7 Ocak 2017

Ne Okudum #64

Herkese günaydın

Haftaiçinde instagramımda paylaşmıştım bu fotoğrafı. Hıphızlı bitirdiğim bir kitap oldu.


İçerisinde çeşitli başlıklar halinde kısa kısa Atatürkle ilgili anılar var. 200 küsür sayfa, bir sürü güzel anı! Sıradan bir kitap kesinlikle değil çünkü içindekiler bildiğimiz, daha önce hep anlatılan anılardan değil. Ben sadece 2 tanesini biliyordum mesela.

Oldukça akıcı, düşündürücü ve kimi zaman içimi acıtan burkan hikayelerdi... Böyle bir lider görür mü acaba yine ülkemiz, gelir mi dünyaya? Küçüklüğünden beri Atama olan hayranlığımı daha da arttıran bir kitap oldu. Ona karşı önyargılı olanların da okumasını isterdim.

Kitaba puanım 9/10



2 yorum :

  1. Merak ettim kitabı :) Atatürk benim içinde tek lider :) Paylaşım için teşekkür ederim.Bloguma bende beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğeneceğinden eminim o zaman^^ hemen bakıyorum

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose