1 Mart 2017

Caudalie Makyaj Temizleme Yağı

Günaydın kankitellalar

Bugün sizlere ara ara kullandığım bir üründen bahsedicem. Ama ondan önce daha da önemli bir konudan...

Makyaj temizleme yağlarının önemini meşhur Koreli Banila Co markasının Clean It Zero Purity isimli makyaj temizleme balmıyla anladım aslında. Cildi  misel suyla, makyaj çıkarıcılarla temizleyip üstüne jelle geçtiğimizde tertemiz oldu sanıyoruz. Ama etkili bir temizleyici ped kullandığınızda jelden sonra da hala yüzünüzden bir şeyler çıktığını görebilirsiniz:/ Bunun nedeni cildi çok iyi temizlediğimizi sanıp aslında yapamayışımız. Çünkü hep su bazlı ürünler kullandık çıkartmak için fakat kullandığımız güneş kremleri, fondötenler vs yağla çözülebilecek şeyler.

Korelilerin cilt bakımında en dikkat ettikleri şeylerden biri bu double-cleanse (ikili temizleme) dedikleri şey. Önce balm veya yağla tüm makyajı, güneş kremini, kiri pası söküp atıp ardından jelle yıkıyorlar ve sonuç mis!

caudalie make up cleansing oil

Yağ derken yüzünüze zeytin yağı sürüp sonra onu arındıramayıp gözenekleri tıkayan yağlardan bahsetmiyorum. Bahsettiğim makyaj temizleyici balmların, yağların çoğu suyla çözülüyor. Sonra üstünden jelle de yıkayınca tertemiz oluyor.

Sivilce yapmayan, gözenekleri tıkamayan yağ bulmak da önemli tabi hele ki eğer cildiniz akneye meyilli, karma, yağlı ise. Bu ürün hakkındaki yorumlarıma gelecek olursak
  • Tabiki ilk dikkat ettiğim şey içeriğiydi. İçeriğinin yalın oluşu; aknejenik madde olmaması; paraben, fenoksietanol, ftalat, mineral yağ, SLS, hayvansal içerik olmaması çok hoşuma gitti. Parfüm de olmasaymış süper olcakmış:) Zaten güzel bir kokusu yok, acı badem gibi biraz:)
  • Ürünü 3 pompa avcuma sıkıp diğer parmaklarımla kuru cildime ve gözlerime sürüp sonra masaj yaparak yediriyorum. Sonra birazcık ıslatıp kremsi hale getirip, nazikçe masaj yapmaya devam ediyor en son bol ılık suyla yıkıyorum. Tamamen çıkıyor, yağlı bir his kalmıyor. Yine de sonrasında mutlaka jelle de yıkayıp gıcır gıcır oluyorum:)
  • Yapısı bana biraz kalın geldi, ciltte kayıp gitmiyor anında çözmüyor. Güzelce masaj yapmak gerekiyor. Yine de sonunda cildi iyi temizliyor
  • Göz makyajı ise normalde çift fazlılarla bile zor çıkan rimellerden kullanıyorsanız evet onları bu da çok zor çıkartıyor hatta tam çıkartamıyor. Ama kolay çıkan rimelleri söküp atıyor:) Gözü yakmaması da gayet iyi.
  • Cildimde herhangi bir hassasiyet yaratmadı, akne yapmadı. Komedondan emin değilim sanki alnımda 1-2 tane minik yapıyor gibi:/
  • Cildi nemlendirdiğini söyleyebilirim.
  • Banila Co'dan sonra pek tatmin etmedi beni ya ne biliyim:/ :p
  • 100 ml ürünü mamacim dan indirimli 50küsüre almıştım diye hatırlıyorum. Tekrar alabilirim.

caudalie make up cleansing oil
Şeffaf, acı badem kokulu bir yağ



caudalie make up cleansing oil
İçerik listesi



Sizin akne-komedon yapmayan makyaj temizleme yağı, balmı tavsiyeleriniz var mı?

10 yorum :

  1. ben de her tür yağ akne yapar endişesiyle uzak duruyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ondan hep korkuyorum o yüzden mutlaka içerik takip ediyorum. Akne yapmayan piyasada az var:(

      Sil
  2. Ben Cyrene kullanıyorum çok memnunum. 2 tam boy 1 yarım boy bitirdim. Yakında 3. şişeyi kullanmaya başlayacağım. Onu da öneririm canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerinle hemmen siteye ışınlandım inşllah içerik listesi vardır diyerekten. Varmış. Ama ne yazık ki içinde bana sivilce-komedon yapan maddelerden bulunuyor:(

      Sil
  3. güzel yazı olmuş canım gerçekten de temizlememize rağmen hala ürün kalıntıları çıkıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım^^ Evet aynen öyle, derinlemesine temizlik ve yağla çözdürme şart

      Sil
  4. Ben şu ana kadar bir tek Mac temizleme yağını kullandım ve çok memnunum, bittikçe alıyorum canım. Henüz denemediysen seyahat boyuna bakabilirsin. Çok küçük gibi duruyor ancak çook uzun süre gidiyor bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. normal cleanse off oil i mi tranquil olanı mı kullanmıştın canım? normal olanı aknejenik ajanlar içerdiğinden yanaşamıyorum ama tranquil aklımda mac e girince alayım küçük boyunu en azından;)

      Sil
  5. Ben seyahat boyunu almistim, yapisinin kalin oldugu konusunda hemfikiriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle:) seyahat boyu da var kullanışlı ama yyyaniii... :)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose