24 Şubat 2017

Maybelline Age Rewind Kapatıcı

Günaydınlar herkese

Bugün sizlere meşhuuuuur Maybelline Age Rewind kapatıcıdan bahsedicem. Zaten birçok yerde görmüş ve okumuşsunuzdur ama belki bir de benden duymak istersiniz;P

Ben bunu henüz ülkemize gelmeden önce anneme Amerikadan aldırmıştım merak edip. 2 renk söylemiştim ama light olanı bulmuş. Yani bendeki rengi 120 Light. Tüm buğday tenlilere bu rengi tavsiye ederim:)

Maybelline Age Rewind concealer

Kapak kısmını sola doğru çevirdikçe ürün geliyor. İlk kullanımda fazla çevirmek gerekiyor, bozuk sanmayın hemen:p
  • Başta tontik süngeri çok cici gelse de, bir iki titiz arkadaşımın yorumundan ve Görkem Karman'ın snapchatte bahsetmesi üzerine süngeri birkaç kullanım sonrası çıkarıp attım. Ve resmen öğürdüm onu çıkarınca. İğrenç bişi!! Vıcık vıcık içinde kapatıcı olan bir bakteri yuvası!
  • Görkem'in snaplerine bir sürü kişiden yanıt gelmiş ve o da yayınladı. Bu kapatıcıyı kullanan bazıları göz altlarında pütürlerin oluştuğunu, kimisi egzama oluştuğunu vs söylemiş. Öyle olunca bi huylandım ben bundan:/ 1-2 değil 10-15 kişi yazmıştı herhalde.
  • Burun kenarlarıma denk geldiğinde bende de pütürler oluştu, göz altıma tahriş vs yapmadı. İçeriğinden dolayı gözenekleri tıkıyor yani:/
  • Kapatıcılığı gerçekten güzel, başarılı
  • Kalıcılığı bende 5-6 saat kadar oldu, üstünden pudrayla geçsem belki daha çok olurdu
  • Yapısı kremsi, orta yoğunlukta, kolay dağıtılıyor ve çizgilere dolmuyor
  • Göz çevresini çok güzel aydınlatıyor
  • Ben en büyük problemi süngeri çıkardıktan sonra yaşadım. Çeviriyorum çeviriyorum ürün gelmiyor. 5dk sonra geliyor:/ O yüzden makyajıma başlamadan ilk iş kapağını çeviriyorum, başka şeylerle uğraşıp 5 dk sonra kapatıcıyı sürüyorum. Hele son zamanlarda yarısı dolu olmasına rağmen hiç ürün gelmiyor:(
  • Sanırım fiyatı 20küsür ama indirimde daha da uyguna gelir. Ürünün performansını beğensem de ambalaj, içerik ve hijyen nedenlerinden dolayı tekrar alacağımı hiç sanmıyorum..


Sağda dağıtılmış hali


Maybelline Age Rewind concealer
İlk çevirme:)

İçerik listesi


Maybelline Age Rewind concealer
Alttaki uygulanmış hali



Siz bu ürünü kullandınız mı? Yorumlarınız neler?

14 yorum :

  1. Kapatıcılığı harikaymış. O dediğin pütürlükleri bende okuduğumdan bir türlü cesaret edemedim almaya :(((

    YanıtlaSil
  2. Ben aldım fakat henüz kullanmaya başlamadım neden öyle ki sünger bakteri yuvası nasıl olmuş ki yav bence pis kullanmıştır kullanan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl pis kullanılabilir ki, ürün hijyen değil:D Ürün o süngerin içinde sürekli olarak birikiyor ve bize bir kısmı sunuluyor, bir de göz altımıza sürdükçe oraya daha önce sürdüğümüz kremler losyonlar misel sular vs hepsi o süngerde toplanıyor. Kullanmaya başladıktan bi süre sonra süngeri çıkar, ne demeye çalıştığımı anlarsın:)

      Sil
  3. daha önce denemiştim ve oldukça da beğenmiştim ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başarılı cidden ah bir de ambalajı iyi olsaydı:(

      Sil
  4. Benim de merak ettiğim ama yazılan yorumlar nedeniyle uzak durduğum bir ürün bu canım. Göz altların çok koyu değil, daha hafif ürünlere bakmalısın bence. YSL veya Bourjois kullanıyorum ben de ihtiyaç duydukça.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzak durmaya devam et Merve:) Senin cildin de hassas çünkü. Ysl kapatıcıdan ziyade aydınlatıcı ya bana çok hafif kalır gibime geliyor uykumu alamadığımda daha koyu oluyor çünkü göz altlarım. Bourjois nın hangisini kullanıyorsun spf var mıı?:)

      Sil
  5. ben kullanıyorum , sürümü çok rahat ama kapatıcılık bence orta seviyede ... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bi ürün ama işte bana pek yaramadı:(

      Sil
  6. çok severek ve her gün kullandığım tek ürün :) güle güle kullanın sizde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel ama bana yaramadı pek ilaydacım:(

      Sil
  7. Kapatıcılığı güzel ancak direkt çizgilere doluyor bu meret :( Sırf bitsin diye kullanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim gözaltıma değil ama göz üstüme doldu:))) kapatıcılığı iyi cidden

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose