28 Mart 2017

Şubat Mart Bitenler #39

Günaydınlar herkese

Şubat ayı kısa olduğundan mıdır nedir(:p) çok az şey bitirebildim. O yüzden martı bekleyeyim de bitenleri birleştireyim dedim:) Yine fazla değil ama bence tatmin edici:P


Grup grup bakacak olursak


Ürünlerin detaylı incelemelerini isimlerini tıklayarak okuyabilirsiniz=)


Heliocare Advanced Gel Spf 50 : Kompakt fondöten gibi olan güneş koruyucusunu ne kadar sevdiysem bundan o kadar nefret ettim. Nedenlerini tek tek sıralamayayım yazısını tıklayıp okuyabilirsiniz. Daha da töbe almam

Alterra Sivilce Karşıtı SOS Bakım Jeli : Yyyani fena değildi ama sivilce kurutma, küçültme, kızarıklığını alma, lekesini hafifletme konusunda gördüğüm en başarılı ürün Zo Aknebright Acne Spot and Pigmentation losyon. O yüzden bunu tekrar almam. Ama fiyatı çok uygundu ve etkisi fena değildi.

Gosh Prime'n Fresh Illuminating Eye Roll-On : Epey beğendiğim bir gözaltı bazıydı. Gözaltlarımın koyu görünümünü hafifletmek olsun, aydınlatmak olsun, nemlendirmek olsun, kapatıcının kalıcılığını arttırmak olsun her konuda maharetli:) Epey uzun süre gitti üstelik. Şimdilerde yeni bir gözaltı kremi deniyorum bunun benzeri etkili o yüzden almam yeniden.

PCO Anti horniness Gel : Sürüldüğünde silgi gibi pütür pütür çıkan peelinglerden. Kir çıkıyormuş hissi veriyor ama peelingin türü böyle. Güzel aydınlık bir görünüm veriyordu ama duşta bi kenarda unutmuşum, son kullanma tarihi geçmiş, çöpe gidiyor.





Allfree Lavender ve Lemongrass Roll On : Allfree roll-onlarını ne kadar sevdiğimi bu yazıda anlatmıştım. Onu bitirince üstteki lavantalıyı aldım ve seve seve kullanıp bitirdim şubat başında. Sonra baktım teker teker tüm satıldığı yerkerden kayboluyor stoklayayımd edim limonlusunu aldım ama açınca bi tuhaflık fark ettim. Limonlu olan diper 2 türü gibi beyaz değil sarı, daha katı, daha pütür pütür dökülen bir yapıda. Düzenli kullandıktan sonra da kolaltımda egzamaya yol açtı:( O yüzden çöpe gidiyor... Ter kokusunu önleyen, alüminyumsuz roll-on önerilerinizi bekliyoruuuuum.

Diadermine Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici : Migros indiriminden aşırı uyguna almıştım. Yyyyaani, eh işte. Performansı bence Garnier'in 1-2 tık altında. Tekrar almam gibi.




The Body Shop Moringa Body Butter : Nemlendirmesi güzel ama çiçek kokusu beni bir yerden sonra baydı. İndirimde denk geldikçe diğer çeşitlerine bakabilirim.

Avene Güneş Sonrası Sütü : Bunu da losyon niyetine duş sonrası kollarıma sürdüm. Çok temiz, bebeksi bir kokusu var. Nemlendirmesi çok yetersiz.

Caudalie The Des Vignes Duş Jeli : Caudalie'nin en sevdiğim kokusunun duş jeli. Güzeldi ama kokusu çabuk uçup gitti.

Fraternikus Kamille Balsam El Kremi : Buram buram papatya kokan bir el kremi. Kış ayları için benim kuru ellerime yetersiz geldi ama sizin çok kurumuyorsa ideal bence.





Maybelline Lash Sensational Rimel : En beğendiğim rimel oldu kendisi! Şahane cidden. Denemek istediğim rimelleri bitirince yine yeniden dönebilirim:)

Sephora Eyeliner : İndirimden almıştım. Ucuz etin yahnisi pek olurmuş:/ Hiç beğenmedim. Gözlerimi yaktı, silik silik ve koyu durmadı. Çöp.

Loreal Superliner Extra Black Gloss : Seveni çok ama ben beceremedim:( Bitti. The Balm Schwing eyelinerı önermiştiniz onu alıcam. Başka öneri var mıı?

Maybelline Age Rewind Concealer Light : Harika performansına rağmen benim göz çevremi pütür pütür yaptı, ambalajı çok kalitesiz ve başlığı hijyenik olmaktan çook uzak olduğu için tekrar almicam. Gördüğünüz gibi yarısından fazlası dolu ama ne kadar çevirirsem çevireyim ürün gelmiyor nasıl olduysa bozuldu:/ Çöp..




Watsons Yüz Temizleme Pedi : Epeydir kullanıyorum artık atma zamanı geldi bence:) Güzel bir konjac sünger alayım diyorum. Marka önerilerinizi beklerim.

PCO Yüz ve Göz Maskesi : İl dışındaydık, arkadaşım geldi filan derken hiç düzenli uygulayamadım bu ayda:(

Dermalogica Skin Resurfacing Cleanser : Seyahat boyuydu, 2 hafta kullandım. Kremsi yapıda güzel bir temizleyici ama cildimi hafif gerdi.

Dermalogica Active Moist : Bu da seyahat boyuydu. Nemlendirmesi güzel de ah o kokusu olmasa:/ Kötü değil ama çok hoşuma gitmedi, bir de yapış yapış biraz.

Tom Ford Velvet Orchid Tester : Kendime almaya niyetlendim ama hala kararsızım. Benim için çiçeksi.. Bir de kalıcılığı Black Orchid'den çok düşük geldi bana ama bilemedim:/




Bu 2 ay da böyle geçti. Öneri ve yorumlarınızı bekliyorum=)


12 yorum :

  1. age rewind conceları öyle olması çok üzücü olmuş bende 1 haftadır kullanıyorum baya iyi şimdilik :) koltuk altık rollonu olarak amwayin kini öneririm iz yapmıyor bariz bir kokusu yok ama temiz tutuyor ter kokusunu da önlüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bi zararı dokunmaz:( yaa amway i çok duyuyorum ve çook merak ediyorum ama nerden alcam bilemiyorum:/ ankarada bi satış yeri varmış sanırım anneme bi sorayım çok teşkür:-*

      Sil
  2. hiç fena değil yani baya ürün bitmiş daha ne olsun :-))

    YanıtlaSil
  3. baya baya bitenler olmuş :) gelsin yeniler..

    YanıtlaSil
  4. Gosh Prime'n Fresh Illuminating Eye Roll-On bende de var ama bi'şey anlayamadım ya, sanki bir işe yaramıyor gibi.
    Allfree 'nin verdiği zarar için çok üzüldüm tatlım. Alüminyumsuz roll on olarak Yves Rocher 'e bakabilirsin ama ter kokusundan ne kadar korur bilemem, ben pek terlemiyorum. Eşin içinse Bim 'de satılan çok köklü bir marka olan Mennen 'in deosticklerini öneririm; ef-sa-neler! Kim kullandıysa aşk yaşıyor.
    Konjac 'da favorim Match kozmetiğinki, ben orijinal markasından daha çok sevmiştim ama Sephora 'daki plastik diskler de güzel.
    2 ay için az olmuş bitenler sanki ama önümüzdeki ay daha toplu gelirler artık :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kesin gereksiz bi üründür diye yaklaşmıştım ama her sabah gözaltı nemlendiricisi niyetine ve kapatıcılığın kalıcılığını arttırmak için beğenerek sürer oldum:)
      Yves rocher i duyuyorum ama kimi çeşidi için koku önlüyor kimisi içinde hiç işe yaramıyor yazıldığını görüyorum o yüzden bilemedim:/ bi deneyeyim olmadı kampanyada filan. Eşim kullanmıyor, yok mu şu mennen in bayan için olanı:D ben havalar ısındıkça böyle bi problem yaşıyorum aşırı olmasa da beni rahatsız ediyor:(
      evettt hatırladım senin match i önerdiğiniii!! hatta hemen sitesine girdim baktım konjaclarda %50 indirim varmış alayım o zaman 2 tane yarın:D sitesi dışında satış noktaları var mıydı? onu hatırlayamadım:/
      katılıyorum kuzu bence de 2 ay için az oldu:( hep il dışındaydık bilmem ne derken eğilemedim ürün bitirme olayına:D nisanda baya yüklü gelicem ama:D

      Sil
  5. Rool on için Yves Rocher %0 alüminyum olanları (2-3 çeşidi olması lazım) tavsiye ederim ;) yeşil çaylı olanı özellikle de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yves rocher önerisi 2 olduuu:) denemem şart oldu:D teşekkür ederim tatşlım:*

      Sil
  6. Canım ben Gratis'ten Cyrstal Essence roll on alıyorum çok memnunum. Yalnız kokusu versiyonundan ziyade beyaz çaylı yada yeşil çaylı olan vardı o çok daha iyi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım onu da denemiştim lavanta yeşil çaylı olanı. Ama ne yazık ki ter kokusuna fayda etmedi bende:( oysa içeriği filan ne güzeldi

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose