20 Şubat 2017

Kullandığım ZO Skin Health Ürünleri #2

Günaydınlar herkese

Geçen haftalarda Zo Skin Health markasından bahsettiğim, cildimdeki değişimleri ve 2 ürününü anlattığım yazım için tıktık

O değişmeleri sadece ordaki 2 ürünle değil, kullandığım tüm ürünleri ve cilt bakım rutinimle sağladığımı yazmıştım. Bu yazımda Zo Skin'in neredeyse her gün kullandığım 3 ürününden daha bahsedicem^^

3) Oclipse Smart Tone Spf 50: 2. tüpüm kendisi. Amerika'da Skin Cancer Foundation'ın (Cilt Kanseri Kurumu) günlük kullanılmasını tavsiye ettiği güneş kremlerinden. Her cilt tipine uyacak şekilde hafif renkli olarak dizayn edilmiş, geniş UVA/UVB spektrumlu, ek olarak HEV ışınlarına karşı da koruyan, kızarıklık karşıtı, güneşin zararlı etkilerine karşı 12 saat salımlı ciltte antioksidan kompleks koruma kalkanı oluşturan bir yapısı varmış.

  • Cildimde sivilce-komedon yapmadığı için kocaman bir artı:)
  • Günde 2 defa tekrarlıyorum. Ne üst üste sürdüğümde ne altına başka krem kullandığımda kusma, soyulma gibi şeyler olmuyor.
  • Grimsi, içinde kahverengi tanecikler olan bir krem ama cilde sürdükçe renk veriyor:-O Her cilt tonu için uyumlu hale geliyormuş. Kardeşim ve annem de kullanıyor onlarda çok güzel duruyor ama bende 1 ton koyu oluyor. Bronzlaşmadığım için yazın kullanıp 1-2 ton bronz gözükmeyi seviyorum.
  • Kapatıcılığı Mac face&body den fazla:) Ama tabi bir fondöten, bb krem gibi beklemeyin. 10 üzerinden 4,5 diyebilirim:) Daha çok cc krem gibi. Renk düzensizliklerini gideriyor, kızarıklıkları kapatıyor, lekelerin görünümünü hafifletip bulanıklaştırıyor.
  • Başta cilde sürümü zor, yayılmıyor gibi olsa da 5-6 saniye sonra kaymak gibi ciltte kayıp gidiyor çok kolay uygulanıp emiliyor.
  • Benim için tek kötü yanı boğazlı veya yüksek yakalı bir şey giydiğimde üzerinden pudra geçmemişsem bulaşması. Yine bu yüzden yazın kullanmayı daha çok seviyorum.
  • Gluten ve paraben türevlerini içermiyor.
  • Argan yağı da içerik listesinde mevcut. Cildi çok güzel nemlendiriyor, sağlıklı, canlı gösteriyor. Kuru ve kuruya dönük ciltlerin seveceğinden eminim.
  • Yağlı/karma ciltlerde parlama yapabilir, üzerinden pudra geçmek gerekebilir.








Solda uyanır uyanmaz, sağda güneş kremli:)



4) Ossential Lash Enhancing Serum : Bu kirpik serumu annemindi ben çöktüm:) O da şöyle oldu.. Annemin kaşları çok incedir, yıllardır kalınlaştırmak ister ama kaşlarım küsmüş ve çok zayıf incecik çıkıyor kalınlaştıramıyorum derdi. Amerika'daki Zo Skin'in konferansına gittiklerinde bu ürünü hediye olarak vermişler annem kirpiğe faydalı olan kaşa da olur diyerek kaşlarına kullanmaya başlamış. 2 ay sonra gördüğümde şoka girdim. Sert sert kaş çıkmış bir sürü nasıl yaptın dedim bu ürünü gösterdi ben de elinden kaptım:D Ürün peptitlerin güçlü bir karışımından oluşuyor, kirpiklerin kalınlaşması ve uzaması, kaş ve kirpiklerdeki seyreklik,dökülme ve incelmelerin düzelmesini sağlıyormuş.
  • Alt kısmını 2 kere çevirip kaşlarıma, kalanı kirpiklerime sürdüm. Her göz için 2şer:)
  • Korktuğum gibi gözlerimde yanma, hassasiyet kesinlikle yapmadı.
  • Gece yatmadan önce, günde 1 kullanılması öneriliyor. Başlarda çok düzenli uyguluyordum sonra aksatmaya başladım. Haftada 3-4 filan kullanıyorum. Son 1 aydır da önce kirpiklerime, kalanı kaşlarıma kullanıyorum.
  • Kaşlarımda annemdeki kadar belirgin sonuç almadım. Kişiden kişiye değişiyor yani ürünün performansı. Aşağıdaki fotoda görebilirsiniz kaşımdaki benin üstü doldu, biraz da kaşımın başlangıç yerleri
  • Kirpiklerimdeki değişim çok daha belirgin oldu. Hem bi tık uzadı hem yeni kirpikler çıktı ve var olan kirpiklerim kalınlaştı. Daha dolgun ve fazla gözüküyorlar.
  • Gluten, paraben türevlerini içermiyor.


zo skin health Ossential Lash Enhancing Serum



zo skin health Ossential Lash Enhancing Serum




zo skin health Ossential Lash Enhancing Serum zo skin health Ossential Lash Enhancing Serum






5) Ossential Growth Factor Serum Plus : En çok satan ürünlerinden. Bana ağır gelir diye biraz önyargılıydım ama tek kelimeyle bayıldım! Cildi güçlendiren, cildin kendini onarmasını ve ileriye dönük yaşlılık belirtilerinden korunmasını sağlayan, en hassas ciltler dahil tüm cilt tiplerine uygun hafif yapılı bir jel serummuş kendisi. Çizgileri ve kırışıklıkları azaltma, zayıf cildi güçlendirme, irritasyonu azaltma, cildin nem ve koruyucu bariyerini yenileme, daha sağlıklı ve parlak bir cilt geliştirme gibi faydaları varmış.
  • Gece yatmadan yarım saat önce temiz cilde kullanılması öneriliyor. Ben de aynen öyle yapıyorum
  • Ambalajı diğer ürünlerinde olduğu gibi oldukça şık, lüks ve güzel. Tam basınca bir kullanımlık şekilde geliyor. İçinde ürün kaldı derdi yok çünkü açılıyor kabın içini tamamen görebiliyorsunuz.
  • Yapısı jel olmasına rağmen sürünce o kadar da hafif olmadığını anlıyorsunuz, baya krem kıvamlı bir jel, su gibi değil:) Cildi anında nemlendirip toparlıyor.
  • Yapısı çok hafif olmadığı için sivilce-komedon yapacağından korktum ama ı-ıh bişicik olmadı.
  • Bu ürünü sanırım 2 aydır kullanıyorum ve cildim kesinlikle daha sağlıklı,nemli, toleransı yüksek, daha az kızaran, canlı, dolgun bir halde. Sitesinde kullanan bi bayanın öncesi sonrası fotosu var, bayıldım <3 Dilerim benim de lekelerim, minik kırışıklıklarım açılır.
  • Bitkisel bir kokusu var ve çok hoşuma gidiyo. İçeriğindeki bazı bitkisel ekstraktlardan kaynaklı sanırsam.
  • Paraben, gluten türevlerini içermiyor.


zo skin health Ossential Growth Factor Serum Plus



Aşağıdaki notlar 3 yazı için de geçerli olacak:)
** Ürünlerin hepsinin sitesinde içerikleri yazıyor bu yüzden eklemedim. Başlıklarına tıklayarak İngilizce sitesinden bakabilirsiniz. Veya newdermal.com.tr den inceleyebilirsiniz.
**Aldığım tüm ürünlerin içinden prospektüs-garanti belgesi gibi bir şey çıktı.
**Ürünlerin fiyatlarını yazmadım çünkü bir kısmını annem bana almış, bir ikisini Ebru abla hediye etti, diğerlerini de ben aldım e tabi biraz kuzen indirimli:P Fiyatları pahalı ama vaat ettiği şeyleri gerçekten yerine getiren bir marka. Az ürün öz ürün mantığına girdiğimden beri cilt bakımına harcadığım paraya üzülmüyorum zaten.
**Emin olmamakla birlikte ülkemizde sanırım sadece 2 bayii var ürünlerin satıldığı, kullanıldığı. Diğerini bilmiyorum ama kuzenimin kliniği Jinederm ile iletişime geçip ürünler hakkında bilgi veya randevu alabilirsiniz. Facebook sayfasına da göz atabilirsiniz





Bir sonraki yazım daha spesifik, haftada 1-2 defa kullandığım ürünleriyle ilgili olacak.
Sorularınızı ve yorumlarınızı bekleriim^^


4 yorum :

  1. Serumun ambalaji ne kadar guzel! Boyle bir ambalaj Kate Somerville'de gormustum, keske tum kremler/serumlar boyle satilsa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen baktım evet aynen onunda bi kremi böyleymiş:) <3 Bence de keşke hep böyle olsa, zarar ziyan sıfır:))

      Sil
  2. ilk tanıttığın ürün gerçekten cildinde çok hoş bir canlılık nemlilik katmış fiyatları için verdiğin siteyi bir inceleyecem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten sürünce epey fark ediyor^^ :-*

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose