3 Şubat 2017

Ne İzledim #60

Herkese günaydınlar

Son zamanlarda izlediğimiz filmlerden yine 5 tanesi için okumaya devam=)



Fury(Hiddet) : 2. Dünya Savaşı'nın sonlarında Almanya'da savaşın ortasında kalan 1 tankın içindeki 5 askeri anlatıyor. Normalde savaş filmlerini sevmem eşim izler. Ama Brad Pitt olunca, babam da önerince izleyelim dedik. Bazı yerlerde cidden dayanamadım:( İçim gitti kafamı çevirdim:( Savaş çok kötü çook Allahım göstermesin:( Puanım 7.9/10





Queen of the Desert (Çöl Kraliçesi):  Konusu beyazperdeden "Film, yazar, gezgin, arkelog, araştırmacı ve aynı zamanda 20 yy. sonunda İngiliz İmparatorluğu'nda siyasi bir figür olan Gertrude Bell'in hayatını bilinmeyen yönleriyle beyazperdeye taşıyor. Meraklı ve maceracı bir kadın olan Gertrude İngiltere’nin dışındaki hayata merak duyar ve görmek ister. Elçilikte görevli olarak Tahran’a gider, burada elçilik sekreteri Henry Cadogan’a aşık olur. Bu aşk yanlış anlaşılmış kişilerle birlikte hayat boyu sürecek bir maceranın başlangıcı olacaktır." . Ne basit anlatılmış, filmde böyle aslında. Oysa Gertrude Bell etkisi hala Ortadoğu'da süren bir ajandı. Epey masumane gösterilmiş. Şaşırtıcı şekilde Türkleri barbar, kötü göstermemişler. Yalnız vur ensesine al lokmasını saftiriler modunda göstermişler. Filmde epey boşluklar vardı. Konu çok daha güzel ve dolu işlenebilirdi. Ah Nicole'üm çok yaşlanmışsın yauv. Filme puanım 5.7/10





Spotlight: Ay ay ay. Gerçek yaşanmış hikayeler hep en bi sevdiklerim! Hatta film bitince direkt araştırıyoruz filan. Bu da o tarz. Çocuklara cinsel taciz olayıyla gündeme gelen kilisenin kendini aklama çabaları ve Boston Globe gazetesi yazarlarının-Spotlight ekibinin- bunu çökertmesi konulu. Puanım 8.8/10




Devil's Advocate(Şeytanın avukatı): Bu eski bi film aslında. Çoğunuz izlemişsinizdir. Ben de çook önce izlemiş ama bazı yerlerini unutmuştum. Eşim hiç izlememiş o yüzden tekrar izlemiş oldum. Yine aşırı keyif aldım. Sonlarına doğru sürekli şaşırtan, gerilimli atraksiyonlu psikopat ama harika bi film. Oyuncularından belli zaten. Keanu Reeves ile Charlize Theron'a aşırı bayılıyorum mükemmel çiftler<3 :) Konusuna gelince , beyazperdeden "Kevin Lomax, başarılı bir savunma avukatıdır. Davaların zorluk seviyesi ne kadar yüksek olursa olsun, başarıya alışkın Kevin, bir şekilde jüriyi tesiri altına almayı ve müvekkilini temize çıkarmayı başarır. Mutlu bir evlilik süren avukatın hayatındaki her şey yolunda gibidir. Bir gün, müvekkili haksız olduğu halde kazandığı bir dava sonrasında New York’taki çok büyük bir hukuk bürosundan müthiş bir teklif alır. Teklifi yapan dünyanın en büyük hukuk bürolarından birinin lideri olan John Milton’dur. Kevin’ın vereceği ‘evet’ cevabı, hayatını geri dönüşü olmayan bir şekilde değiştirecektir."  Puanım 9/10




Anomalisa: Stop-motion yetişkin animasyonu. Sakın çocuklarla izlemeyin:) Michael Stone başarılı bir yazar, bir gün iş gezisine çıktığında hayatının monotonluğunu değiştiren birine rastladığını düşünüyor. Ama acaba öyle mi?.. Oldukça değişikti. İlk herhalde bi 20 dk filan anlamadık adamı gay sandık vs derken Lisa'nın ortaya çıkışıyla şekillendi bir şeyler:) Büyüsünü bozmak istemiyorum o yüzden söylemicem nedenini:) Puanım 7.8/10



Bu haftalık önerilerim bu kadar^^ Sizin önerilerinizi de bekliyorum=)

4 yorum :

  1. Hiç birini izlememişimmmm :( Duyduklarım var ama içlerinde sıra gelmemiş demek... Bfg , focus , muhteşem yedili , zincirsiz , mad max , pan bunları severek izledim geçtiğimiz günlerde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa BFG yi merak ediyordum ben de! yazdıklarının hiçbirini izlemedik hemen bakayım^^ :-*

      Sil
  2. Sondaki filmi merak ettim şimdi öyle yazınca :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose