10 Mart 2017

Tom Ford Black Orchid EDP

Günaydınlar herkese

Bugün anlatmaya çok geç kaldığım çok mukteşem bi parfümden bahsedicem. Tom Ford'un en popüler parfümü kendisi. Black Orchid..


Mart gelmiş havalar ısınmaya başlamışken ben de bunu çekmeceye kaldırmaya hazırlanıyorum, son demleri:) Malum sıcak havalarda ağır parfümler hiiç çekilmiyor.

 Bu parfümü geçen sonbahar-kış sadece ben kullanmıştım. Bu yıl benden çok eşim kullanıyor. Ona daha çok yakıştığını düşünüyorum. Unisex bir parfüm.
  • Gündüz kullanım için pek uygun bulmuyorum özellikle bayanlarda epey ağır duracaktır. Özel gün ve geceler içinse ideal. Erkekler sonbahar-kışın günlük de 1 fıs kullanabilir:))
  • Şişesini çok beğeniyorum. Oldukça sofistike ve lüks.
  • Alt notaları : çikolata, vanilya, beyaz misk, tütsü, amber, paçuli, sandal ağacı, güveotu
  • Orta notaları : ylang ylang, yasemin, gardenya, orkide, lotus, meyve notaları, baharatlar
  • Üst notaları : frenk üzümü, tuber, mandalina, Amalfi limonu, bergamot, ylang ylang, gardenya, yasemin
  • Notalarında çiçek filan olsa da kesinlikle hissedilmiyor:)
  • Oldukça sıcak, ağır bir parfüm ki bilirsiniz ben baharatlı, tatlı, yoğun koku sevdiğim için çoğu kişinin ağır dediği parfümlere demiyorum genelde ama bu cidden ağır:D
  • Bende yarattığı his, nargile içilmiş bir odada şömine karşısında kalın bir battaniyeyle sıcacık olmak:D
  • Diğer parfümler gibi 3-5 fıs sıkayım bi deme gafletinde bulunursanız eyvah.. 1 ya da en fazla 2 fıs kesinlikle yeterli. Çevrenizdekileri de düşünün:D
  • İnanılmaz kalıcı. Gördüğüm EN KALICI parfüm! Bugün sıkıyorsam ertesi gün de aynı şekilde üstümde ve ismi soruluyor.
  • İnternetten sipariş verilcek bi parfüm değil bence çünkü herkesin kullanabileceği tarzda kesinlikle değil. Denemeden amman almayın=)
  • Bana biraz maskülen geldiği için Velvet Orchid'e baktım ama o bunun kadar kalıcı olmadı bende ve çiçeksi notlarını baskın buldum.
  • Bendeki 50 ml boyu. 100 ml almadığım için canım kendimi tebrik ediyorum. Çabuk sıkılıyorum çünkü kokulardan. Diğer parfümlerden daha pahalı olduğunu söylemeliyim.



Tom Ford'un çiçeksi olmayan başka hangi parfümünü önerirsiniz bana? =) Veya çok kalıcı parfüm önerileriniz nelerdir?


12 yorum :

  1. Tom Ford daha önce denemiştim testerını hayal meyal hissettim evet yoğun bir kokuydu ama erkeklere daha çok yakışan bir koku bence. Ben de değişik parfümler denemeyi sevsemde NOA adlı o sabunsu pudramsı kokudan vazgeçemiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Noa cidden çok masum bir koku^^ bu black orchid i eşime daha çok yakıştırdım bende valla:)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. O zaman en yakın zamanda denemelisin=)

      Sil
  3. ben bayılıyorum buna yaz kış kullanabilirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana yazın ağır geliyor da kışın 1 fıs şahane^^

      Sil
  4. Bu tip unisex kokular çok hoşuma gidiyor♥ Merak ettim şimdi kokusunu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa unisex kokuları seviyorsan mutlaka göz atmalısın:)

      Sil
  5. tasarımı ve çok kalıcı olması hoşuma gitti :) bir bakacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunun kadar kalıcısını ne gördüm ne duydum:) denemelisiiin=)

      Sil
  6. Hiç begenmedıgım agır kokulardan bırtanesı kuzum yaa :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten bunu biri ya sever ya nefret eder:D çok spesifik bi koku:)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose