22 Mart 2017

Dermokozmetika, Rossmann, Trendyol, Mamacim Alışveriş

Herkese günaydınlar

Son 1 ay içinde yaptığım alışverişi zaman geçmeden toparlayıp paylaşmak istedim=)

Öncelikle dermokozmetika'dan başlayayım


**Demirbaşım olan Bioderma misel suların 2li kampanyası şahane oluyor. Benimki yine bitmek üzereyken aldım. Fiyatı 60 civarıydı diye hatırlıyorum.
**Ducray Melascreen spf 50 güneş koruyucu, arşivime katılan en taze güneş koruyuculardan. Deneme aşamasındayım. Fiyatı %50deydi ve 30küsüre denk geliyordu^^
**Avene Cleanance güneş koruyucuyu daha önce kullanmış ve yazın denize girerken kullanmaya karar vermiştim. Misel su hediyeli görünce dayanamadım aldım. Markete filan da giderken sürerim yaa:) Fiyatı 40küsürdü.

50 tl, 100 tl, 250 tl üzerine filan değişik kampanyalar yapmışlar istediğinizi seçiyorsunuz. Ben Ducray Anaphase şampuanı seçtim 100 ml. Onun yanı sıra seyahat boyu Effaclar jel(ki bayılırdım kendisine),Effaclar K krem ve John Frieda şampuan-saç kremi testerları koymuşlar. Paketleme ve kargo hızı da oldukça iyi. 




**Rossmann'da vakit öldürmek için dolanırken Note'ta %25 indirim olduğunu gördüm. Kapatıcılarımdan biri çöpe gitmiş, diğeri yarısını geçmişken alayım dedim. Orada sadece bb concealer vardı ama sonradan anımsadım ki güzel olan, sevilen, önerilen mineral concealer idi:(
**Perlodent diş macunlarından diş eti problemi yaşayan annem, babam ve teyzem aşırı memnun kalınca ben de 1 tane aldım hadi bakalım diyip=)




Trendyol'da Laura Mercier ve Dior kampanyaları devam ediyor
** Laura Mercier Chestnut ve Plumberry dudak kalemleri bende olmayan tonlardı. 30 tl her biri
** Dior Serum de Rouge Luminous Color Lip Treatment hem spf içeren hem dudaklara bakım yapan hem renk veren süper bi ürünmüş. Bu da 50 tl ye düşmüştü.






mamacim dan 2 ayrı alışveriş yaptım. Ve Gözdecimin dediği gibi sanırsam el değiştirmiş mamacim. Faturası farklı bir isimle geliyor artık ve tester yolluyorlar^^^
İlk alışverişimde
** Ducray Anaphase şampuan 400 ml. 50küsüre aldım. Saçlarım acayip dökülüyor ve baya seyreldi. Dermaroller a başlayacağım buarada da bu şampuanı kullanmayı planlıyorum.
**Elancyl Cellu Slim Night 59 tl gibi bir şeydi ve en uygun burdaydı. Hazır havalar ısınmaya başlamışken düzenli egzersiz, yürüyüşlerime yine başlıyorum ve bununla destekleyeceğim.
**John Frieda, Kadınlar gününüz kutlu olsun magneti ve Dove şampuan kendi hediyeleri^^

2. alışverişimde cilt tipimin benzediği bi arkadaşım Vichy güneş kreminden çok memnun olduğunu söyleyince hazır benimki yine azalıyorken alıvereyim dedim çünkü fiyatları çook uygundu, %50-60 indirimli. İkisi de spf 50 buarada.
**Vichy Ideal Soleil Micro Fluid Face Ultra Fluid 28 tl:)
**Vichy Ideal Soleil Mattifying Face Fluid Emulsion Dry Touch 35 tl:)
**Tester olarak da Uriage misel su, Vichy Aqualia Thermal nemlendirici, Lrp Lipikar Ap duş jeli



14 yorum :

  1. harika bir alışveriş olmuş güle güle kullan hepsini umarım hepsi başarılı sonuç verir sen de :)

    YanıtlaSil
  2. Laura MErcier aldım ben de Trendyoldan tabi deneme imkanı olmayınca renk koyu kaldı :)
    sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fondöten-pudra cesaret edemedim bende:/ koyu renkler kalmıştı hep. ama şu body shop un filan renk açıcı damlalarıyla kullanılabilir sanki

      Sil
  3. güle güle kullan hepsini..

    YanıtlaSil
  4. Canım hepsini güle güle kullan. Ben neredeyse 2 yıl once diş eti sorunu yaşamış ve doktorumun önerisi ile parodontax almıştım. İyi ki önermiş diyorum .Çok memnun kaldım . Ne zaman başka macun alsam hemen geri dönüyorum Parodontax'a. Ayrıca sürekli çıkan aftlarımda dahi ciddi bir azalma oldu. En son ne zaman çıkardım hatırlamıyorum. Önceden ayda mutlaka 2-3 kere çıkar ve tek bitane ile sınırlı kalmazdı.
    Mamacim'dan ben de alışveriş yapacağım bu ay sanırım.
    Güneş kremi konusunda da çok kararsız kaldım ama en sonunda solante'den yana seçim yaptım. Onu da bu ay alacağım.
    Ducray ile ilgili yorumlarını merakla bekliyorum. Çok öpüyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de uzun zamandır Paradontax kullanıyorum. Hatta şuan sanırım 4. kutumdayım:D Kokusuna tadına her şeyine çoktan alıştım lakin insan biraz değişiklik istiyor arada:P :D evet bende de epeydir aft çıkmıyor cidden.
      Solante'nin kullandığım çeşidinden hiç memnun kalmamıştım ben:( çok yağlı yağlı durmuştu acnes versiyonu olmasına rağmen, blogumda yazısı var. Ducray fena değil:) çook öptüüüm:-*

      Sil
  5. güle güle kullan canım ürünlerini :)

    YanıtlaSil
  6. Bir sürü güneş kremi olmuş ^^ Perlodent benim de aklımda olsun o zaman :) Güle güle kullan aldıklarını tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 20 güne bir güneş kremi bitirince mecbur:D perlodent i denemedim ama ailedekiler hep methetti sen de paradontaxtan sıkıldıysan bi mola verebilirsin:D teşekkür ettim tatlışım

      Sil
  7. Güle güle kullanın :))) Bende bloguma beklerim.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose