1 Nisan 2017

Ne Okudum #73

Günaydınlar herkese

Sanıyorum ki bir D&R siparişimde bu kitabı epey indirimli görünce sepete atmış, eve gelip de kapağını görünce "ne kadar kıroymuş ya:(" dediğim kitap. At, avrat, silah modunda o kapak ne ya, o güller o söz filan:/


Kitap bir zamanların popüler şarkıcısı Atilla ve onu bulmaya çalışan hayranı bir kadın arasında geçiyor. Ama daha çok Atilla'nın hayatından bahsediliyor. Kadın-Erkek diye sırayla onların pencerelerinden hikayeler anlatılıyor. Hep bir ... vardı diye bir cümleyle. Sıkıcı bir kitaptı diyemem ama abartı, saçma bulduğum yerleri oldu ve beni pek tatmin etmedi. 

En çok kafamı karıştıransa kitabın zamanı oldu. Atilla sanki cumhuriyet öncesi bir sanatçı gibi ama yaşanan olaylar konserler vs 2000li yıllar gibi, en sonu da zaten 2008 diye bitiyor ama bilmiyorum o konu fazla karışmış çözemedim.

Tuna Kiremitçi'nin daha önce sanırım 3 kitabını daha okumuştum ama bu en başarısızıydı. Şaka şaka 1 nisan demeyi isterdim ama ı-ıh. Puanım 6.5/10

2 yorum :

  1. Kapağına göre kitap seçmek ne kadar saçma olsada bazı kitaplar ben ortadayım diyor ya kapağıyla bu da onlardan olmuş sanırım:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ne yazık ki:( Mutlaka beğeneni vardır, kurgu değişik ama ı-ıh benlik değildi:(

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose