2 Mart 2017

Maybelline Lash Sensational Rimel

Günaydın kankitellalar

Bugün size mukteşem bi üründen bahsediciiim! Kendisi Maybelline'in ülkemize geçen yıl nihayet getirdiği Lash Sensational rimeli

Maybelline Lash Sensational Rimel

Seveni de var sevmeyeni de. Ama benim kirpiklerimle çok iyi anlaştıklarını söylemeliyim^^ Detaylı yorumlarıma gelecek olursak:
  • Tombik sıradan bir ambalajı var. Üstündeki yazılar filan 1-2 ay içinde silindi.
  • Bendeki rengi black(siyah). Hoş sizdeki rengi de muhtemelen bu olacak. Çünkü başka rengi yok:)
  • Plastik, hafif tombiş, diken diken fırçası var. Bilirsiniz en sevdiğim=) Bir de kıvrık^^
  • Kirpiklerimi çok güzel kavrayıp kaldırıp kıvırıp uzatıyor. Daha napsın?
  • Gözaltlarıma şu son zamanlara kadar hiç akmıyordu. Bitmeye yakın akmaya başladı:(
  • Sabah nasıl sürdüysem akşama kadar aynen öyle kalıyor.
  • Genelde tek kat, nadiren 2 kat sürüyorum. Topaklanma, ağırlık filan yapmadı.
  • Çift fazlı makyaj temizleyiciyle de makyaj temizleme yağıyla da biraz zor çıkardım. Ama olsuuuun:)
  • Kesinlikle en sevdiğim rimel oldu. O kadar iddialıyım yani^^ Denemek istediğim rimelleri deneyip hevesimi alınca yine yeniden dönerim buna.
  • Fiyatı oldukça uygundu sanırım 20 civarı filan. İndirimde daha da uygun yakalamak mümkün:) Bundan iyisi Şam'da kayısı yahu :)



Maybelline Lash Sensational Rimel
Fırçası


Maybelline Lash Sensational Rimel

En üstteki rimelsiz
Ortada 1 kat
En alt 2 kat



Favori rimelim olmayı başardığı için kendisini tebrik ediyorum.
Sizin favori rimeliniz hangisi?

8 yorum :

  1. benim de şimdilik favori rimelim bu :D

    YanıtlaSil
  2. ben de bu maskarayı seviyorum hatta son zamanlarda maybelline'in en sevdiğm maskarasıdır kendisi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldukça başarılı valla birçok pahalı rimele bin basar^^

      Sil
  3. Bu maskara çok övüldü ama zor çıktığı ve kirpik döktüğü söyleniyor. Hoş dökme etkisini kardeşimde de gördüğüm için almaya yanaşmıyorum. O da çok beğenmesine rağmen kullanmıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz zor çıkıyor ama çift fazlı makyaj temizleyici veya yağı bi süre kirpiklerde bekletip nazikçe çıkartınca ekstra dökülme olmadı bende. Diğer rimellerdeki gibi arada bir bir tane filan oluyor. Kardeşinde dökülme yapmasına üzüldüm:((

      Sil
  4. Güle güle kullan, benim de zor temizlenmesine rağmen en sevdiğim maskaralardan biri. Blogunu takipteyim, bana da beklerim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim deee<3 teşekkür ederim Yasemincim bakıyoruum

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose