6 Mart 2017

Heliocare Advanced Gel Spf 50

Günaydınlar herkese

Geçen hafta boyunca planlanmış yazılarım vardı amma ben burda değildim:) Yorumlarınıza inşallah bugün bakacağım^^

Mart geldi, güneş kendini göstermeye başladı ya güneş kremleri aklınıza düşmeye başlamıştır (kışın kullanmayanlar). Bugün yine yeni bir güneş kreminden bahsedicem. Daha önce dermatologumun önerisiyle bu markanın normal/karma ciltler için olan kompakt güneş kremini kullanmış, epey sevmiştim. Dolaysıyle bu üründen büyük umutlarım vardı.

Heliocare Advanced Gel Spf 50
  • Normal, karma, yağlı, akneye meyilli ciltler için olan "gel" versiyonunu tercih ettim.
  • Renkli olanları da var benimki normal düz bodos olanı ama bu da hafif renkli, ciltte hiç belli olmuyor.
  • Fernblock denen bir sisteme sahip. Bu, kendini Uv radyasyonundan koruyabilen bir bitkiden elde edilen ekstraktları içeriyor.
  • Hafif bi kokusu var. Olmamasını tercih ederdim tabiki.
  • Ciltte dağılması, emilimi harika. Sadece altında başka bi krem varsa minik minik soyulabiliyor.
  • Bende parlama yapmadı ama mat bir duruşu da yok. Oldukça doğal duruyor.
  • Cildimi nemlendiriyor.
  • İçeriği çok iyi diyemicem.
  • Mükemmele yakın güneş koruyucuyu bulduğumu düşünmüştüm ama kafamı karıştıran kocaman bişi var:/ En alttaki fotoğrafa dikkatli bakarsanız kremin içinde minik minik beyaz noktalar var, bir de büyük kahverengi bişi. Her sıktığımda bunlar gözüme batıyor. Bir kremin homojen olması lazım ama bu değil:/
  • Güneş korumasını da çok beğenmedim.
  • İndirimli olarak mamacim dan 50küsüre almıştım ama tekrar almayı düşünmüyorum.


Heliocare Advanced Gel Spf 50

Heliocare Advanced Gel Spf 50
İçerik listesi





Sizin en beğendiğiniz güneş kremi hangisi?



Güncelleme : Ortasını geçtikten sonra her seferinde yağ gibi bir şey akıtmaya başladı. Şiddetli bir geçimsizlik, fazlarına ayrışma sorunu var her seferinde çalkalamama rağmen. Firmaya attığım maile de dönüş olmadı. Elveda Heliocare :)


12 yorum :

  1. sanki böyle makyaj bazı da olabilirmiş gibi geldi bana ne dersin??

    YanıtlaSil
  2. Hamilton Everyday Face benim en favori güneş kremimdi ta ki yapısı değişene dek. Yeni yapsını eskisi kadar başarılı bulmadım. Şu an nemlendirici içerisinde spf olan bir krem kullansam da yaza dpğru ne alacağımı bilmiyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onu da denemiştim hatta altında yorumlaşmıştık senle:)Hofya keşke değişmeseydi formülasyonu:((

      Sil
  3. bu krem bozulmuş mu yoksa o da ne öyle :/ ben de şuan Bioderma photoderm max 50 teinte sini kullanıyorum yakında yazarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bozulmuş olduğunu hiç sanmıyorum çünkü skt si uzundu bir de ben ilk açtım. Aşırı sıcakta da bekletilmiş gibi değil, kokusu filan da bozuk olurdu. Ama anlamadım işte:/ Firmaya sordum bakalım dönerse güncellerim yazıyı. Aaa mutlaka yazısını bekleriiiim=)

      Sil
  4. Çökelti oluşmuş gibi duruyor canım. Bir özelliği yoksa (cc kremlerde olduğu gibi mesela) istenmeyen bir durum gibi duruyor bu. Mail at istersen, merak ettim ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çökelti gibi de gelmedi bana çünkü çok minik o kahve tanecikler, bitirmek üzereyim kremi ama ilk açtığımda da şimdi de hep böyle çıktı:( Firmaya mail attım bakalım dönüş yaparlarsa yazıyı güncellicem:-*

      Sil
  5. Pek jel hibi durmuyor, çok kremdi geldi bana. Yorumları okudum. Ben de merak ettim.

    Favori güneş kremim herhalde Shiseido 50 faktör olurdu. Ama ben asıl 30 spfli pudrasına hastayım. Yazın makyaj yapmak bana göre değil. Onu sürüyorum, oh mis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet jel gibi değil kremimsi daha ziyade. o pudrayı yazdığından beri merak ediyorum ama takıntılı mıyım neyim epeydir 30 faktör kullanamıyorum ille de en az 50 olacak. bi ara shiseido standında inceleme yapmam lazım:)

      Sil
    2. Haklısın ama ben o pudrayı sürüp güneş altında yatmıyorum. Zaten yazın cildime fondötenle vb şeyler kullanamadığım için benim için biçilmiş kaftan ☺

      Sil
    3. Biliyorum tatlışım ama ben yaz kış 50 faktör altında kullanamıyorum işte epeydir. O pudrayı alırsam altına başka 50 faktör krem sürüp öyle pudrayı sürerim mesela gibi:D Evet ya yazın hele kesinlikle fondöten vs kullanılmıyor ben de sendenim=)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose