10 Şubat 2017

Givenchy Hot Couture EDT

Herkese merhabalar

Bugün size benim için çok özel bir kokudan bahsedicem. İmza kokum demek çok isterdim ama parfüm sevdamdan dolayı başka başka şeyler denemeye bayıldığım için imza diyemiyorum:( Yoksa gönlümün imzası yani:)

Böyle bi kokuyu lisede nasıl kullandım hala bilemesem de liseden beri favori parfümüm kendisi... Eski bir koku anlicağınız


  • EDP sini gerçekten ağır buluyorum ve o bana EDTsinin verdiği mutluluğu vermiyor. O yüzden ben bu parfümün EDTsini alıyorum hep. 
  • Kalıcılığı benim için oldukça iyi.7-8 saat. Ertesi gün kıyafetimi kokladığımda hala kokuyor hatta
  • Kokladığım an kesinlikle sıcacık bi kaşmir kazağa sarılmışım hissi veriyor. Sıcak bir koku resmen! Ve kesinlikle sonbahar-kışa çok yakışıyor! Diğer mevsimlerde gece kullanılabilir.
  • Şu kokuyo bu kokuyo diyemem net ama kesinlikle tatlı ve baharatlı olduğunu söylemeliyim. Çiçeksi koku severlerdenseniz muhtemelen size ağır gelecektir. Çünkü tatlı ve baharattan sonra meyve ve odun kokuları alıyorum. Çiçek kokusu hiç almıyorum:)
  • Üst notaları :  bergamot, Amalfi limonu
  • Orta notaları : ahududu, çilek, baharatlar, manolya, gül, sümbül
  • Alt notalar : vetiver, misk, amber
  • Ben kendisini 1v1y den indirimli almıştım, hesabıma ek olarak 25 tl de indirim mi ne vardı. Gayet uyguna gelmişti 160 civarı bir şeye. checkcosmetic den kontrol etmiştim alır almaz, orjinal:)
  • Tatlı koku sevenlere denemelerini öneririm;)




Tatlı, baharatlı koku önerilerinizi beklerim^^




12 yorum :

  1. ya ben bu kokuyu bilmiyorum hiç ama Avon'un imari isimli bir parfümü var. Onu mutlaka bir kokla al bişey yap derim bence seveceksin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa çok merak ettim bak. Çevremde bi Avoncu görürsem mutlaka sorayım:-*

      Sil
  2. givency kokulara bayılırım amerige yıllarca favorim oldu :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da eski bi koku bildiğim, kokusunu anımsayamadım ama:( kalkmadıysa bi yerlerde görürsem mutlaka bakayım^^

      Sil
  3. Sana çok yakıştığına eminim ama tatlı / meyvemsi kokuları asla kullanamıyorum. Kullandığım en meyveli koku VS Bombshell 'di, biliyorsun. Ama bu tarz kokuları seven kız arkadaşlarıma hediye almak için aklımda olsun :* Güle güle kullan sen de canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe biliyoruuum:P Zaten aramızda kalsın ama çiçeksi kokuları sadece senin gibi beyaz tenlilere çok yakıştıyorum <3 bence beyazlara baharatlı şekerli, esmerlere çiçeksi kokular pek gitmiyor. Yapcak bişi yok:P çok teşekkür ederiiim:-*

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Bu tarz kokulardan hoşlanıyorsan kesin dene;)

      Sil
  5. Ben de sırf çiçek sevenlerdenim. Bu indirimde de es geçmeden bir parfüm alıverdim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose