30 Mart 2017

Escada Especially Escada Elixir EDP

Herkese günaydınlar

Kış biterken ben yine bir kış kokumdan bahsedeceğim:) Aslında ilkbaharın başlarında hatta Van'da sonuna kadar gideri var:)

Uçak beklerken havaalanındaki Tekin Acar'dan almıştım sanırım kendisini. Ambalajı ve değişik kokusu beni epey cezbetmişti.

  • Escada'nın parfüm şişelerini zaten çok seviyorum buna da bayıldım. Ağır cam, üstü altın rengi, oldukça şık ve kaliteli duruyor. Pembe olması da cabası^^
  • Daha önce kullanmadığım tarzda bir koku. Gaipten karabiber kokusu alıyorum ve hoşuma gidiyor:)
  • Üst notaları: greyfurt, armut, misk amberi
  • Orta notaları : Türk gülü, erik, kuru erik, ylang ylang
  • Alt notaları : paçuli, amber, odunsu kaşmir, beyaz misk, Madagaskar vanilyası
  • Gül kokusu severseniz bu parfümü kesin beğenirsiniz. Güllü parfüm önerisi :) Ben nötr olmama rağmen bana fazla geldi.
  • Kalıcılığı 4 saat kadar. Çok yayılan bir koku da değil.
  • Çok gençlere hitap ettiğini düşünmüyorum. Kendim dahil. Bence 30-35 yaş üstü için çok güzel
  • 75 ml parfümü yanlış hatırlamıyorsam 150-160 civarı bir şeye almıştım %50 indirimdeydi.






Escada parfümlerini daha önce denediniz mi, ne düşünüyorsunuz?

8 yorum :

  1. denemedim ama şuan ambalajlarından ötürü güzel şeyler düşünüyorum :D

    YanıtlaSil
  2. şişesi falan çok hoş kokuyu merak ettim bakacağım..

    YanıtlaSil
  3. Koku zevklerimiz uymasa da fotoğraflar harika olmuş, söylemeden geçmeyeyim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlışııım:) Evet senlik bir koku değil bence

      Sil
  4. I really love your blog! I like your posts and photos! I follow you through the GFC, maybe you'll follow me too?

    I shall be very glad to friendship! Have a nice week!

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hello Nastya! Thx for the comment^^ I've followed you too=) Have a nice weekend

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose