4 Nisan 2017

Ne Okudum #74

Merhaba Harry Potter severler :)

Sevmeyenlere güle güle diyebilirim bu yazı için çünkü içinde sihir var:)
Hem Harry Potter kitaplarında, filmlerinde hem Fantastik Canavarlar filminde adı geçiyordu Ozan Beedle'ın Hikayelerinin. Bizde dayanamadık aldık:)

100 sayfacık bir kitap. İçerisinde 5 farklı hikaye ve her hikayeden sonra Dumbledore'ın notları var.


Tam bir çocuk kitabı tadında yazılmış o yüzden hikayeler oldukça ilgi çekici ve güzeldi. Dumbledore'un notlarını gereksiz buldum ama. Onun yerine 2-3 hikaye daha olabilirmiş.

Puanım 7.9/10

4 yorum :

  1. Bu kitabı daha önce nasıl duymadım bilmiyorum! Kesinlikle listeme ekliyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi HarryPottersever gördüm sanki^^ :-*

      Sil
  2. ben kitaplarını okumadım ama hepsini severek izledim gene izlerim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose