21 Ocak 2017

Ne Okudum #67

Günaydın Küçük Prens severler! ^^ :) Size de günaydın sevmeyenler..

Kafka Okur'un 13. sayısının kapağında çok sevdiğim Küçük Prens vardı. Küçüklüğümden beri en sevdiğim kitaplardandır. O yüzden bu sayısını epey iştahla okudum ve inanılmaz beğendim incelemesini. Yazarına dair de bilmediğim şeyler öğrendim..


Altını çizdiklerime gelirsek:
**"Senin ülkendeki insanlar..." dedi Küçük Prens, "Bir bahçe içinde beş bin gül bir arada yetiştiriyorlar... Aradıklarını bu yüzden bulamıyorlar. Oysa aradıkları tek bir gülde veya bir yudum suda bulunabilir." 

**"Bazılarının yüreğe iyi gelen bir yanı vardı. Armağan gibiydiler..."
**Bir kısır döngü halinde durmadan çok ciddi olduğunu düşündüğümüz şeyler yapıyoruz ve bu sırada hayata dair birçok güzel şeyi gözden kaçırıyoruz; sevmeyi, düş kurmayı, değer vermeyi, sahiplenmeyi..(Zaman İlerler, Zaman Geriye Gider, Zaman Durur,Ezgi Ayvalı)

**Onunla gittiğim her yerin önünden geçtim tek tek. Bir baktım , bin doldu gözlerim her defasında. Bir sustum, bin isyan duydum hücrelerimde. Bir güldüysem, bin ağladım usulca. Bir gittiyse, bin bölündüm saçıldım etrafa. (Kara Salı, Selcan Aydın)

**...
Bir deniz kenarı sakinliğinde gelip geçiyor damarlarımdan
aşk, hissediyorum.
Ruhumun akıp gidişinden belli kapılışımın şiddeti
ve
iki dudağının ucundan dökülüyor hayalini kurduğum tüm
dileklerim.
Gülüşlerimin yeni adresi,
içimi titreten sen,
yollarımı darmadağın edip, yeniden çizen.
"Sen" diyorum inan ki bin kere sen,
aramda okyanuslar olanama yanı başımda hissettiğim
başım ağrısa yüreği sıkışan adam.
... (Yine Aşk Var, Nazlı Başaran)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose