3 Nisan 2017

Ducray Melascreen UV Light Cream SPF 50

Günaydınlar herkese

Gün geçmiyor ki Ezgi yeni bir güneş kremi denemesin:D Bu haftanın güneş kremi konuğu ilk defa bir ürününü kullandığım Ducray markasından, Melascreen Uv Light cream.

Ducray'in Melascreen serisi leke için iddialı serilerden. Benimde malum akne lekelerim varken bir şans vermek istedim.

Ducray Melascreen UV Light Cream SPF 50

Ambalajının yanındaki açıklama kısmı şöyle:



Ducray Melascreen UV Light Cream SPF 50

  • Bahsedildiği şekilde kullansak herhalde 1 haftada biter bu krem. Ben sadece yüz bölgesine 4 tam pompa kullanıyorum. Elimde kalanı da boynuma ellerime yediriyorum.
  • Avene Cleanance kadar beyazlık bırakmasa da beyazlık biraz belli oluyor, yüzüm boynuma göre 1 ton açık duruyor. Kremi tüm yüze yedirmek Avene'e göre daha kısa sürüyor.
  • Akışkan, hafif bir dokusu yok. Bendeki "light cream" olanı bile krem gibi krem:) , normal/karma ciltlere göre, dolaysıyle ağırlık hissi filan yaratmıyor.
  • Yağlı bir yapısı yok. Cildimde akne-komedona neden olmadı, parlama yapmadı^^
  • "dry touch" özelliğinin hakkını veriyor. Kuru, mata yakın bir bitişi var, yapış yapış kesinlikle olmuyor.
  • Göz çevreme rahatça kullanabiliyorum yanma sulanma yapmıyor.
  • Altına nemlendirici sürdüğümde pütür pütür soyulup dökülmüyor.
  • Güneş koruması güzel. Lekelerimde de açılma var ama bu kremden kaynaklandığını sanmıyorum, kullandığım Zo Skin Health ürünlerinden dolayıdır. Yine de retinol, aha/bha vs kullanmama rağmen cildimi baya güzel korudu.
  • İçeriği eh işte.
  • Nemlendirme gibi bir özelliği olmadı ama cildim buara kuruya dönük. Bir de dediğim gibi ben normal/karma ciltlere göre olanını aldım.
  • Kuru ciltler için "rich cream" olanı var.
  • Benim için tek kötü özelliği acelem varsa doğru düzgün yediremediğimde biraz beyaz gözüküyor olmam:)
  • 40 ml kremi ben dermokozmetika'dan %50 indirimle 30 küsüre aldım. Bu fiyata buldukça kesinlikle alırım. Epeydir denediğim kremler arasında en iyisi diyebilirim.


Ducray Melascreen UV Light Cream SPF 50
İçeriği

Ducray Melascreen UV Light Cream SPF 50




Sonunda sevdiğim bir güneş kremi daha bulabildim. Tavsiye ederim;)


10 yorum :

  1. Bizi yeni güzel ve kullanıp deneyim kazandığın güneş kremleriyle tanıştırdığın için çok teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil
  2. henüz deneyemedim ama bu ay kullanıma açacağım artık..

    YanıtlaSil
  3. fiyatı oldukça uygunmuş etkili bir kreme benziyor teşekkürler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fiyatı en indirimli ordaydı^^ Bence gayet güzel=) :-*

      Sil
  4. Ben uzun süre düşünüp kararımı Solante'de kıldım valla. İçime sinen olmadı başka :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Solante'nin hangisi? ben acnes den hiç memnun kalmamıştım:((

      Sil
  5. Bu serinin 50 koruma faktörlü el kremini almıştım. El kremi olarak fazla yapışkan geldiği için yüzüme kullanıyorum. Geçen hafta sonu 4-5 saat açık havada kalmama rağmen cildimi çok güzel korudu. Aynı seriden yüz kremi de alsam mı diye düşünüyordum. Tek çekincem yağlı cildime fazla gelmesi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet korumasından bende çok memnunum. El kremi ele sürmeye pek elverişli değil demeek, merak ediyordum:) Bu yüz için olanın bi benim kullandığım light olanı bir de rich olanı var. Normal-karma ciltler için bu light olanı uygun. Mat duruş iddiası yok ama bende hiç parlama yapmadı, ağır gelmedi. Bi şans verebilirsin bence=)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose