7 Şubat 2017

Golden Rose Longstay Likit Mat Ruj

Günaydın kızçelerim

Gün geçmiyor ki likit mat ruj furyasına bir marka daha katılmasın. Bu tabi yeni değil:) Geçen yıl almış fotoğraflamıştım. Kissproof yazışı bana direkt Pastelin likit mat rujlarını anımsattı. Bakalım benziyor mu:P




  • Bendeki 11 numara. İçinde aşırı incecik altın simler olan(ki olmamasını tercih ederdim) çok güzel bir turuncu-şeftali nude rengi.
  • Pastel daha hızlı matlaşıyor. Bunu daha fazla beklemek gerekiyor.
  • Dudak çizgilerini çok belli ediyor.
  • Sürümü Pastel'e göre daha kolay geldi bana.
  • E vitamini ve avokado yağı içeriyormuş.
  • Pastel daha çok kurutuyor.
  • Kalıcılığı Pastel'le neredeyse aynı diyebilirim. O kadar yiyip içmeme rağmen baya iyi dayanıyor.
  • Fiyatı 20,25 tl fakat sıkça indirime giriyor sanırım ben daha uyguna almıştım diye hatırlıyorum.

Bendeki duruşuna gelecek olursak







Golden Rose mat ruj konusunda epey başarılı bence. Bu seride de çok çeşitli renkler var eminim en az biri mutlaka hoşunuza gidecektir^^


10 yorum :

  1. Kuzu şuan çok mutlu ettin beni o kadar uzun zamandır böyle bi ton arıyorum ki . Simleri çok mu rahatsız edici ? Pastel çok gerdi benim dudaklarımı kullanamadım nemlendirici sürmeme rağmen ama GR denemedim hiç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok sevindiiim^^ Simleri büyük büyük değil, baya minicik ve aşırı bariz de değil o yüzden beni rahatsız etmedi, hiç sevmiyorum çünkü simli. Dolaysıyle seversin diye düşünüyorum^^ altına nemlendirici sürüp kullanırsan kesin çok memnun kalırsın pastel gibi değil;)

      Sil
  2. kahverengi turuncu gibi sanki çok hoşuma gidiyor bu renkler ben bunu bir not alayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel ve farklı duruyor not almalısın=)

      Sil
  3. Rengi güzelmiş ben Golden Rose un bu serisini çok seviyorum ;)

    YanıtlaSil
  4. Deneyıp oylebır bakacağım bende canım, çok hoş durmuş sendede guzel gunlerde kullanasın.
    :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim, sana da yakışır^^

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose