27 Şubat 2017

The Balm Meet Matte Hughes Charming&Committed

Günaydı kızçeleriiim

Huyum kurusun, batsın, bi ürünü meşhurken değil popülerliği birazcık yitince anca yazabiliyorum:( İşte bu rujlar da öyle. 2015in sonlarına doğru çıkmıştı piyasaya. Hemmen ben de aldım fakat yazısı bugüne nasip oldu:p Kendileri The Balm'ın likit mat rujlarından Charming ve Committed renkleri...




İlk bahsedeceğim rengi Charming



Şahane bir renk! Tam sonbahar-kış için. Bordo-kahve-gül kurusu karışımı. Günlük kullanıma da geceye de kesinlikle uyar ^^


Bendeki duruşu bu şekilde. Altta da içerik listesini görebilirsiniz.



Diğer renk Committed ise kesinlikle şişede durduğu gibi durmayan renklerden. Ben bunu şeftali-nude-çok az pembelik içeren bir renk sanıyordum. Ama bende içinde azıcık şeftali içeren pembe durdu!



Bi ruj ambalajından nasıl bu kadar farklı olabilir konulu..


  • İkisi de aynı formülasyona sahip. Nane kokusu geliyor sürerken, içeriğinde de var zaten nae yağı ama dolgunlaştırma bir etkisi hiç olmadı bende.
  • Tipik likit mat rujlar gibi dudak kusurlarını, çizgilerini epey belli ediyor, kurutuyor.
  • O yüzden mutlaka altına hafif bir nemlendirici sürüyorum.
  • Kalıcılığı güzel ama Pastel ve Golden Rose'un likit mat rujları kadar başarılı değil.
  • Fiyatı sanırım 30küsür ama sürekli indirime giriyor. Ben oldukça beğendim ikisini de, ama Charming 1 tık önde:P


Siz bu rujları denediniz mi? Favori renginiz hangisi?

6 yorum :

  1. uzun zaman Comitted'i kullandım çok da sevmiştim, zaten sen de yakıştığını demiştin bana... Sana da Charming çok yakışmış ve indirimde onu da aldım bu sefer fakat henüz kullanmadım :D dediğin gibi bi dolgunluk dudaklarımda ben de görmedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet committed sana çok yakışıyoo^^ charming tam sonbahar-kış için, gecikme kullannnn:D dolgunluk felan yok:/

      Sil
  2. bu iki renk çok güzel bende de minik boyları var severek kullanıyorum :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu 2 tam boyu almasaydım bende minnak seti almayı istiyodum o çok güzel cidden^^

      Sil
  3. Ahh ahh bulamıyorum bunları bulamıyorum :((( Nasıl güzeller güle güle sür kuzucum :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadiyaa:( Her yerde var ama tükebiyodur indirim zamanı, erken gitmek lazım:))

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose