11 Ocak 2017

Tarte Lights, Camera, Lashes Rimel

Günaydın kankitellalar

Bitirmeden şu rimeli bi yazayım da rahatlayım:) Geçen yıl sanırım annem Amerika Sephora'dan almıştı. Allure ödüllü bi rimelmiş kendisi. Setin içinden bir de lights, camera, splashes adlı waterproof mini versiyonu çıkıyor^^ (du). 

Tarte Lights, Camera, Lashes
  • Adında bir de 4-in-1 var. Yani 4 özellik tek rimelde birleşmişmiş. Kirpikleri uzatma, kıvırma, hacimlendirme ve bakım yapma vaatlerinde.
  • Dermatolog ve oftalmologlar tarafından test edilmiş
  • Veganmış
  • Kıl fırçası var.
  • Ambalajı epey farklı, mor yılan derisi görünümünde, dikdörtgenimsi.
  • Benim yorumlarıma gelirsek.. Günlük kullanıma oldukça uygun, doğal bir duruş sağlıyor.
  • Hiçbir şeyi abartı değil. Hafif uzatıyor, hafif hacim veriyor ve hafif kıvırıyor. Bakım yapma olayını fark edemedim:/
  • Atıyorum 5 kez sürüyorsam 3ünde tam istediğim gibi duruyor. Diğer 2sinde kirpikleri hafif yapıştırıp kısa ve kötü gösteriyor:/ Aşağıdaki görüntü güzel sürüldüğü günlerinden:)
  • Bazen tortu veya genelde minik minik kalıntılar bırakıyor.
  • Terlediğim zamanlar alt kirpikten akıyor. Diğer günler hafif dökülme yapıyor.
  • Göz kapağına sürerken bulaşabiliyor.
  • Ve en kötü özelliği... Hıphızlı kuruyor:( Yapısı aynı Lancome rimel gibi. Katımsı, çabuk kurumaya meyilli. Ama bu Lancome'dan da hızlı kurudu:( 2 aydır filan kullanıyorum ama bu ayın sonunda bitenlerde olabilir:( Ki bana normalde rimeller her gün sürmeme rağmen 6-7 ay filan dayanır...
  • Uzun lafın kısası ben anlaşamadım kendisiyle pek. İyi, hoş ama 21$ fiyatını $ kurunu, bir de yurtdışından ürün getiren satıcılardan alırsanız daha da pahalıya gelecek olan fiyatını hak ettiğini düşünmüyorum.


Kıl fırçalı


Bahsettiğim gibi, ne yazık ki hep aşağıdaki kadar güzel durmuyor:( Dengesiz rimelin bir günü bir gününe uymuyor:(


Tarte Lights, Camera, Lashes



Ülkemizde satılmayan ama çok sevdiğiniz rimel var mı? Not edeyim bi köşeye:)

8 yorum :

  1. bazı rimeller ilk kullanıldığı zamanlar da kötü olup sonradan gerçek işlevini gösterebiliyor :) belki bu da öyledir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cidden öyle rimellerim oldu ama ne yazık ki bu onlardan değil:( 2 ay içinde bitti gitti bile:(

      Sil
  2. Yapısı kuru olan rimellerin dediğiniz gibi nasıl sonuç vereceği pek belli olmuyor, fırçası güzelmiş ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle:/ Çarçabuk kuruyolar bide:(

      Sil
  3. Bu maskarayı çok merak ediyordum, eğer yazıyı okumadan direkt eklediğin fotoğrafa baksaydım aşık olurdum denemeden <3 ama madem öyle diyorsun hemen siliyorum. Benim önerim ise Too Faced Better than Sex. Öyle ki yedeğim var :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kuşum dediğm gibi dengesiz bi rimeldi yani bazen harika duruyo bazen çok topak topak tortulu ama hep akaıyor ve hemencecik kurudu o yüzden hiç tavsiye etmem:/ Too faced in o rimelinin çok övgüsünü duydum mutlka alıcam o zaman:-*

      Sil
  4. Ülkemizde satılan ürün önersem. Loreal'in Felline maskarası çok başarılı. Bir de bazla kullanılırsa takma kirpik etkisi bırakıyor. Aynı etkiyi baz ve urban decay perversion ile de alıyorum. ud ile baz kullandığımda ise mutlaka soru alıyorum takma kirpik mi kullanıyorsun diye:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay tabiki olur:-* Ooooo loreal in million lashes ilk çıkanını kullanmış ve bayılmıştım sadece bende akıyor oluşu çok üzmüştü:( Bu da akar mı acaba? UD perversion da not edildi;) çok teşekkür!! baz olarak ne kullanıyosun canımcım??

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose