21 Nisan 2017

Ne İzledim #64

Şaka maka 2 aydır film yazısı yazmamışım :-O Çok sık izleyemedik doğru, havalar güzelleşince daha çok dışarı atıyoruz kendimizi:) Ama en son izlediğimiz 5 filme gelin bakalım=)



Captain Fantastic (Kaptan Fantastik) : Bunu öneren çok kişi gördüm, okudum, not ettim:) Konusu epey ilginç. Beyazperde'den alıntı : "Ben Cash, ABD’nin Kuzeybatı Pasifik ormanlarında, 6 çocuğu ile beraber bir kabinde medeniyetten izole bir hayat yaşamaktadır. Bu izole ortamda ebeveynlik, kendi doğrularını yaratmıştır ve çocuklar moderniteye karşı bir bağışıklık kazanamamışlardır. Ben, kendini çocuklarını büyük bir titizlikle hem fiziksel hem de entelektüel olarak yetiştirmeye adamıştır. Fakat karısı Leslie’nin ölümü ormandaki "düzeni" de sarsar. Zira çocuklar annelerinin cenazesine katılmak için şehre ve medeniyete dönmek isterler. Ev eğitimi ile yetiştirdiği çocuklarının hem annesi hem babası olan Ben için bundan sonrası ormandaki hayattan daha zor olacaktır..." Film bizi ikilemde bıraktı. Adama hem hak verdik, ne kadar güzel, bilgili, donanımlı yetiştirmiş diye takdir ettik, hem çocukların başkalarıyla sosyalleşmeleri, gerçek dünyaya adaptasyonları zor olacağı için ı-ıh olmaz bu sistem dedik. Puanım 7.9/10





A Werewolf Boy (Kurt Çocuk) : Ayşe önermişti bu filmi, kendisine teşekkür ediyorum:-* Kore filmi severlere duyruluuur:) Taşındıkları evde bir kurt çocuk olduğunu fark eden aile onu içine alır besler büyütür bakar evcilleştirmeye çalışır:) Evin büyük kızıyla kurt arasında bi yakınlık olur. Yıllaaaar sonra o evin kızı yeniden oraya gidecek ve geçmişle yüzleşecektir. Puanım 7.6/10




Dağ 1 : Oğuz bedelli askerlik yerine vatani görevini kısa dönem olarak yapmayı tercih eder, bölüğünde bir belalı bir asker olan Bekir vardır. Teröristlerin pususuna düştüklerinde geriye sadece ikisi kalır. Merkezle iletişime geçmeye, hayatta kalmaya çabalarlar. Bu film epey sığ geldi bana. Bir iki güzel mesaja rağmen çok keyif almadım beğenemedim. Puanım 6.1/10




Dağ 2 : Oğuz ve Bekir 6 yıl sonra Özel Kuvvetler Timi'ne katılır. Özel görevleri ise Kuzey Irak'ta teröristler tarafından rehin alınan gazeteci Ceyda Balaban'ı kurtarmaktır. Yurda dönene kadar çok zorlu durumlardan, çatışmalardan geçerler. Çekimler, konu, her şey 1. ye göre çok daha iyiydi. Güzel mesajlar vardı. Gözlerimin dolduğu yerler de oldu. Puanım 7.8/10



The Hunchback of Notre Dame: Yıllar önce izleyip keyif aldığım bir animasyondu kendisi. Eşimle 2. defa izlediğimde de yine beğendim. Bildiğimiz kambur Quasimodo ve Esmeralda'nın hikayesi. Puanım 8/10

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose