2 Şubat 2017

Adrasan #2

Günaydınlar herkese

Adrasan'da kalma - konaklama, yeme - içme konusunda yazdığım ilk yazı için tıktık

Bu yazı ise oranın doğal güzellikleriyle dolu olacak. Bol bol fotoğrafa, denize, güneşe, yeşile hazır olun=) Fotoğrafların 1 i hariç hepsini ben çektim ve sadece tek fotoğraf efektli. Diğerleri filtresiz!!

Geçen yıl ekim ayında gittiğimizi yeniden hatırlatayım. Havanın hafif kapalı olması o sebepten. Ama hava da su da nefisti bizce^^ Günde 2 öğün doya doya yüzdük=)

Bizden sonraları Adrasan'da yeniden yangın çıktı:( Hala bu kadar yeşil mi bilemiyorum:( Allah'ın cezaları.. Neyse bu konuda bir şeyler demek istemiyorum.

adrasan

Instagramda görüp vurulduğum Suluada turunun peşine düştük gider gitmez. Adrasan'dan 2 ayrı yöne tur düzenleniyormuş. Biri Porto Ceneviz Koyu, diğeri Suluada tarafı. Rüzgara ve havaya göre karar veriliyormuş genelde. Suluada'yı çok istediğimi söylemiştim oteldekilere. Epey tekneye sormuşlar ama hepsi Porto tarafına gidecekmiş sabah, peki o da güzeldir kesin dedik. Bize en güvendikleri yeri önerdiler, Erhan Kaptan, Ahmet Efe teknesiydi.

Ertesi sabah teknede kaptana da Suluada'yı çok merak ettiğimi söyleyince "O zaman teknedeki diğer arkadaşlara da soralım tamam derlerse Suluada'ya gidelim sizi de kırmayalım hem hava müsait gibi" dedi. Herkes onayladı^^ Ve şahane olduuu^^ Buarada herkes dediğim kaptan ve eşiyle birlikte 9-10 kişi filandık:) Yaşasın ölü sezon! :)

Denizin çoğu yeri çakıllı, en azından bizim otelin olduğu taraflar öyleydi. Dağa doğru kum olduğunu söylediler.

Tekneden Adrasan manzarası

Veeeeee...

suluada

Suluada!!

Üstteki fotoğraflar tamamen filtresiz! Suyun rengine, berraklığına bi bakın <3

Yoo dostum yoo Maldivler değil, Suluada!:))

suluada

Sudan çıkan balık benim:D

Sadece bu fotoğraf bana ait değil, teknenin sitesinden almıştım Erkut'u gördüğüm için:)

Burda booolca yüzüp çocuklar gibi cozuttuktan sonra dönüş ve yemek çanları çaldı:( Açıkçası tekne yemekleri güzel olmadığından zerre ümidim yoktu, aç kalacağımızı düşünüyordum. Ama harika bir levrek, yolda tuttukları deniz kefali, harika salatalar ve dolmaya bayıldık. Biara çay, bisküvi ikramı oldu çok tatlıştı. Dönüşteki meyve tabakları da müthişti^^ :P

Suluada'dan sonra sanırım adı Mağaralar Geçidi olan yerlerden geçtik hatta birinin içine girdik.

Ordan da Amerikan Plajı denilen yere uğradık. Burası da çok güzeldi.

amerikan plaji

Suyun dibinin tüm detaylarıyla gözükmesi..

Burdan sonraki durak Fenerdi sanırım ama hava kapamaya başladığı için çok duramadık. Gölge olduğu ve hava da soğumaya başladığı için denize çoğumuz giremedik zaten:(

Yine de çok çok memnun kaldığımız bir tur aldı. Yine gitsek kesin tekrar gideriz. Hatta 1 gün daha fazla kalıp diğer tura da gideriz:D Dönüşte kaptanın eşinin ev yapımı turunç reçelinden aldık<3

adrasan

Yazdıkça hem içim ısındı hem yüreğim sızladı. Kimbilir tekrar ne zaman yolumuz düşer Adrasan'a...

Ertesi gün otelde kahvaltımızı yaptık, toparlandık sonra sahipleri bizi ana yola kadar bıraktı. Oradan Kaş'a giden bir minibüse bindik. Bi sonraki durağımız Kaş çünkü:) Ama yolda yine gurme bi delilik yaptık:P

Finike'yi geçtikten sonra tam Demre'ye giderken yol üstünde Kaya Restaurant(Mavi Yengeç) diye bir yer var. Annemler bayılmış oraya, tavsiye ettiler. Bizde şoföre söylemiştik, oraya gelince indik langır lungur eşyalarımızla:D Hiç pişman değiliz, yine olsa yine iner, yer, devam ederiz:))

Böyle kendi halinde salaş bir yer

demre

Suyun dinginliği, hemen dibimizde balıkları hatta carettaları yüzerken görmek...

Ve öldürücü darbe... Deli gibi aç değildik o yüzden birer porsiyon levrek, karides, kalamar, mavi yengeç söyledik ve ayıla bayıla yedik. Sanırım karnım acıktı:(

Bir gezi yazımın daha sonuna geldiiiim. Adrasan'a gitmeyenlere şiddetle gitmelerini öneriyorum efenim:) Oralara bir daha giderseniz şunu da yapın bunu da görün yiyin dediğiniz ne varsa yorumlarda beklerim^^

9 yorum :

1. Çok çok çook güzel bir yermiş tatlım, kalabalıktan uzak bir zaman seçmekle de akıllılık yapmışsınız. Kesinlikle kaydediyorum bir kenara :*

1. Aynen öyle<3 Kafa dinlemeye birebir! Mutlaka yaz canım:-*

2. şuanda beni öyle uzaklara götürdün ki ihtiyacım olan tek şey böyle bir yerde olmak :)

1. Kafanı bi nebze dağıtabildiysem ne mutlu^^ İnşallah gerçek hayatta da gidersin Ecem beğeneceğinden eminim=)

3. Yayından , resimlerden sıcaklık içime işledi resmen !!! kesin adrasana plan yapacağım; havalar ısınsında çünkü yooo yooooo maldivler değil dediğin o suyun rengine vuruldummmmmm :)) mis ya bu post mis kalemine sağlıkk :***

1. Canım geç düşmüş yorumun nedense:( Eminim bayılcaksın oralara ama aynen dediğin gibi havalar ısınsın denize girilebilcek kıvama gelsin hemen atlayın gidin^^

4. Nasıl güzel, nasıl huzurlu yerler öyle. İçin sızlamasın Ezgicim, çocuk olana kadar gezin benden sana tavsiye.

1. Biz de öyle diyoruz canım:P Ama çocukla da gezmeyi çok isterdik^^ sizinki de birazcık büyüyünce kesin gidin:-*