5 Ocak 2017

Lancome Hypnose Drama Rimel - Alber Elbaz

Merhabalar herkesee

Bugün yine arşivimin tozlu sayfalarından ortaya çıkan bir yazıyla, ürün anlatacağım. Kendisinin fotolarını 2 buçuk yıl önce filan çekmiştim:( Zaten ambalajı belki hatırlayan olur. Lancome'un Alber Elbazla işbirliğiyle olan çok ciciş bir koleksiyonuydu.

Ben de bu şirineyi almıştım. Kendisi aslında bildiğiniz Hypnose Drama. Sadece ambalajı süslenmiş:p





Bendeki duruşu ve düşüncelerime gelince:
  • Ambalajını çok sevdiğimi tekrarlamicam:)
  • Hafif tombul, S şeklinde kıl fırçasını da epey sevdim.
  • Verdiği siyahlık, dolgunluk, kirpikleri tek tek ayırıp belirginleştirmesi bir harika dostum!
  • Kirpikleri yeterli miktarda uzattığını da belirteyim.
  • Alt kirpik dibime yazın kullandığımda dökülme yaptı:/
  • Lancome rimellerinde en sevmediğim nokta çok çabuk kuruması:/ Yapısı akışkan değil çünkü katımsı bi formda zaten. Havayla temas ettikçe de iyice katılaşıp kuruyor. Bendeki ömrü hep diğer rimellerime göre kısa oluyor:(
  • Fiyatını hatırlamıyorum:( İndirimdeydi ama. Değişik Lancome rimellerini denemek içn alıcam yine^^



Fırçası
Alttaki tek kat duruşu




Siz Lancome rimellerini denediniz mi? Hangisini tavsiye edersiniz?

10 yorum :

  1. ne hoş bir rimelmiş ya öylee ambalajına bittim :))

    YanıtlaSil
  2. çok güzel durmuş ama..

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir bitiş sağlıyor ama dökülmesine çabuk tükenmesine ve o fiyata değer mi bilmiyorum ^^
    Kesinlikle bir gün özel olarak deneyimlemek istediğim rimel <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onlar cidden düşündürüyor:/ Ama indirimde bence alınır^^

      Sil
  4. Baya güzelmiş güzel günlerde kullanınn :) sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Harika bir görüntü vermiş bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürleeer^^ İyi rimel valla dicek bişi yok:p

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose