14 Ocak 2017

Ne Okudum #65

Hafta başında bitirdiğim bir kitaptan bahsedeceğim bugün. Hıfzı Topuz'un Gizli Aşklar isimli yaşanmış öykülerden oluşan kitabı...

Kapağı çok nostaljik çok hoşuma gitti. Yaşanmış hikayelere de ne kadar bayıldığımı biliyorsunuzdur. Keyifle okumaya başladım. Ama pek de umduğum gibi sürmedi..


Kitabın yaklaşık yarısı Hıfzı Topuz'un geri kalanları da ona maceralarını anlatan arkadaşlarının çapkınlıklarından oluşuyor:/ Eşinizi defalarca aldatıp bir de bunu detaylıca yazmanızı hiç yakıştıramadım Hıfzı amca:(

1950lerde filan geçiyor çoğu. Hıfzı Topuz'un arkadaşları olan ressamlar, şairler, gazetecilerin de hikayeleri benzer dönemlerde. Hikayeler 3-5 sayfa, o kadar çok milletten, ırktan kadın var ki.. Ve hepsi de yatmaca kalkmaca! Verilen mesaj da eşimizi bırakamayız, eşimden asla boşanmam, onun yeri apayrı, bu kadınlar sadece gönül eğlendirmece, önemsiz şeyler..

Çapkın bekar bi insanın bu tarz hikayelerini anlarım da evli insanlarınkini asla kabul edemiyorum, bu değer yargım kitabı belki de objektif olarak bakmamı engelliyor. Hoşlanmadım cidden rahatsız oldum güzel, çekici kadınların hep cinsel bir obje olarak görülmesinden ve ne yalan söyleyim hikayelerin çoğunun fazlaca kurmaca olduğunu düşünüyorum. Bolca hayal ürünü var gibime geldi...

Umduğumu hiç bulamadığım bu kitaba puanım 5/10. O da 1-2 güzel aşk vardı ona:)

2 yorum :

  1. Kitabı okumadım ancak tek güzel yanı kapağıymış gibi duruyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyleydi tatlışım, en azından benim için..

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose