10 Nisan 2017

Dior Diorskin Nude Tan Matte 003

Günaydın kankitellalar

Havalar güzelleştikçe sanıyorum bronzer kullanımımız artıyor. Ben yaz kış kullanmayı sevenlerdenim ama evet elim daha çok yazın gidiyor.

Bir bronzerda aradığım özellikler: 
**doğal dursun,
**tenimden çok koyu olmasın, 2-3 ton koyu olsun
**çamur gibi veya tupturuncu renkte olmasın
**parça parça durmasın

Dior'un Diorskin Nude Tan Matte 003 numaralı bronzlaştırıcı pudrasından bahsedicem bugün.


  • Ambalajı son derece şık, üstteki gibi kadife bi kutuya yerleştirilmiş dışı aynalı gibi bronzer ve minik bir kabuki fırça var.
  • Pudrayı açtığınızda Nude yazısı göze çarpıyor. (Ben o zamanlar direkt kullanmaya başladığım için şimdi çarpamicak gözünüze)
  • 002 pembe alttonlulara öneriliyordu ben de 003 numarasını almıştım tee ne zaman. Fotoğraflar epey eski yani:)
  • Rengini tarif etmem pek mümkün değil:/ Sütlü kahvemsi desem? :)
  • Kesinlikle ışıltı içermiyor, mat.
  • Gerçekten kendi cildim ama bronzlaşmışım gibi duruyor hafif bir uygulamayla.
  • Bazen elmacık kemiklerimin üstüne çok hafif, bazen de aşağıdaki gibi elmacık kemiklerimin altına 2 kat sürüp yüz hatlarımı belirginleştirmeye çalışıyorum.
  • Kabuki fırçasıyla uygulama yaptığımda epey yoğun oluyor. Büyük pofuduk bir pudra fırçasıyla uygulamayı tercih ediyorum.
  • Fiyatını hiç hatırlamıyorum ama yeni bir ürün olmadığı için internette indirimli bulabilirsiniz.
  • Buğday tenliyim ve bana da çook beyaz arkadaşıma da gayet güzel oldu. Hatta kendisine hediye ettim ben yola Laura Mercier bronzerımla devam ediyorum.
  • Seyahate giderken yanınıza bir bronzer almanız yeterli olur hem yüzünüzü ısıtıp renklendirmeye hem göz kapaklarına veya göz çukuruna sürüp gözleri belirginleştirmeye=)


İçerik listesi





Geçen yazdan bi uygulama:)



Sizin en sevdiğiniz bronzer hangisi?

6 yorum :

  1. Hoş duruyormuş canım, ben de bir arayışa gireceğim yaza doğru. Şu an için elimde Clarins var, ışıltılı olduğu için çok hafif uygulamayı tercih ediyorum. Dior da aklımda olsun :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Işıltılı daha allıkımsı duruyor sanki mat daha doğal bronzlaşmış efekti veriyor. Her marka çıkarttı hepsi de birbirinden güzel bronzerların, seçimin zor olacak:P :-*

      Sil
  2. güzelmiş canım bende bazen allık gibi kullanıyorum hoş bir görüntü oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafif kullanınca ben de allık gibi kullanmayı seviyorum^^

      Sil
  3. rengi ve marka harika imiş güle güle kullan :) bu arada bloğumun 2. yaş günü çekilişime beklerim ♡ sayfanda duyurma imkanın olursa da çok mutlu olurum, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim^^ hemen bakıcam:-*

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose