30 Ocak 2017

Ocak Bitenler #38

Günaydın herkese

Bu ay bitenlerim beni yeterince tatmin etti:P Bakalım siz ne düşünceksiniz^^


Grup grup bakacak olursak




Bioderma H2O Misel Su : Kendisi bir demirbaş. Yenisi açıldı bilenem.

ZO Skin Health Offects Eksfoliye Edici Temizleyici : Cildi asla kurutmayan, germeyen, aşırı nazik şekilde eksfoliye ederken temizleyen bi üründü. Başlığı tıklayarak yazısına ulaşabilirsiniz. Elimde bunun 40 ml i var bir de. O da bitince Foamacleanse olanını alıcam.

Nilera Okyanus Sabun : Dermatolog önermişti. Ara ara akşamları kullandım. Gliserinli olduğu için cildimi kurutmadı, gıcır gıcır yaptı. Cildimin kuru olduğu zamanlarda gerginlik yaptı ama biraz. Sivilcelere iyi geliyor.




Başlıklarını tıklayarak yazılarına ulaşabilirsiniz.

Avene Cleanance SPF 50 Güneş Kremi: Koruması çok güzel ama beyazlık bıraktığı için yazın denize girerken kullanmayı daha uygun buldum. O zaman yeniden alıcam. Ama diğer mevsimler ı-ıh. Benimla deyılsın.

Bioderma Photoderm Max Aquafluide Spf50 : Terleyince, göze girince filan gözü epey sulandırıp acıtıyormuş. Kışın kullandığım ve uyarılardan dolayı göz çevreme hiç sürmediğim için böyle bi problem yaşamadım ama yazın almam. Beğendim lakin çok hızlı bittiği için (1 ay) %50 indirimde bulursam alır stoklar kışın kullanırım:)

Acnecinamide Mendil : Karma/yağlı/sivilceli ciltlerin seveceğini düşünüyorum ama benim cildimi kuruttu:( Ara ara çıkan sivilcelere iyi gelmişti. Merakımı giderdim o yüzden tekrar almam. ZO te pads e devam <3 




John Frieda Go Blonder Saç Maskesi : Sanırım bundan bitirdiğim 2. veya 3. kutu:) Sarışın değilim. Evet tekrar ediyorum sarışın kesinlikle değilim. Ama bunu çok seviyorum napiyim! Saçımı yumuşacık yapıp mis gibi kokutup uçlara doğru rengi açılan saçlarıma güzel bi ışıltı kattığını düşünüyorum. Yazın yeniden alabilirim kim bilir:p

Planter's Göz Makyaj Temizleyici : İtalya'dan dönerken havaalanındaki bi eczaneden almıştım. Anti aging etkiliymiş de waterproof göz makyajını çıkarırmış da filan falan. Bizim Garnier çift fazlı göz makyaj temizleyiciden hiç farkı yok, oralardan taşımaya hiç gerek yokmuş. Neyse tecrübe oldu işte. Ben ettim siz etmeyin:)

Scholl Cracked Heel Repair Cream : Bir Migros indiriminden almıştım. Fena değil. Bence Lapitak daha başarılı. Ama annemle babamın Van'da baya topukları çatladı onlara verdiğimde çok memnun kaldıklarını söylediler.




Tarte Lights, Camera, Lashes Rimel :  Başlığı tıklayıp detaylı düşüncelerimi ve bendeki duruşunu görebilirsiniz. Ama birçok olumsuz özelliğine ek çarçabuk da bittiği için kesinlikle tekrar almicam.

Maybelline Rosewood Ruj : Rengi tam benlik. Mürdüm alt tonlu kahve-pembe karışımı bişi. 2-3 yıldır kullanıyordum sanırım. Bittiği için mutluyum:) Yolları ayırma zamanımız gelmişti ayrıca kalıcılığı çok zayıftı.

Golden Rose Oje : 71 numara. Siyah. 1-2 defa anca kullanmış olabilirim ve yıllardır benimle, kıvamı da değişti. Yves Rocher'den siyah oje aldığım için artık bunu atıyorum.

Essence Oje : English Rose rengi çook tatlış br gülkurusuydu. Ancak ilginç bir biçimde dibi beyaz:/ Ne kadar çalkalarsam da düzelmiyor. Bozuldu sanırım. Çöp

Maange 5001B : Dresslink'den gelen bi fırçadan daha fazlasını beklemiyordum sanırım. Tüy dökme şampiyonu. Çöp!




CosRx Galactomyces 95 Whitening Power Essence : Koreliler ve beyazlığa olan düşkünlükleri... 2 kullanımda tabiki akça pakça olmadım. Yapısı da su gibi, kokusu da feci. Almam

Mustela Gentle Cleansing Gel : Çok bebeksi temiz kokan bi jeldi.

Mustela Cream Change Vitamin Barrier Cream : Pişik kremi yani ne diyim:D

Mustela Stretch Marks Prevention Oil : Her biri bir bacağıma anca yetti:D Kıvamı çok yoğun. Önleme konusunda başarılı olur mu bilemiyorum, kullanana sormak lazım. Of şu çatlaklardan kurtulan var mı ya:(



Bu aylık benden bu kadar=) Yorumlarınızı bekliyorum=)

14 yorum :

  1. Benim cildim akneli olduğu için o mendilleri herkes kurtuttu felan diyor da ben de sanırım işe yaramaz. Ve nilera okyanus sabunu bir dönem kullanmıştım çok iyi gelmişti aslında sonra neden kullanmayı bıraktım çünkü hep yeni ürün deneme merakımdan :/ o ayak kremini alacaktım ama vazgeçtim şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet mendiller etkili ve bence seversin cildinde sana bahsettiğim dermatologluk-kadın doğumluk sorunlar yoksa. Migrosun indiriminde çok ucuza geliyor bence alıp dene;) Heheheh Nilera'yı yeniden aklına düşürdüm:P

      Sil
  2. Bu ay da iyi bitirmişsin kuzum. Yazın bu sheer blonde serisini ben de deneyeceğim sanırım, blogunda hep okudum merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ay ben de iyi hissettim valla:) Kesinlikle denemelisin! Bence seveceksin=) Ama içeriğinin temiz olmadığını söyleyim tabisi bir John Frieda ürünü ne beklersin..

      Sil
  3. baya bitenler olmuş gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil
  4. Bioderma Photoderm Max Aquafluide Spf50 almayı düşünüyodum yazını okuyunca vazgeçtimmmmmmm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D :D İyi güzel hoş aslında ama sık terliyorsan, göz çevren çok hassassa ve çok sık güneş koruyucu kullanıyorsan hmmmm şey almasan da olabilir:p :)

      Sil
  5. Ben güneş kremlerini göz çevreme de sürüyorum az da olsa. Aquafluide'i de denesem mi diyordum ama sanırım bana göre değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de güneş kremlerini göz çevreme sürerim ama eğer yakıyosa hiç yaklaştırmıyorum onun yerine güneş kremi sonrası ellerimi yıkayıp spf li concealer sürüyorum. Tabiki onun yerini tutmaz ama içimi bi nebze rahatlatıyo:)

      Sil
  6. Sheer blond'unnumunesini kullandım ben de. O ne ışıltıdır öyle ya bayıldım aynen. Hepsi de harikaymış yenilerini bekliyoruz :)
    Bu arada ben geldim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa o zaman saçların çok koyu değil senin de^^ holey benden başka seven de vaar:-*
      Hoşgeldiiin sefalar getirdin^^

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose