24 Nisan 2017

Bare Minerals Marvelous Moxie "Break Away" Ruj

Herkese merhabalar

Yaza giremeyenlerde bugün bir adet Ezgi var:) Dolaysıyle hala sonbahar-kuş rujlarında kalan:) Napalım hava hala kapalı, yağmurlu, güneşliyken bile 10küsür derecelerdeyse? :P

Bugünkü bahsedeceğim ruj temiz içerikli mineral makyaj markası Bare Minerals'ın Marvelous Moxie serisinden Break Away rengi. Ayyy ne uzun bi tanıştırma şekli oldu yarebbim neyse ürüne geçelim hemen:)


Yeni bir ürün olmadığını söylemeliyim baştan. Tembelliğimden 2 yıl çekmecede durdu ürün hiiç açmadan:( Geçen yıllarıma yanıyorum.. Ama napayım elimde çok mürdüm tonlu ruj vardı birilerinin bitmesini bekledim:)
  • Bi kere ambalajına bayılıyorum. Oldukça minimal ve farklı. O gri düğmeyi aşağı doğru çekince ruj çıkıveriyor:)
  • Rengi ise klasik bir Ezgi rengi. Evet bildiniz mürdüm-gülkurusu karışımı bişi! Tam bir sonbahar-kış rengi.
  • İçeriği 1-2 şey dışında gayet güzel. Kokusu-tadı için aynı şeyi söyleyemicem:(
  • Saten bir bitişi var ama sürümü hiç beklediğim gibi kolay değil, mat ruj gibi zor sürülüyor. 
  • Örtücülüğü,pigmentasyonu çok güzel
  • Dudakları nemlendirmesini sevdim
  • Kalıcılığı 4-5 sa civarı










Siz bahar-yaz renklerine geçiş yaptınız mı? Yoksa siz de hala bu gibi renkleri kullanmaya devam mı=)



4 yorum :

  1. Nasıl güzel ve ben niye bu kadar uzak kaldım kiiiiii kozmetikten (kıyafetten sıra gelmedi ) :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe bazen bi şeye ağırlık verince diğeri gözardı ediliyor napalım:)

      Sil
  2. rengi çok hoş ambalajı da ilginçmiş

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose