25 Ocak 2017

Mamacim, Qtica ve Trendyol Alışverişi

Herkese günaydınlar

Bugün daha taze şekilde bir alışveriş yazısı hazırladım. Ürünler en fazla 2 haftadır benle:p Az ve öz alışverişler kendileri.

Hemen başlayayım


Yine mamacim yine ben. İstediğim ürünlerin fiyatları hep en uygun burda oluyor ama gel gör ki son 1 yıldır tester konusunda epey cimrileştiler. Bu alışverişimde not kısmına diş fırçasını eşime alacağımı renklerine dikkat etmelerini ve tester istediğimi söylemiştim. Fırça tamam ama tester hiç yok.

-Neutrogena ayak kremi. Fiyatını çok uygun görünce aldım. 4 tl filandı sanırım. Annemle babamın topukları çok çatlamıştı burda, onlara verdim.

-Bioderma Sensibio H2O. Benim için demirbaş. Bittikçe alıyorum. Bi tanesini anneme verdim.55 tl.

- Avene Cold Cream El Kremi. Dudak nemlendiricisi hediyesi ve 14 tl gibi bir fiyatıyla bence kaçmazdı:)

- Heliocare Advanced Gel Spf50. Yeni bir güneş kremi deneme macerası:) İlk izlenim olarak fena değil gibi ama anlam veremediğim bazı noktalar var..Fiyatı 50 küsürdü.

- Curaprox 1560 Soft. Eşim severek kullanıyor^^ Fiyatı 18 tl civarıydı sanırım.





Qtica ürünlerini de hem youtube da hem bazı bloglarda görüyordum en son Nihan'da görünce almak istedim çünkü aşırı indirim vardı ve tırnak kenarlarımı yumuşatmak için bir şeylere şiddetle ihtiyacım vardı. İlk izlenim olarak çok bayıldığımı söyleyemicem. Sert tırnak etleri için önerilerinizi beklerim...

-Intense Cuticle Repair Balm. Yağdan sonra tırnaklarıma uyguluyorum. Vazelin gibi kıvamı. Diğerine göre daha iyi nemlendiriyor. 19,50 tl

- Solid Gold Cuticle Oil Gel. İlk bunu uyguluyorum. Jel kıvamında. Çok bi etkisi yok. 12,60 tl.




Trendyol'da bir indirim daha oldu Laura Mercier butiğinde. Ve bu sefer ne alırsan 49 tl! Amatabi çok daha az seçenek vardı:/

-Velour Lovers Lip Colour serisinden Temptation rengi. Kırmızı ruj ihtiyacım vardı.

- Longwear Creme göz kalemlerinden Sage(haki yeşil) ve Espresso(kahve) renkleri. Bu 2 renk kaleme de ihtiyacım vardı.

- Seward Mediter Reforce Şampuan. Bu başka bir butikten. Saç dökülmesini önleyiciymiş. Zaafım:( O yüzden hemen aldım. Fiyatı %50 indirimle 23 tl ydi. Umutluyum.





Gereksiz bir şey almadım ama aldıklarım beklentimi karşılar mı tam bilemiyorum:/ Uzun vadede göreceğiz=) Öneri ve yorumlarınızı beklerim^^



14 yorum :

  1. hepsini güle güle kullan güneş kremi hayli tüketen bir arkadaşımsın :) yüzümde oluşan denizde ya da güneşten mi bilmiyorum çil gibi küçük lekeler var leke kremiyle şuan epey açıldılar ve sende de var mı merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe aynen:) Bende sivilce lekeleri var minik minik. Güneş lekesi yok malum sürekli güneş kremi kullandığım için:)

      Sil
  2. ben de genelde en uygun fiyatı mamacım'da buluyorum.. tek eksiği tester yollamıyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle:/ gülü seven dikenine katlanır misali... :p

      Sil
  3. Güzel alışverişler olmuş kuzum; ben de haki rengi göz kalemi arayışındayım Laura Mercier 'i seversen artk yurt dışına çıktığımda bakarım :* Güzel günlerde kullan aldıklarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurtdışında 25$ burda 49 tl:P Şaka bi yana trendyolda sık sık Laura mercier kampanyaları oluyor mutlaka göz at. Bu benim 4.görüşüm ve yine bişiler sipariş verdim:D Kalemi en ksıa sürede deneyebilirim umarım. Kremsi ve oldukça kolay uygulandığını söyleyebilirim. Teşekkürler tatlışım:-*

      Sil
  4. Mamacım'dan bu tester politikası yüzünden vallahi soğudum, sanki bir böbreğini ver diyoruz altı üstü bir tester yani hep mi ellerinde olmaz anacım :D Allahtan fırça yeşil gelmiş ya pembe gelseydi bir de Erkut'a büyük şok :P Heliocare güneş kreminde anlam veremediğin o bazı noktalar hakkında birkaç tahminim var ama neyse :D Göz kalemleri tamam da kırmızı ruj ihtiyacı konusunda çok iyi anlıyorum seni bitmez o ihtiyaç :P Bir gün dudaklarında görmek isterim o ruju bilmem mesaj alınmış mıdır ^^Hepsini güle güle kullan canım benim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha Nilay yaa <3 :D :D dediğim gibi: çok özlemişim!
      Erkut bana paslamaya çalışırdı o zaman, ya da ben kendime aldığımı söylerdim direkt:D
      Ahahdahdhafha bitmiyor yahu napalım:P Şaka bi yana elimdeki 3 kırmızı ruju da sürmüyorum diye kardeşime verdiğim için kendi kendime ihtiyaç yarattım cidden:/
      Mesaj alınmıştır kımıtınım :)) :-* çok teşekkür ederiiim:-*

      Sil
  5. Canım sanırım firma el değiştirmiş. Sen de alışveriş makbuzuna dikkat et istersen . Bana öyle geldi en azından :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa mamacim mıı? hadi ya!:-O Hiç dikkat etmemiştim tatlım:-O bi sonraki alışverişimde unutmazsam mutlaka incelicem:-*

      Sil
  6. Güle güle kullan. Anım. Ah şu tester sorunsalı 😞 Tırnak erlerin için sally hansen jel i denedin mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlımmm. Aynen öyle:/
      Aaa onu denemedim? Bunların da biri jel diğeri vazelin gibi bir kıvamda ama etki etmediler. Sally Hansen etki eder mi dersin?

      Sil
    2. Ben memnunum ezgicim. Bir dene istersen

      Sil
    3. Mavala kütikül temizleme jeli var bende ama onu da çok sık kullanamıyorum:( ondan sonra sally hansen a da bakayım canım teşekkürler:-*

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose