15 Mart 2017

Bobbi Brown Long Wear Cream Shadow "Sand Dollar"

Günaydınlar kızçelerim

Bobbi Brown'un online kampanyalarına bayılıyorum. Geçen yılın sonlarında far alana Eye Blender fırça hediye gibi bir kampanya yapmıştı. Bende epeydir o fırçaya göz koyduğum için sırf fırça uğruna far almıştım:/ :D Bakalım iyi mi etmişim kötü mü etmişim:D

Bobbi Brown Long Wear Cream Shadow Sand Dollar

Tekli far seven bir insan değilim açık konuşayım:) Eğer olacaksa da kolay uygulanan, krem formda, günlük direkt sürüp çıkabileceğim, başka renklerle kolay kombinleyebileceğim bi renk olsun istemiştim. Çok mu şey istemişim sorarım?

Seçenekler çok yoktu bu krem farlarda. Yani doğal bi ton pek yoktu diyeyim. Görsellere baka baka kör oldum. En sonunda bu Sand Dollar rengine karar verdim. Renk tanımı da içinde gümüş ışıltı bulunan grimsi boz kahve.


Bobbi Brown Long Wear Cream Shadow Sand Dollar

Ambalajı şahane. Açar açmaz işte bu dedim! Renk budur!


İçerik listesi





Kolumda uyguladığımda "hmmmm.." diyebildim sadece. Evet renk tanımlamasına cidden uyuyor! Kimi açıdan açık, sedefli bir boz kahve kimi açıdan gri duruyor..




Bobbi Brown Long Wear Cream Shadow Sand Dollar

Başka başka günlerde, ışıklarda sürdüğüm far ortada...

  • Rengini kesinlikle adam akıllı göstermedi, göz kapağına transfer olamadı resmen.
  • Ne kadar sürersem süreyim alacalı duruyor, homojen dağıtmak çok zor hem parmakla hem fırçayla
  • Gözkapağında birikme yapıyor
  • Kalıcılığı iddia ettiği gibi 12 saat filan değil. 6-7 saat ancak.
  • Tek seferde neredeyse hiç renk vermiyor
  • Tek başına sür çık bir far kesinlikle değil, çok çiğ duruyor.
  • Başka farları üstüne sürüp karıştırdığım takdirde gideri var.
  • Farın tek başına fiyatı 110 tl. Almayın aldırmayın bence:) Diğer renkleri nasıldır bilemiyorum gerçi, malted rengini beğenenler var epey çünkü.
  • Sonuç olarak bu farı beğenmedim:( Ama neyseki eye blender fırça şahane de o kadar üzülmüyorum:)




14 yorum :

  1. ben beğendim aslında duruşunu ama çok belli değil tabi fırçayı da merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet belli değil bir de benim ten rengime yakışmadı bence:/ Fazla soğuk alttonlu:( Hehehe fırçanın yazısı inşallah gelecek=)

      Sil
  2. rengı cok guzel gunluk makyaklar ıcın bırebır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka renklerle kombinlendiğinde güzel oluyor ama tek başına ı-ıh:(

      Sil
  3. aslında rengi de hoş görünüyordu ama böyle bir markanın ve böyle fiyatlı bir farının zor dağıtılması, kalıcılığının az olması ne kötü.

    YanıtlaSil
  4. Neyse ki fırça kurtarmış durumu:)

    YanıtlaSil
  5. rengi şahane duruyor ama transfer olmuyorsa zaten alınmazmış...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet renk çok güzel özellikle soğuk alttonlular için ama ne yazık ki kendini göz kapağında hiç gösteremedi:/

      Sil
  6. Mağazada denediğimde ben de uygularken homojen durmadığını farketmiştim canım. Eğer krem far almayı düşünürsen Chanel 'e bakmanı tavsiye ederim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ihtimal bile vermemiştim Bobbi brown un böyle far üreteceğine:(( tekli far sevmiyorum aslında sırf kampanya uğruna almıştım:D ama chanel aklımda olsun yine de;) :-*

      Sil
  7. gözlerini çekerken hangi makineyi kullanıyorsunuz :) ben deniyorum bir türlü bu netlik yakalayamıyorum :( :/

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose