1 Şubat 2017

Pastel Day Long Lipcolor Kissproof Likit Mat Rujlar

Günaydın kızçelerim

Başlığı yazarken can vermediğime göre bi silkinip devam edebilirim:D

Bu yine bir utanç yazısıdır... Çünkü taslaklarımda 1 yılı aşkın süredir duruyor:-O Hatta rujları geçen ay kardeşime verdim. 20 numaraı kendime bıraktım ama:p

 

Soldan sağa: 15 ,19, 20
İlk sürüldüğü andaki renkleri...(Rahat 2 ton koyulaşıyor kuruyunca)
  • Ülkemizde ilk çıkan likit mat rujlardan sanırsam kendisi. Ve inanılmaz başarılılar!
  • Waterproof, kissproof, yeme-içmeproof... Hiçbişi geçirmiyor gerçekten epey dayanıklı ve kalıcı. Sadece yeme içme olayını abartırsanız ortalardan hafif çıkıyor. O kadar kusur kadı kızında da olur.
  • Dudaklarda çizgi çizgi bir görünüme neden olabiliyor o yüzden öncesinde mutlaka nemlendirmek lazım
  • Benim dudaklarımı epey kurutuyor pul pul soyuyorum sonra:( Öncesinde nemlendirme şart işte!
  • Renkler şişede durduğu gibi durmuyor:) Dudağa sürünce oluşan renk 5 dk sonra 1-2 ton kesin koyulaşıyor.
  • Aplikatörüne çok geldiği zaman hele bir de aceleniz varsa sürümü çok kolay değil. Ben bu konuda çok başarılı değilim en azından:D Alttaki fotolarda göreceksiniz:P


19

19 numara epey koyu bir bordo. Korkunç sürmüşüm affola. Bu rengi esmerlere daha çok yakıştırıyorum o yüzden kardeşime verdim.



15

15 numara nude diye heves edip aldığım ama kesinlikle kahverengi olan bi ruj. Durdukça daha da koyulaşıyor bu renkten daha koyu oldu ve kendime çok yakıştıramadım bunu da kardeşime verdim.


20

Bunu da nude diye almıştım ama bu da gülkurusu-pembe-nude karışımı bir şey:) Doğal tonlarda bir duruşu olduğu ve kendime yakıştırdığım için bunu bana bıraktım:)



Yurtdışında satılan ama sürekli instagram satıcılarından alınan likit mat rujları bilemem ama yorumlarını okuduğum kadarıyla bunlardan aşırı farklı değiller. Hatta kimi çok daha fazla kurutuyor, kolay çıkıyormuş. Dudağı nemlendirdiğiniz takdirde Pastelinkiler çok başarılı bence

Sizin en çok sevdiğiniz likit mat ruj hangisi?


8 yorum :

  1. ben the balm committed ve charming renklerini severek kullanıyorum ama pasteli de herkes çok seviyor 19 numara çok hoş kızıl saçlarımla gidebilir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa evet bende de var 2 renk de hatta onların da fotosunu çektim yazı yazılmayı bekliyo, onlar da çok güzel^^ Pastel i de dene bence;)

      Sil
  2. Likit mat ruj üreten firmalarda bir türlü istediğim rengi bulamadım, Pastel 'de bunlardan biri. Victoria 's Secret'ta buldum bana yakışacağını düşündüğüm rengi, deneyimledikçe yazısını yazarım hatta :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa Victoria's Secret ta olduğunu bilmiyordum. Nasıl bi renkmiş çok merak ettim yazısını yazmicaksan linkini bekliyorum:) Hatta yazısında dudakta görelim^^

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose