17 Ocak 2017

Dermokozmetika, Kozmela, Yves Rocher, Trendyol Alışverişlerim

Günaydın kankitellalar

Alışveriş yazılarım geçen yıldan beri hüküm süren "az+öz" felsefemden dolayı azaldı. Ama yılbaşı indirimlerinde birazcık sınır dışına çıkmış olabilirim:/

Buarada hiçbiri yeni değil. Yani en yeni olanı ocak başından, en eski olanı da kasım sonu black friday:)


Dermokozmetika'dan daha önce bana gönderim yapılmıştı ve oldukça güvenimi kazanan bi firma olduğunu söylemiştim. Bunu da kendim sipariş verdim.İkisi 70 küsür tuttu. İndirim oranları çok değildi. Ama gönderdikleri testerlara bakar mısınız:-O Ayrıca ürünler çok da sıkı güzel paketlenmişti. Yine yeniden alışveriş yapacağım bir site.

**Bioderma Photoderm Max Spf50 Aquafluide güneş kremi. Yazısı bugün yarın gelecek;)
** Mavala Ankara oje. Bende çok benzeri var ama hem adına hem rengine hem tipine aşık oldum napiyim:( 





Kozmela'da "black friday" zamanı güzel indirimler vardı. Yani kasım sonuna doğru yaptım bu alışverişi. Tester göndermediler diye hatırlıyorum. Fiyatlarını da yazmışım o zamandan:

**Real techniques Eyes 2 Miracle Mini Eraser Sponges: 16,25 tl. Gözaltı kapatıcısını uygulamak için minnak sümger olayını çok sevdim de ben
** Batiste Blush Kuru Şampuan : Kuru şampuan olmazsa olmazımız. Sıkça kullanmıyoruz ama acil durumlarda bizi kurtarıyor. Bu çeşidini daha önce denememiştim. 17,50 tl
**Tangle Teezer Original-Pink Fizz : Eşimin aldığını haşat ettim resmen 3 yılda. Arası açılıp kılları yamulmuştu. Yine de iyi iş görüyordu. Onu aldatmaya kıyamadığımdan yine aynı renkten aldım. 32,90 tl.
**Phyto Phytovolume Şampuan: İnce telli saçlara hacim kazandırdığı söyleniyor:) Umut fakirin ekmeğidir diyerek aldım. Hakkında güzel şeyler okumuştum. 31,80tl
** Hurraw Chai Spice Lipbalm : Bunu da snapchatten bi arkadaşım tavsiye etmişti.(snapchatte meyvesalatasii yazıp takip edebilirsiniz;) Birsürü çeşidi var ama ben bir chai tea latte sever olarak bu çeşidini sipariş ettim. 21,15 tl.




Yves Rocher bayıldığım bi marka değil. Ama yılbaşı indirimini merak ettiğimden girdim. Hepsine toplam 49-50 gibi bir şey ödedim. 

**Siyah oje. Elimde Golden Rose'un vardı ama alalı çok oldu çöpe gidecek. Dolaysıyle içeriği de iyi, indirimdeydi de aldım. 9,90 tl ye düşmüştü sanırım.
**Organik besleyici el kremi. Her daim ihtiyacım. Bunu daha önce denememiştim.
** Mandalinalı baharatlı mum. İşte bunu görünce gözümden kalpler fışkırdı. Bir mum aşığı olarak direkt sarıldım. Kokusu şahane ve oldukça farklı. Tam benlik baharatlı meyveli , tatlı ama kesinlikle bayık olmayan bir kokusu var. 22ye mi ne düşüyordu. Yılbaşına özel çıkmış. Görürsem tekrar alıcam. Ama olmicağını söyledi görevli kız:"(
**Hindistancevizli Vücut Losyonu. Bu da kart sahiplerine 1 tl ye mi ne geliyormuş. Kokusunu da sevince tımam dedim aldım. 




Ah trendyol ah ne harika indirim yaptın sen <3 Laura Mercier ülkemizden çekiliyor:( Tam birsürü ürün almaya karar vermişken aman ne hoş:( Ve Trendyol da ne alırsan 59 tl kampanyası yaptı Laura Mercier'de! Neler neler yoktu ki.. İstediklerim hep tükenmişti. Dolaysıyle ben de sadece 2 parça alabildim.

**Laura Mercier Creme Cheek Colour Praline . Harika bir krem allık. Şeftalimsi kahvemsi bir rengi var. Düşündüğümden daha küçük çıktı ama. Daha kolay bitiririm:P
** Laura Mercier Matte Radiance Baked Powder. Evet bu ismine ve 01 ine kanıp direkt sepete atıp kendime sazan diye epey kızmama neden olan ürün.. Deliler gibi istediğim bi üründe 01 Matte Radiance. Çok doğal duran harika bir aydınlatıcı. Ama bunu bi açtım bronz! Zaten kutusunda da sitede adında da 01 Bronzer Matte filan yazıyormuş. Ben o heyecanla sepete atarken kaçırmışım o tek kelimeyi:( Neyse bu da oldukça doğal duran güzel bir bronzer. Öyle bir şey de alacaktım çünkü.
**Milkshake Whipped Cream. Bunu başka bir butikten aldım o gün açılan. Urban Care de benzerini yapmıştı onu yarıladım sayılır. Eşim de kokusunu çok seviyor ben de, bir de saçlarımı yumuşacık elektriklenmeyen parlak bir hale getiriyor.  Sanırım orjinali olan Milkshake daha fazlasını yapar:P Yine de küçük boyunu aldım 100 ml. 17 küsürdü.




12 yorum :

  1. Yves rocher mum mu cikarmis cok merak ettim sadece yilbasi donemi icin miydi yoksa 💛 bir de kozmela alisverisinizin kac gunde elinize ulastigini sorabilir miyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki sadece yılbaşı için olduğunu söylediler:( Ama belki çok tutmuştur ve devamını getirmek isterler hı ne dersin:p Kozmela alışverişim kaç günde ulaştı tam hatırlamıyorum kasım sonunda yapmıştım çünkü alışverişi:/ ama bi sonraki hafta gelmişti diye hatırlıyorum..

      Sil
    2. Hemen bakıcam mağazaya belki kalmıştır, satamamışlardır :)) Yaklaşık bir haftada diyorsunuz yani ben de ilk defa alışveriş yaptım da 3 gündür sipariş hazırlanıyor yazıyor kargoya verilecek de bana ulaşacak da benimki de bir haftayı bulacak demek ki :( Çok teşekkürler!

      Sil
    3. Evet 1 haftayı gözden çıkarmak gerekebiliyor bazen:/ Umarım hemencecik kavuşursun cicilerine:-*

      Sil
  2. Testerlar <3 Batiste 'in Blush çeşidi benim en sevdiğim ama çiçek kokusu çok baskın, acaba sen sever misin ki? Hurraw dudak kremleri uzun zamandır aklımda ama elimdeki dudak kremleri bitmeden almayacağım, yorumlarını bekliyor olurum hem :* Laura Mercier de son yıllarda ülkemizden çekilen pek çok markadan biri, ben markanın çok doğal duran güzel bir rujuna sahibim, pudrası da çok övülüyordu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Testerlar niye bizi bu kadar cezbediyo ya:D Blush çok mu çiçeksi:"( Henüz deneyemedim tropical i kullanıyoruz şimdi, onun kokusuna bayılıyorum. Hurraw'ı ben de elimdeki Neutrogena bitince açıcam=) Transparan pudrası tükendi yazıyordu:( Ayy hangi rujuydu acaba bi ruj aldım ama kırmızı, doğal duran bişiler de iyi olurdu tabi indirimde miydi acaba seninki bilemiyorum

      Sil
  3. harika şeyler hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Tangle Teezer'ı inanılmaz güzel bir fiyata almışsınız, tüh kaçırdık ^^ Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten iyi denk geldi o^^ çok teşekkürler:-*

      Sil
  5. Canım güzel günlerde kullan. Bende de Milk Shake var ama phytolarla tanıştığımdan beri elimi sürmedim. Özlediğimi farkettim sende görünce. Gözümün önüne çıkarayım da kullanayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Phytoların yeri ayrı <3 Ama bunun kokusu da onlarda yok:P çıkar çıkar bitecek bir ürün daha olsun hem:-* :p

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose