstünü pudrayla sabitlemem mümkün değil çünkü günde 2-3 yeniliyorum. Buğday, esmer ve kuru ciltli arkadaşların seveceğinden eminim. Lekeleri hafif kapatıp cildi çok güzel,canlı gösteriyor.

La Roche Posay Toleriane S.P.A. Krem : Dermatolog önermişti geçen yıl retinol türevi kullanırken bunu sür diye. Ne faydasını gördüm ne zararını. Çok iyi bi nemlendirici de yatıştırıcı da değil bence. Tekrar almam




Ducray Melascreen Uv Light Cream Spf 50 : Epey beğendim. Bitince hatta kestim içinden 3-4 kullanımlık daha çıktı affetmedim onu da kullandım^^ Yeniden alırım.

Garnier Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici : Bunu da Migros indirimlerinde denk geldikçe 2şer tane alıyorum:) Seviyorum güzel.

Bioderma Sensibio Misel Su : Olmazsa olmazım, değişmez, vazgeçilmezim:)

Bioderma Hydrabio Eau de Soin Spf 30 : Bence şişirme ve kötü bi ürün. Yararını değil zararını gördüm. Bir de üstüne yarısından fazlası dururken herkesin yaşadığı püskürtme yerinin tıkanma sorununu yaşadım. Ama naptıysam tıkanıklığı açamadım. Çöpe gidiyor. Adını tıklayarak detaylı yorumlarımı okuyabilirsiniz.





Isana Asetonsuz Oje Çıkarıcı : Pompalı şişede ve ojeleri gayet iyi çıkarıyor. Süngerli olanı kötüymüş sanırım denemedim ama yorumlar öyle. Ben bunu baya sevdim 2.sini de aldım Rossmann'dan^^

Alix Avien 62 Numara Oje : İçinde kahvelik içeren koyu bordo renkte bi ojeydi. Üçte biri kaldı ama kıvamı çok bozulduğu için çöp.

Maybelline Color Show 652 Moss : Fotoğrafta belli olmamış ama içi dalga dalga sarı yağ gibi bişi oldu, fazlarına ayrıştı. Rengi farklı ve güzeldi amma çöpe gidiyor.

Yves Rocher SOS Resistant Base Coat : Bunu da baya tavsiye edenler olmuştu. Memnun kaldım, güzel bir baz oje tırnakları koruyor. Kırılmalarımı sıfırladı diyemem ama fena değil.

Tarte Gifted Rimel : Yyyaani.. Çabuk bitti, performansı da şahane değildi, yeniden almam.




Nivea Sıkılaştırıcı Vücut Yağı: Çatlaklara iyi geldiğini bi yerde okudum ve hemmen aldım. Sıkılaşmaya etkisi olduğunu sanmıyorum, çatlakları da çook hafif geçiriyor gibi. Başka önerileriniz varsa açığım:)

Wellness Hindistancevizi&Mango Vücut Peelingi : Şahaneydi. Hem kokusu hem üstündeki yağ sayesinde cildi nemlendirmesi hem peeling etkisi. Ben böyle büyük taneli, şeker gibi peelingleri seviyorum vücut için. Siz ince yapılı seviyorsanız tahriş edici bulabilirsiniz. Yeniden alırım.

Thalika Keçi Sütü Sabunu : Komşumuzun hediyesiydi. Doğal peeling etkiliymiş, ben göremedim ama çok temiz çok güzel kokuyor.

Bath and Body Works Lavantalı El Dezenfektanı: İş yerinde kullandım, 2 farklı çeşidi daha var. 29 ml (30 değil) olması hemencecik biter bu yeaa dedirtti ama öyle olmadı:) Bezelye kadar kullansanız yetiyor. Pratikliğini, ambalajını, etkisini seviyorum. İndirimde buldukça alırım.

Yüz Temizleme Süngeri : Sanırım geçen yıl ya Gratis'ten almıştım. Yüzümdeki maskeyi çıkartmak için kullandım hep. Güzeldi.




PCO Yüz ve Göz Maskesi : Eşim evde yokken kullanıyorum yoksa bakıp bakıp gülüyo:D Çok sevdiğimi biliyorsdunuz bence her ay bitenlerimde var.

Avene Güneş Sonrası Losyonu : Ben güneşi bekleyemedim bunu normal nemlendirici gibi duş sonrası kullandım. Temiz kokulu, süt kıvamında bir losyon. Ama nemlendirmesi çook zayıf. Yatıştırıcı etkisi iyidir ama tam boyunu almam.

Lipikar Syndet AP+ Krem Temizleyici : Duşta tek seferlik vücuduma kullandım, pek bişi anlamadım . Kokusu güzeldi ve cildimde kuruma hiç olmadı. 

Uriage Termal Misel Su : Performansı fena değil ama kokusu beni çok rahatsız etti. Asla tam boyunu almam.



Bu ayı da bitirdik, güzel bitirdik iyi bitirdik:) Yerlerine bir şeyler almaya hak kazandım:P 
Önerileriniz varsa beklerim=) 


12 yorum :

  1. harikasın , zo skin ürünlerine bakacağım bu arada ... sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim:-* Kesinlikle göz atmalısın;)

      Sil
  2. baya ürün bitmiş tebrikler..:-)) nivea yağı deneyebilirim .. wellness peelingleri ben de çok seviyorum evde hep olur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ay başarılı bi öğrenciydim^^ Wellness in bisürü çeşidi varmış diğerlerini de denicem:)

      Sil
  3. Başarılı bir bitenler olmuş :*
    John Frieda şampuanı merak ettim ama sanırım içerisinde SLS ve türevleri mevcut... Bioderma Sensibio H2O <3
    Elimde şişe şişe oje çıkarıcı var diye hâlâ deneyemedim Isana 'yı ama aklımda. Yüz temizleme süngerlerini ben de aynı amaçla kullanıyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tişikkir idirim:D :-*
      Evet sls var:/
      Stoklamamak lazım o kadar oje çıkarıcı :D :P

      Sil
  4. Ducray gunes kremini merak ettim; eczanelerde surekli goruyorum ama testeri olmadigindan yapisina bir turlu bakamadim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu light cream olanını seveceğini düşünüyorum. Bir de üstüne renkli bir ten ürünü kullanıyorsan özellikle) çok az beyaz gösteriyor çünkü) Dünyanın en güzel güneş kremi değil ama epeydir denediklerim arasında en beğendiğim bu oldu^^

      Sil
  5. Ben de seni kocaman tebrik ediyorum cancazım:D Kestane rengi saça sahip olduğum zamanlar John Frieda'nın bu serisini aşırı merak ediyordum.Eski saçlarıma geri dönebilirsem gözümü karartıp alacağım sanırım.ZO Skin Health serumunu ve Wellness Hindistan cevizi peelinigini aşırı çokk merak ettim ilk fırsatta gidip koklayacağım.Öperim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe teşekkür ederiiiim=)
      şimdi ne renk saçlarıın? boyattın mıı?
      ikisini de şiddetle tavsiye ederiiim^^

      Sil
  6. Nisan ayında iyi çalışmışsın tatlım valla bravo :D John Frieda go blonder serisini kullanmıyor muydun sen hazır yaz da gelirken tercih sebebimiz olur zira bana seni hatırlatan bir seri o ^^ Maybelline ojenin rengini beğendiysen Koton'un yeni çıkan ojelerinden cold silence isimli rengine bir bak derim yapısı da güzel hani :D Ayy Ezgii son dakikada aldığımız sünger galiba hatırladım bak sen onu buradayken almıştın :DD Pco maskeler konusunda Erkut'a katılmamak ne mümkün görüntü evlere şenlik tabii ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilaaaay <3
      Evet beybisi go blonder kullanıyordum. 2 defa bitirdim araya başkalarını aldım derkeeen bu seriyi kullandım.
      Aa Koton'un ojelerini görüyorum ama hiçbi fikrim yoktu. Aklımda olsuuun^^
      Aaaaa o süngeri birlikte mi almıştık ahahahah geç kalma koşturma pahasına son avm turları:D değdi ama:P

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose