24 Ocak 2017

Kullandığım ZO Skin Health Ürünleri #1

Herkese merhabalar

Baştan uyarayım bu yazı uzun ve bol görselli olacak. Hatta o yüzden 3 bölüme ayırmaya karar verdim. Cilt bakımında kozmetik yerine dermokozmetik ve kaliteli ürünleri tercih eden arkadaşların ilgisini çekecek ürünlerden bahsedicem^^

Geçen yıl bu zamanlar Kore cilt bakım rutinine merak salıp cildimi mahvetmiştim:( Normalde tek tük çenemde kistik çıkan sivilcelerim resmen ağrılı iltihaplı ve alın, şakaklar,çene her yerimi sarmış inanılmaz moralimi bozmuştu. Hemen onları bırakıp başka şeyler denemeye başladım, bi nebze azalsa da bi türlü tamamen geçirememiştim:(

Derken annem, kuzenimle birlikte Amerika'ya Zein Obagi'nin konferansına gitti ve resmen büyülenmiş olarak döndü. Dr Obagi'nin ve eşinin yaşlarına rağmen ciltlerinin güzelliği, doktorun inanılmaz donanımlı oluşu, ürünlerin her birinin kullananlarda öncesi-sonrası fotoğrafları, klinik çalışmaları o kadar etkilemiş ki "bundan sonra başka marka ben de kullanmam size de kullandırtmam" dedi kardeşimle bana:)

Obagi ürünlerini belki duymuşsunuzdur, Zein Obagi'nin eski çalıştığı marka. Şimdiki ise oldukça yenilikçi, en son teknolojilerin uygulandığı,  Ar-Ge ye en fazla para döken dermokozmetik markası imiş. Ürünleri terapötik tedaviyle dermokozmetik arasında bir köprü şeklinde değerlendiriliyor. Kimi ürününün satışı yok zaten, sadece satıldığı kliniklerdeki doktorlar uygulayabiliyor. Ürünlerinin geneli yetişkinlere hitap ediyor. Anti aging, lekeler ve kırışıklıklar konusunda iddialı. İngilizcesi olan arkadaşlar için sitesi zoskinhealth.com. Türkçe sitesi newdermal.com.tr

Benim kullandığım Zo Skin ürünleri. Kaş-kirpik serumu toplu fotoda yok:(


Ülkemize sanırım geçen yıl geldi bu marka New Dermal distribitörlüğünde. Bayiilerinden biri de kadın doğum doktoru olan kuzenim. Doktorlar dışında kimseye bayiilik vermiyorlarmış zaten. Kuzenim de İngiltere'de aldığı medikal estetik eğitimi sırasında tanımış markayı ve çok etkilenip ülkemize getirmeye çalışmış. Zaten en çok onun cildindeki değişim beni etkiledi ve ürünleri denememe teşvik etti.

Sonuçlarını net görmek için 4 ay bekledim, kullanmaya da devam ediyorum, edicem. Aşağıda cildimin yaklaşık 4 buçuk ay önceki fotoğrafları ve geçtiğimiz hafta sonu çektiğim fotoğrafları var. Cildimdeki değişimleri fotoğraflarda bizzat göreceksiniz=) Sivilceler tamamen geçti. Sadece özel zamanlarda çıkanların ve eskilerinin kırmızı lekeleri biraz kaldı.
Fotoğraflarda hiçbir efekt, photoshop vs kullanılmamıştır!:)










Cilt bakım rutinim ise şu şekilde:
1)Sabah akşam jelle yıkıyorum.
2) Jelden sonra sabah akşam TE Pads ile temizliyorum
3) Lokal olarak sivilce veya kırmızı lekelerin üstüne Aknebright uyguluyorum.
4) Sabah ve öğlenleri güneş koruyucusu, akşam ise serum sürüyorum
5) Haftada 2 defa sülfür maskesi, 1 defa peelingini uyguluyorum


Öyleyse sıradan başlayayım anlatmaya=)

1) Offects Exfoliating Cleanser : Normalden karmaya dönük ciltler için olan bu temizleyicinin içinde minik minik beyaz tanecikler ile daha büyük yeşil tanecikler var. Beyaz tanecikler çoook nazik bir şekilde cildi eksfoliye ederken yeşil tanecikler, jojoba esterleri, cildi nemlendiriyor. Cildi ılık suyla yıkadıktan sonra 1 dk kadar masaj yaparak uygulanması öneriliyor Ürün her temizleyiciyle aynı amaca hizmet ediyor:)
  • Cildimi güzel temizledi, sivilce-komedon yapmadı ama var olanları da anında söndürmedi
  • En sevdiğim özelliği cildimi asla kurutup germemesi
  • Sabah ve akşam minik bir fındık tanesi kadar kullanmak yetti. Bugün/yarın bitecek. 150 ml tüp bana 5 ay kadar gitti yani.
  • Kardeşim Oilacleanse kullanıyor. Onu da denedim ama daha yağlı ciltlere göre. En çok annemin kullandığı Foamacleanse'i beğendim, bi sonrakine ondan alacağım.
  • İçerisinde salisilik asit, çay ağacı yağı, E vitamini olması, paraben içermemesi benim için bonus.
  • Glutensiz olduğunu da belirteyim.


Offects Exfoliating Cleanser



2) Offects TE-Pads Acne Pore Treatment : İtiraf ediyorum bu ürünü başta saçma bulmuştum. Altı üstü 60 tane pede bu kadar para verilir mi yaa piyasada bu kadar AHA/BHA içeren pedler varken demiştim. Ama tüm dediklerimi yutturdu bana.
Çoklu eksfoliasyonla gözenekleri derinlemesine temizleyip ölü hücrelerden arındırmayı, akne oluşumunu önlemeyi, yağlanmayı azaltıp daha berrak bir cilt kompleksi oluşturmayı, irrite olmuş cildi yatıştırıp sakinleştirmeyi vaat ediyor. Günde 2 kez kullanılması öneriliyor.
  • Burun kıvırmıştım ya, burnum kırılsın! Hepsini yerine getiriyor!
  • Oldukça ilginç bir ped. Kutusunu açınca aşağıda göreceğiniz gibi 75 ml bir cam şişe ve bir de kavanozumsu kapaklı şey çıkıyor. Şişedeki sıvıyı pedlerin üstünde döküyorsunuz ve pedler tüm sıvıyı eşit şekilde şıp diye emiyor ve asla ıslak ıslak sulu filan olmuyor.
  • İncecik bir ped olmasına rağmen nasıl cildi tahriş etmeden nazikçe eksfoliye ediyor hayret ediyorsunuz. Değişik bir dokusu var, özel olarak geliştirilmiş zaten.
  • Cildimden makyajı, güneş kremini Biodermayla 2-3 pamukla çıkarıp, jelle 1 dk kadar yıkadıktan sonra bir de bunla geçiyorum ve hala bir şeyler çıkıyor! Resmen derinlemesine temizliyor.
  • Değerini, çok beğenilen Nip+Fab pedleri deneyince daha iyi anladım. Ne etkisi ne yapısı uzaktan yakından alakası yok
  • Cildim aşırı kuru olduğu zamanlarda günde 1 kullandım, onun dışında günde 2. Hatta şöyle de pratik bir çözüm buldum. Akşam bir pedin önünü kullanıp kabına kirli yüzeyi üstte olacak şekilde koyuyorum. Sabah da tersini kullanıp öyle atıyorum. Yani 60 ped 120 gün gidiyor:) Ve ben bittikçe gönül rahatlığıyla alacağım:P
  • Aktif içeriği %2 salisilik asit(BHA) olsa da glikolik asit(AHA) de içerik listesinde üst sıralarda. Bunun yanısıra cildi yatıştırıp kızarıklığı azaltacak bitkisel ekstraktlar da içeriyor.
  • Bu da paraben ve gluten içermiyor


ZO Skin Health Offects TE-Pads Acne Pore Treatment






Aşağıdaki notlar 3 yazı için de geçerli olacak burda dursun en iyisi:)
** Ürünlerin hepsinin sitesinde içerikleri yazıyor bu yüzden eklemedim. Başlıklarına tıklayarak İngilizce sitesinden bakabilirsiniz. Veya newdermal.com.tr den inceleyebilirsiniz.
**Aldığım tüm ürünlerin içinden prospektüs-garanti belgesi gibi bir şey çıktı.
**Ürünlerin fiyatlarını yazmadım çünkü bir kısmını annem bana almış, bir ikisini Ebru abla hediye etti, diğerlerini de ben aldım e tabi biraz kuzen indirimli:P Fiyatları pahalı ama vaat ettiği şeyleri gerçekten yerine getiren bir marka. Az ürün öz ürün mantığına girdiğimden beri cilt bakımına harcadığım paraya üzülmüyorum zaten.
**Emin olmamakla birlikte ülkemizde sanırım sadece 2 bayii var ürünlerin satıldığı, kullanıldığı. Diğerini bilmiyorum ama kuzenimin kliniği Jinederm ile iletişime geçip ürünler hakkında bilgi veya randevu alabilirsiniz. Facebook sayfasına da göz atabilirsiniz




Diğer ürünlerden de sonraki yazılarda bahsedeceğim. Yukarıdaki görselli sonuçları 2 ürünle almadım tabiki. Ürünlerin ekip işiydi:) Sorularınız ve yorumlarınızı beklerim^^




10 yorum :

  1. gerçekten çok etkili bir markaya benziyor Ankara'da nereden satın alabiliriz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet baya etkili^^ Ankara'da bayiliği var mı bilmiyorum:/ İstersen dediğim yeri arayıp veya mesaj atıp sorabilirsin=)

      Sil
  2. Daha önce pek duymadığım bir marka, ama öncesi sonrası fotoğraflarına bakınca akneli cilde epey yardımcı oluyor gibi! o_0 Yalnız beni şaşırtan şey; sitesinde cilt sorununa göre ürün kategorilemeye baktığımda rosecealı cilt ile akneli cilt için çoğu ürünün ortak olarak gösterilmesi. Bilmiyorum, rosecealı cilt bakımında intensive resurfacing peel kullanmak ne derece mantıklı olur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında marka anti aging de çok iddialı ve etkili. Leke, kırışıklık filan. Yetişkin aknede de epey etkili olduğunu bizzat ben deneyimledim^^ Çok kızaran cilt, hassas cilt kesinlikle istenmeyen bi durum ve zayıf cilt demek onu kızarta kızarta soya soya güçlendiriyoruz cildin toleransını artırıyoruz diyordu Ebru abla..Zor bi süreç, yengem rosaceali o dayanamamıştı mesela:D Direkt o ürünle başlangıç yapıldığını hiç sanmıyorum. Tedavi şeması farklı olur sanırım

      Sil
  3. Obagi markasını duymuştum ama bununla ilk defa karşılaştım nerelerde satılıyor peki inceleyelim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem abla not kısmında yazdım o linklerden sorup iletişime geçebilirsiniz. New dermal in kendi sitesindeki numara da aranabilir veya mesaj atılabilir. İstanbul'da da bayilikleri var galiba ama bilmiyorum yerini:(

      Sil
  4. nıb fab pedleri ben de büyük hevesle merakla almıştım ama pek istediğimi bulamadım. Cyrene pedler çok daha fazla mutlu etmişti beni. Bu markayı da ilk defa duydum merak ettm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de:( Şişirilmiş ürünlerden biri mi bize mi böyle oldu anlamadım:( Cyrene markasına da hiç güvenemiyorum:/ Ama bunu sonuna kadar öneririm^^

      Sil
  5. Ezgicim çok etkiliymiş gerçekten. Senden duymuştum bu markayı. Şu an emzirdiğim için kullanamam ama inşallah ilerisi için de unutmam 😳

    Ayrıca 60 pedi 120 gün kullanma kurnazlığına bayıldım 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebişin büyüsün tatlışımmm <3 Ondan sonra bakarsın:) Bende kesin görürsün zaten, gördükçe hatırlarsın:p Sen de cilt bakımına önem veriyorsun çünkü.
      Hehehe şark kurnazlığı:p

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose