15 Mart 2017

Ne Okudum #71

Günaydınlar herkese

Geçtiğimiz aylarda işte bazı problemler yaşadım ve bu bende inanılmaz bir çarpıntı, üzüntü, stres yarattı. Eşimle, arkadaşlarımla, ailemle ne kadar konuşursam konuşayım ne derlerse desinler kendimi asla "iyi hissedemedim". Depresyona girdiğimin farkındaydım. Eşim de bana Dr David Burn'ün İyi Hissetmek kitabını anımsattı. Bence yeniden okumalısın diye. Düğün öncesi stresli zamanlarda bana almıştı ve çok işe yaramıştı^^

Yeniden başladım ilk defa okuyormuş gibi, testleri çözerek, notlar alarak, alıştırmaları yaparak, dikkatli okuyarak 3 haftada bitirdim ve başındaki depresyon testini bitirdiğimde de yapınca sonucun harika olduğunu gördüm=) 

Problemler kısmen devam ediyor fakat kendimi çok daha iyi hissediyorum.


En yakın arkadaşımda panik atak benzeri bi durum var, ona da aldım bu kitaptan ve o da epey faydasını gördü. Ambalajı farklı yalnız artık.

Eğer modunuzu düşük, kendinizi kötü hissediyor, depresyonda olduğunuzu veya paniğiniz, korkularınız olduğunu düşünüyorsanız kesinlikle bu kitabı öneririm. Depresyona ilaçsız çözüm budur! Özellikle Amerika'da çok kişi üzerinde denenip onaylanmış teknikler içeriyor. Oldukça etkili, tabi gerçekten inanır ve uygularsanız...

Benim olmazsa olmazım olan bu kitaptan öğrendiğim teknikleri canım sıkıldıkça uyguluyor ve kendimi çok daha iyi hissediyorum.

Puanım 10/10!



2 yorum :

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose