13 Mart 2017

Kullandığım Zo Skin Health Ürünleri #3

Merhabalar herkeseee

Bugün çok sevdiğim Zo Skin Health markasının genelde ihtiyaç halinde kullandığım veya haftada 1-2 defa kullandığım 3 ürününden bahsedicem.

Zo Skin Health markasından ve 2 ürününden bahsettiğim 1. yazım için tıktık
2. yazım için tıktıkk


6) Offects Sulfur Masque : Halihazırda Ddf'in sülfür maskesini kullanıyordum aslında. Yalnız o epey agresif. Hem sivilceyi hem çevresini epey kurutuyor, cildi geriyor, kırıştırıyordu. Bu ürün de yağlı veya akneli ciltler için derinlemesine temizlik sağlama, fazla yağı emme, tıkanmış gözenekleri önleme vaadinde. Tüm cilde veya noktasal olarak uygulanabiliyor.
  • Temiz cildimde noktasal olarak hem lekelerin hem sivilce-komedonların bulunduğu yere uygulayıp 15dk kadar bekleyip sonra ılık suyla duruluyorum. Oldukça kolay çıkıyor!
  • Çok değişik güzel bir kokusu var yapısı da diğer sülfür maskem gibi katı değil oldukça kremsi
  • Uygularken de kuruduktan sonra da kesinlikle cildimi germiyor, kurutmuyor.
  • Sivilcenin kızarıklığını alıp hafif küçültüyor yok etmiyor.
  • Tüm gece cilt üzerinde de bekletilebilirmiş lekelere de iyi geliyormuş ama ben öyle denemedim.
  • Cildi kurutmayan güzel bir sülfür maskesi ama cildimde artık aktif sivilceler çok az çıkıyor o yüzden tekrar almam gibi.
  • Paraben ve gluten türevlerini içermiyor.






7) Offects Exfoliating Polish : Kendisi bir best seller. İçerisindeki incecik magnezyum kristalleri ciltteki ölü hücreli eksfoliye ederken cildin epidermal yüzeyinin temiz, pürüzsüz, sağlıkla ışıldayan, eşit tonlamış bir halde olmasını sağlar. Magnezyum kristalleriyle fiziksel eksfoliasyon yaparken evde mikrodermabrazyon yapmış oluyorsunuz. Aynı zamanda kendisinden sonra uygulayacağınız ürünün emilimini arttırıyor.
  • Cildimi tahriş etmesinden çok korkmuş olsamda dokunur dokunmaz rahatladım çünkü tanecikleri ipincecik:) Kesinlikle yüzümü çizmedi.
  • Bezelye tanesi kadar peelingi, temiz, ıslak yüzüme bastırmadan dairesel hareketlerle masaj yaparak uyguluyorum. Her pazar duşta mutlaka uyguluyorum. Yani genelde haftada 1. Ama en az haftada 2 öneriliyor. Arttıracağııım:)
  • Duştan çıkınca yok böyle pamukluk! Cildim o kadar yumuşak, pürüzsüz bir histe oluyor ki. Gerçekten sağlıklı da gözüküyor.
  • Üstüne sürdüğüm serumu veya kremi vakumlu elektrik süpürgesi misali cildim anında hüpletiyor.
  • Çok ferah, deniz gibi bi kokusu var:)
  • Gluten türevleri içermiyor ama paraben var listenin sonlarına doğru.
  • Bittikçe alacağım, kesinlikle parasını hak eden ürünlerden.







8) Aknebright Acne Spot and Pigmentation Treatment : Özellikle arada bir/dönemsel/stres kaynaklı sivilce çıkaranlardansanız bu tarz noktasal uygulanan ürünlere el altında tutmalısınız. Hızlı etkili, akne lezyonlarında hızlı rahatlatma ve sonrasında oluşan sivilce lekelerinde hedefe yönelik tedavi sağlamayı vaat ediyor. Sivilce üzerindeki/çevresindeki kızarıklığı azaltmaya yardımcı olup LiquiPatchTm teknolojisi akneyle savaşan etkin maddelerin hızlı etki etmesini sağlıyormuş.

  • Temiz, kuru cilde ince bir tabaka halinde günde 1-3 defa kullanabilirsiniz, kuruma yapabilir diyor. Bende yapmadı. Günde 2 kullanıyorum.
  • Var olan sivilce lekelerimde küçülme var ilk yazıda sizde görmüşsünüzdür. Tabi sadece bunun etkisi olduğunu sanmıyorum bu bir ekip işi:)
  • Sivilce çıkacağını hissettiğim an o bölgeye uyguluyorum ve kesinlikle çıkmadan deri altından yitip gidiyor:)
  • Yetişemediysem sivilce çıktıktan sonra kullandığımda kızarıklığını azaltıp küçültmeye başlıyor. Normalde kendi kendine 7-8 günde küçülüp yok olan sivilce 4 günde filan tamamen gitmiş oluyor. Sivilce lekesine sürmeye devam ediyorum.
  • Düzenli olarak komedonlarıma kullandığımda bi kısmını yok ettiğini bi kısmını da epey küçülttüğünü fark ettim.
  • Paraben ve gluten türevlerini içermiyor.
  • Bitirdikçe alırım. 15 ml olmasına rağmen noktasal kullandığım için epey gidiyor, daha da gidecek gibi:)






Aşağıdaki notlar 3 yazı için de geçerli olacak:)
** Ürünlerin hepsinin sitesinde içerikleri yazıyor bu yüzden eklemedim. Başlıklarına tıklayarak İngilizce sitesinden bakabilirsiniz. Veya newdermal.com.tr den inceleyebilirsiniz.
**Aldığım tüm ürünlerin içinden prospektüs-garanti belgesi gibi bir şey çıktı.
**Ürünlerin fiyatlarını yazmadım çünkü bir kısmını annem bana almış, bir ikisini Ebru abla hediye etti, diğerlerini de ben aldım e tabi biraz kuzen indirimli:P Fiyatları pahalı ama vaat ettiği şeyleri gerçekten yerine getiren bir marka. Az ürün öz ürün mantığına girdiğimden beri cilt bakımına harcadığım paraya üzülmüyorum zaten.
**Emin olmamakla birlikte ülkemizde sanırım sadece 2 bayii var ürünlerin satıldığı, kullanıldığı. Diğerini bilmiyorum ama kuzenimin kliniği Jinederm ile iletişime geçip ürünler hakkında bilgi veya randevu alabilirsiniz. Facebook sayfasına da göz atabilirsiniz



2 hafta önce 2 yeni ürün daha aldım ama kendilerini bunlar kadar 2-3 ay bi test etmem lazım=) Dolaysıyle bir süreliğine bu serinin sonuna geldik=)

8 yorum :

  1. benim sürekli çenemde aknelerim çıkar yaş kaç olmasına rağmen lr ürünlerinden micro silver ürünleri aldım bu sefer de yanaklarımda bi yığın çıkar oldular şu sıra kafayı yemek üzereyim. ten makyajı felan yapmıyorum çok mutsuzum ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlıcım mutlaka bir dermatologa ve kadın doğumcuya gitmelisin. Polikistik over sendromu varsa sivilcelerin ilaç kullanmadan geçmeyecektir. Yoksa da dermatolog sivilce türüne göre kan değerlerine de baktıktan sonra uygun bir ilaç verir. Sorun içten gelen bir şeyse en başarılı akne ürünleri bile etki etmez çünkü:(

      Sil
  2. hiç duymamıştım ilgimi çekti inceleyeceğim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul'da da Bağdat caddesinde sanırım bi yerde satılıyormuş. Sitesinden cilt tipine göre ürünlere bakıp ona göre merkezde o ürünlere yoğunlaşabilirsin İrem abla=)

      Sil
  3. Offects Exfoliating Polish'i merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoooook güzel bi peeling <3 annem de hastası onunki yarılandı bile:)

      Sil
  4. Sayende bu markayi bayagi merak ediyorum :) Gule gule kullan hepsini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim=) Türkiye'ye geldiğinde olur da Adana'ya uğrarsan sitesinden kendine göre tespit ettiğin ürünleri mutlaka klinikte gidip incele derim. Hatta önceden bana haber ver konuşayım cilt bakımı yapsınlar=)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose