11 Şubat 2017

Ne Okudum #70

Günaydın herkese

Kitapçılarda bu kitabı mutlaka görmüşsünüzdür. Çok satanlar, en iyiler, en son çıkanlar gibi raflarda:) Böyle şeylere çok kanmıyorum açıkçası çünkü güüya bestseller(çok satan) diye aldığım kitaplarda hayalkırıklığı yaşadığım çok oldu. Ama bunu kitap zevklerine güvendiğim bir iki kişinin de önerdiğini görünce  eşim de ben de zaten merak ediyorduk ve aldık. İkimiz de okuduk ve görüşlerimiz aynı. Bakalım gerçekten dendiği gibi "yılın en iyi kitabı" mıymış?...


Yazar kitabı bölümlere ayırmış ve her bölüm beynin fonksiyonlarıyla ilgili örneklerle notlarla açıklama yapıyor. Kitabı kalın gibi görenler: Kitabın yarısı not ve kaynakça! Notlar kısmına ayraç koydum o yüzden. Her bölümde yaklaşık 40 not var açıp açıp ordan baktım bu açıkçası biraz yordu. Bazı notlar kaynakça gibi bazılarında güzel açıklamalar vardı ama keşke arkaya not diye yazacağına kitapta normal bahsetseydi.

Öğrendiğim gerçekten güzel şeyler oldu ama genel olarak eh işte diyebileceğim bi kategoride. Aradığımı bulamadım veya beklentim çok yüksekti, karşılamadı diyebilirim...Dolaysıyle puanım 6.8/10

Sizin de yüksek beklentiyle alıp hayalkırıklığına uğradığınız kitaplar hangileri?

4 yorum :

  1. En azından bir şeyler öğretmiş kitap :) Ben çoğu zaman hayalkırıklığı yaşıyorum bu tarz çok satanlarda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim için de hayalkırıklığıydı ama evet neyseki bişiler de kattı:P

      Sil
  2. Bu tür kitaplar bana hep ders kitabı gibi gelir 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehe bu da biraz öyleydi tatlışım haklısın valla:-*

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose