25 Mart 2017

Ne İzledim (Romantik Komediler) #63

Son 1-2 ayda izlediğimiz 5 romantik komedi var bu sefer ^^ Hepsi yaklaşık 20 yıllık=)
 Bakalım siz hangilerini izlediniz veya önerileriniz neler olacak?



Chocolat (Çikolata) : Bir anne ve kızı küçük, tutucu bir Fransız kasabasına gelip çikolata dükkanı açarlar. Kasaba halkı belediye başkanının vaazlarından dolayı dükkandan uzak durmaya çalışsa da dükkan sahibi kadın, insanların gönlünü yavaş yavaş çelmeye başlar ve belediye başkanı ile taraftarlarıyla aralarında soğuk bir savaş başlar. Eh bizim hatunun da yanında birileri var tabi:P Sıcak çikolatanızı alıp battaniyenin altına girip izlemek çok tatlış bi film. Puanım 7.6/10






Addicted to Love (Aşk Tutkunu) : Fazla klasik bir romantik-komedi. Bu tarz pek hoşlaşmıyorum aslında. İkisi de sevgilileri tarafından terk ediliyor ve ikisinin sevgilisi sevgililer. Anladınız? :) Bunlar da kıskandırmak için birlikte takılıyor filan derken neler olduğunu tahmin etmek hiç zor değil:) Puanım Meg Ryan aşkına 6.9/10





Meet Joe Black: Film tam 3 saat! Hint filmi değil ve 3 saat! İnanamıyutsdhgkjshbsg. Bir de Brad Pitt oynuyor ki sormayın gitsin. Konusu epey değişikti o yüzden beyazperde den aktarıyorum :"William Parrish 60'lı yaşlarında bir çok zengin bir adamdır. Çağının en önemli medya patronlarından bir tanesidir. Parrish'in şirketi geleceğiyle ilgili çok önemli bir kararın kıyısındadır. Verilecek karar şirket için bir dönüm noktası olacaktır. Parrish, bir gün bir anda kafasının içinde tuhaf seslerin yankılandığını fark eder. Bu seslerin nereden geldiği, Parrish'e nasıl musallat olduğu tamamen bir muammadır. Kızı, Parrish hiç razı olmamasına rağmen Drew adlı bir şirket çalışanıyla evlenmek üzeredir. Bir gün aniden karşısına çıkan John isimli bir adama aşık olur. Bu adam, ailenin tüm geleceğini değiştirecek bir gizemin de taşıyıcısıdır.". Puanım 6.8/10





My Best Friends Wedding (En İyi Arkadaşım Evleniyor) : Julia Roberts oynayınca akan sular durur dedim. Cameron Diaz'da bonus:) Julianne, en yakın arkaşından hoşlanıyor lakin adam bunu arayıp çok kısa süre içinde evleneceğini söylüyor. Juliamız onları ayırmaya çalışıyor. Sonu tahmin ettiğim gibi olmadığından hoşumuza gitti:) Aksi halde bitseydi eşim de ben de sinir olcaktık:) Puanım 7.2/10





French Kiss(Fransız Öpücüğü): Kendisini aldatan nişanlısını yeniden ele geçirmek için Paris'e giden Kate, uçakta hırsız Luc ile tanışır. Adam bunun başına işler açar filan ve o yüzden sürekli Paris'te birarada olurlar. Sonra yakınlaşmalar, nişanlısını ele geçirmek için planlar filan:) Sonunu söylemiyim ama Meg Ryan seviyorsanız kesinlikle izleyin bu filmi derim:) Biz çok keyif aldık. Puanım 7.9/10




Çook fazla romantik-komedi izlemişimdir ama mutlaka izlemediğim güzel bir şeyler kalmıştır:) Sizin romantik-komedi önerilerinizi bekliyoruuum

8 yorum :

  1. bir filmde Meg Ryan ve Julia Roberts varsa severim

    YanıtlaSil
  2. Çikolata ve joe black favorim

    YanıtlaSil
  3. meg ryan ı ben de çok seviyorum bayılıyorum hatta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben deeee<3 ama kendine o kadar estetik yaptırmamalıydı:( biz onu doğal haliyle sevdik

      Sil
  4. It Happened One Night 'ı izlemiştim en son, 7/10 veririm. Onun dışında hatırladığım romantik komedi yok sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Posterine bayıldım epey eski ve şirin duruyor ama 7 veriyorsan bi süre beklesin o zaman:D

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose