23 Şubat 2017

Sephora , Makyajsaati Alışverişi

Günaydın kankitellalar

Bugün size mini mini bir alışveriş yazısı hazırladım. İlki ne zamandır yakalamak istediğim makyajsaati.com indiriminden. Sevgililer günün için her şeyde %60 indirim olduğuna dair mail alır almaz siteye ışınlandım ve bingo! Bu sefer istediğim 4 ojeyi de yakaladım^^ Benzer renklerim olmadığı için içim de rahat:P


Hala kullanmaya kıyamadım:P
**Models Own Chrome Copper
**Models Own Chrome Rose
**Color Club Sorry not Sorry
**Color Club Burnt Out

Bu 4 harika oje indirimsiz 180, indirimli 72 tl ye gelmiş oldu^^



Ankara'ya gittikçe kaşlarımı Panora Sephora Benefit Brow Bar'da aldırıyorum. Bu sefer gittiğimde minicik bir kaçamak da yaptım:P


**Clarins Beauty Revealing Kit'te beni en çok cezbeden meşhur Instant Light Natural Lip Perfector içermesi oldu:) Seyahat boyu var içinde, 5 ml ama epey kullanırım ve hakkında fikir sahibi olurum fazlasıyla:)
2. cezbeden ise 10 ml göz kremi oluşu.
Beauty Flash Balm'ı da nadiren ten ürünü kullandığımda baz niyetine süreceğiiim:p Bu kitin de fiyatı 59 tl ydi.

**Benefit Roller Lash maskara hakkında daha tek olumsuz yorum görmedim. O yüzden çok merak ettim seyahat boyunu aldım. Sanırım fiyatı 71 tl filandı. Seyahat boy bir ürün için çok fazla. Eğer seversem yazın yurtdışından tam boyunu alabilirim.



Az ve öz alışverişimden bugünlük bu kadar=) Yorum ve önerilerinizi beklerim=)


10 yorum :

  1. Orada kaş alındığını ben bilmiyordum :) ben yaklaşık 4 aydır kaşlarımı aldırmıyorum çünkü yaşadığım şehirde maalesef bozuyorlar. bu yüzden aldırmıyorum ve sanki artık durdu sadece ortasını kendim alıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ne güzel, kaşlarını kendi alabilenlere hayranım ve tebrik ediyor alkışlıyorum <3 :)

      Sil
  2. Son zamanlarda cildim o kadar kuru ki sırf bu yüzden Flash Balm'ı alasım var. Güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz kullanmadım o yüzden iyi gelir mi gelmez mi bişi diyemicem kuzum:( teşekkür ederiiiiiim

      Sil
  3. color club ojeler harika güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayendeeee :-* teşekkür ederiiiim^^

      Sil
  4. Aaaa kiti harika bir fiyata kapmışsın :))) Güle güle kullan hepsini canım :***

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ve tek kalmıştı^^ teşekkür ederiiiim:-*

      Sil
  5. Güzel alışverişler yapmışsın tatlım, Makyajsaati 'nden istediğim ojelere bir ben denk gelemiyorum sanırım... Benefit Roller Lash kirpikleri harika kıvırıyor ama onun dışında başka bir olayını görmemiştim ben. Güle güle kullan aldıklarını :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk saatlerde maile denk gelmemle yakalayabildim bu sefer:) roller lash i çok merak ettim vala bi bakayım:))

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose